Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Νέο ναυάγιο για το Θριάσσιο -Το Νοέμβριο το Ικόνιο - Πειραιάς

 Διαβάζουμε και αναδημοσιεύουμε απο το metaforespress.gr (Φ. Φωτεινός)
(Εντύπωση προκαλεί στο δημοσιεύμα ότι   άποψη της ΓΑΙΑΟΣΕ προς τον κ .Χαζτηδάκη είναι η παραχώρηση του συνόλου του εμπορευματικού κέντρου στους ιδιώτες).Να χαιρόμαστε τους θεματοφύλακες της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.
Καταντάει ανέκδοτο, αλλά είναι γεγονός! Ακόμα ένας διαγωνισμός (το μέτρημα έχει χαθεί, μάλλον ο έκτος) για το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου κατέστη άγονος.


Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της ΓΑΙΑΟΣΕ και των δυο υποψήφιων επενδυτών, της J&P Άβαξ και της Aegean Oil, δεν προχώρησαν σε ουσιαστικό σημείο, με αποτέλεσμα τα χρονοδιαγράμματα, που έθετε η διαγωνιστική διαδικασία, να ολοκληρωθούν και ο διαγωνισμός να καταστεί άγονος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την εξέλιξη αυτή, η διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ απέστειλε ενημερωτικό σημείωμα στον υπουργό Υποδομών Κωστή Χατζηδάκη, στο οποίο περιγράφει τις αναγκαίες τροποποιήσεις που θα πρέπει να υιοθετηθούν στο νέο διαγωνισμό, προκειμένου να στεφθεί από επιτυχία.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η ΓΑΙΑΟΣΕ διατύπωσε την άποψη ότι χρειάζεται να παραχωρηθεί το σύνολο του εμπορευματικού κέντρου στους ιδιώτες. Συγκεκριμένα, διατυπώθηκε η πρόταση να δοθούν στους ιδιώτες, όχι μόνο τα 600 στρέμματα του υπάρχοντος διαγωνισμού, αλλά και τα υπόλοιπα 2.000, κυριότητας ΟΣΕ.

Η ανωτέρω πρόταση αποτελούσε και προτροπή των ιδιωτών επενδυτών, οι οποίοι υπογράμμιζαν στη ΓΑΙΑΟΣΕ ότι "με τον όρο σύνολο εννοούνται οι χώροι που θα φιλοξενήσουν τις αποθηκευτικές μονάδες, αλλά και το σημείο που θα γίνεται η διαχείριση του rail container terminal".

Ουσιαστικά, με αυτό τον τρόπο, θα μπορούσε να συνδυαστεί η παραχώρηση των αποθηκών του ΟΣΕ στο Θριάσιο (κτίριο Κ1), με την υποστήριξη της χρηματοδότησης του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών (Τ1, Τ2).

Επίσης, η ΓΑΙΑΟΣΕ πρότεινε στο υπουργείο Υποδομών να μην της παραχωρηθεί το 15% του μετοχικού ποσοστού της εταιρείας εκμετάλλευσης και κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου, έπειτα από τις σφοδρές ενστάσεις που διατύπωσαν, όλοι ανεξαιρέτως, οι υποψήφιοι επενδυτές.

Γενικότερα, οι επενδυτές που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον είχαν επισημάνει εξαρχής ότι το υψηλό κόστος του εμπορευματικού κέντρου το καθιστά ασύμφορο (απαιτεί συνολικές επενδύσεις 230 εκατ. ευρώ), σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν υπάρχει σήμερα ζήτηση για τόσο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους.

Μετά από αυτήν την εξέλιξη αναμένεται η αντίδραση του υπουργείου Υποδομών, το οποίο πιθανότατα θα προχωρήσει στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού, ενώ ιδιώτες επενδυτές ζητούν από το υπουργείο να διεξαχθεί πρώτα δημόσια διαβούλευση.

Το Νοέμβριο ολοκληρώνεται η γραμμή Θριάσιο – Ικόνιο

Πάντως, υπάρχουν και ευχάριστα νέα, αφού το Νοέμβριο αναμένεται να ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο, κάτι το οποίο εκτιμάται ότι θα «εκτοξεύσει» σταδιακά την κίνηση εμπορευμάτων, με δεδομένο ότι αυξάνονται συνεχώς οι όγκοι στο λιμάνι του Ικονίου από την Cosco και τον ΟΛΠ.

Στα σχέδια του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών είναι η πλήρης ανάπτυξη ζωνών logistics, τόσο στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, όσο και στην Αλεξανδρούπολη, ζήτημα το οποίο, ως γνωστών, έχει αναδειχθεί σε τροχοπέδη των προσπαθειών για επιτυχή εκμετάλλευση της στρατηγικής θέσης της χώρας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου