Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Αναφορά Χατζηδάκη σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ - πορεία έργων Υποδομής - τιμολογιακή πολιτική ΜΜΜ

Ο υπουργός Υποδομών Κ. Χατζηδάκης, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου με θέμα τις «Δέκα Προτεραιότητες για την Ανάπτυξη και τον Πολίτη», αναφέρθηκε και στην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σημειώνοντας ότι το ημιτελές σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι σύντομα θα υπάρξουν νέα γύρω από την τελική γνωμοδότηση της ΕΕ, σχετικά με το θέμα των τυχόν παράνομων κρατικών ενισχύσεων σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ.

Στα τέλη του 2015 τοποθέτησε το υπουργείο Υποδομών την ολοκλήρωση των βασικότερων τμημάτων του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, το υπουργείο Υποδομών τοποθέτησε την ολοκλήρωση των νέων διπλών σιδηροδρομικών γραμμών:

α) Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός τον Δεκέμβριο του 2015.

β) Αθήνα (ΣΚΑ)-Πάτρα, στο τμήμα Διακοφτό-Ροδοδάφνη, τον Δεκέμβριο του 2015.

γ) Για την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνη (Αίγιο)- Ρίο, μήκους 27 χλμ., της γραμμής Αθήνα-Πάτρα αναμένεται το αποτέλεσμα της δημοπρασίας.

Σε ερώτηση αν επέλθουν αυξήσεις στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στις αρχές του 2013 (Το Μνημόνιο προβλέπει αυξήσεις της τάξης του 25%), ο υπουργός Υποδομών απάντησε ότι «θα προσπαθήσουμε να τις αποφύγουμε».

Με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό; Ουσιαστικά, με «ισοδύναμα μέτρα», δηλαδή με τη συνεχή βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων των ΜΜΜ (ο Κ. Χατζηδάκης παραδέχτηκε ότι η εικόνα σε λεωφορεία και τρόλεϊ δεν είναι ικανοποιητική), αλλά και την πάταξη της λαθρεπιβίβασης.

Ειδικά, για το δεύτερο ο υπουργός Υποδομών εξήγγειλε ότι, τις επόμενες ημέρες, οι εμπλεκόμενοι φορείς θα προχωρήσουν στην αναδιάταξη των μηχανισμών ελέγχων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, με άμεσο στόχο να έχει περιορισθεί στο 50% ως τα τέλη του 2012.

«Δεν θα ανακοινώσουμε κάτι ακραίο για την πάταξη της λαθρεπιβίβασης, απλά δεν είμαστε έτοιμοι ακόμη να ανακοινώσουμε κάτι πιο συγκεκριμένο», ανέφερε ο Κ. Χατζηδάκης.

Σε εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο από το 2014-15

Πέρα των ανωτέρω, ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στους διαγωνισμούς για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την τηλεματική.

Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, εντός του επόμενου τριμήνου, αναμένεται η έναρξη της τελικής δημοπράτησης του έργου, με στόχο την υποβολή δεσμευτικών προσφορών και την επιλογή αναδόχου το α’ εξάμηνο του 2013.

Το έργο θα παραδοθεί σταδιακά προς χρήση την περίοδο 2014-15. Η σύμβαση ΣΔΙΤ περιλαμβάνει και τη 10ετή συντήρηση του έργου.

Τα σημερινά προϊόντα χάρτινου εισιτηρίου, καθώς και οι κάρτες απεριορίστων θα αντικατασταθούν από ηλεκτρονικά, γεγονός που θα επιτρέψει την εφαρμογή δικαιότερων χρεώσεων στους επιβάτες, ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύουν ή τον χρόνο κατά τον οποίο πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους (π.χ. μείωση της τιμής του κομίστρου τα σαββατοκύριακα ή τις αργίες κ.λπ.).

Φώτης Φωτεινός
Πηγή metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου