Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ανακοίνωση Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού Σιδηροδρόμου

Τo Σωματείο Εργαζομένων Προαστιακού αντί για κοπή πίτας και αμήχανα χαμόγελα με τις Διοικήσεις αποφάσισε να διαθέσει το ποσό που θα ξόδευε για την εκδήλωση να το δωρίσει στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας . Μια κίνηση που λέει πολλά . Όλη η ανακοίνωση >
T
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
 Όσο το σχέδιο εξόντωσης όλων των εργαζόμενων, εξαθλίωσης του λαού και  ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας είναι σε πλήρη εξέλιξη δεν χωράνε γιορτές και πανηγύρια. 

Επιτέλους ! Επανέρχεται το Αθήνα - Λιόσια , αλλαγές και στον Έβρο, διεθνή δρομολόγια εν όψει ;

Μετά απο  2 χρόνια και την ξαφνική επίσκεψη του κ. Χρυσοχοίδη  στον Προαστιακό αλλά και την μεγάλη πίεση όλων των εμπλεκομένων υπήρξε αποτέλεσμα (έρχονται και εκλογές ...) στο θέμα της μετεπιβίβασης στο ΣΚΑ .
Επανέρχεται σύμφωνα με πληροφορίες και το Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο (σήμερα  το τρένο σταματά στα Δίκαια ) ενώ κοντά στην  επαναδρομολόγηση της γραμμής Βελιγράδι - Θεσσαλονίκη (μάλλον το καλοκαίρι ) βρίσκεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Επίσης ο σχεδιασμός προβλέπει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σόφια και γίνονται τον καιρό αυτό , συζητήσεις γύρω απο το θέμα .
Οι δικές μας πληροφορίες λοιπόν ,μιλούν για δοκιμαστικά στο Λιόσια - Αθήνα - Λιόσια τις επόμενες μέρες και

Συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με την Υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης

Συνάντηση πραγματοποίησε  σήμερα το μεσημέρι το Προεδρείο της ΠΟΣ με την  υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Εύη Χριστοφιλοπούλου. 
Στη συνάντηση η οποία διεξήχθη σε θετικό κλίμα κατατέθηκαν από την ΠΟΣ προτάσεις και επιχειρήματα για το θέμα των πιθανολογούμενων απολύσεων (δηλώσεις Χρυσοχοϊδη). Η υφυπουργός άκουσε τα επιχειρήματα δηλώνοντας

Aπάντηση Γ. Αναγνωστόπουλου στην ανακοίνωση της ΠΑΣΚ

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ,
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ
Αυτοί που δεν ξέρουν ποίο και πόσο τροχαίο υλικό έχει ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος, αυτοί που ποτέ δεν ασχολήθηκαν με την παραγωγή, οι δόκτορες της παραδιοίκησης και του ρουσφετιού, τα πολιτικά δεκανίκια των κυβερνητικών κομμάτων στην κοινωνία, οι διαχρονικοί αποσβεστήρες της λαϊκής δυσαρέσκειας, συκοφαντούν την ιεραρχία.
Όλα όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση της ΠΑΣΚ – Σιδηροδρομικών

Θέσεις ΣΥΡΙΖΑ - Οργάνωση Σιδηροδρομικών για ΟΣΕ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της Οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ - Σιδηροδρομικών με θέμα τις θέσεις για τον ΟΣΕ .
Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,
Η Οργάνωση Σιδηροδρομικών του ΣΥΡΙΖΑ σε όλα τα χρόνια λειτουργίας της και δραστηριοποίησης της στο χώρο του σιδηρόδρομου, διατυπώνει ανοιχτά τις θέσεις της και τις θέτει σε συζήτηση με όλους τους εργαζόμενους.
Η βασική μας θέση για το σιδηρόδρομο μπορεί να συμπυκνωθεί στα εξής:

Τι θέσεις θα δώσει η ΠΕΠΕ στην ΠΟΣ ;;;

Την ώρα που δεν έγινε καμία ψηφοφορία στο τελευταίο ΣΤΑ της ΠΕΠΕ , και που το ΔΣ ουσιαστικά δεν λειτουργεί  , είναι ενδιαφέρον να δούμε ποιες θέσεις θα δώσει το Σωματείο μας στην Ομοσπονδία σαν πλαίσιο διεκδίκησης για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης και αν θα υπάρξει κάποια έκτακτη συνεδρίαση για αυτές . Σημειώνουμε ότι το πλαίσιο διεκδίκησης βάση του καταστατικού της ΠΕΠΕ διαμορφώνεται απο το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων .
Εντωμεταξύ , έκρυθμη κατάσταση δημιουργείται πλέον απο την έλλειψη μηχανοδηγών σε όλα

Αντισυνταγματική η φορολόγηση επιδομάτων των πανεπιστημιακών

Είναι η 2η απόφαση που εξαιρεί απο την φορολόγηση επιδόματα . Προηγήθηκε αυτή (διαβάστε εδώ ) που είχε δημοσιεύσει το στέκι στις 15 Ιανουαρίου και αφορούσε το αφορολόγητο σε χιλιόμετρα , αποζημιώσεις κτλπ....
Αντισυνταγματική λοιπόν ,  έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας την φορολόγηση των επιδομάτων των πανεπιστημιακών.
ο Β΄ Τμήμα του ΣτΕ το 2012 είχε κρίνει ότι

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ανακοίνωση ΠΑΣΚ-Σιδηροδρομικών -Συνεργαζόμενοι

           Συνάδελφοι
               Για την Κυβέρνηση είναι γνωστό ότι οι αποκρατικοποιήσεις αποτελούν τη «λυδία λίθο» με την οποία θα λυθούν όλα τα προβλήματα της οικονομίας. Η ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ για ιδιωτικοποίηση μας βρίσκει κάθετα αντίθετους καθώς εμείς εμμένουμε στην θέση μας για έναν ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο που να υπηρετεί τις ανάγκες του λαού και της κοινωνίας. Πόσο μάλλον όταν καμία διασφάλιση δεν υπάρχει για τους

Συνελήφθη ο Ρουμάνος μνηστήρας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αθέμιτο ανταγωνισμό!


Την 24ωρη κράτηση του Ρουμάνου επιχειρηματία, ιδιοκτήτη του Ομίλου Grup Feroviar Roman -GFR, γνωστού και ως «βασιλιά των βαλκανικών σιδηροδρόμων», Γκρούια Στόικα διέταξαν χθες οι εισαγγελείς της Εθνικής Διεύθυνσης Καταπολέμησης της Διαφθοράς (DNA) της Ρουμανίας,

Καναπές και πολυθρόνα, αξίας 3.350 ευρώ, στη ΓΑΙΑΟΣΕ

Λεφτά υπάρχουν ! Εμείς πάντως  του αφιερώνουμε την διπλανή πολυθρόνα ....
Την ανανέωση του γραφείου του με δερμάτινο καναπέ και μία πολυθρόνα, έναντι 3.350 ευρώ, αποφάσισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθανάσιος Σχίζας.
Ο κ. Σχίζας ανέλαβε τη διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ, κατόπιν εισήγησης της Δημοκρατικής Αριστεράς, όταν αυτή μετείχε στην κυβέρνηση συνεργασίας. Μάλιστα, μία από τις πρώτες του κινήσεις ήταν η διενέργεια

Η ΠΟΣ επανεκκινεί τις διαπραγματεύσεις για ΣΣΕ

Και απέστειλε επιστολή στα Σωματεία - Μέλη της για να αποστείλουν τις προτάσεις τους για το διεκδικητικό πλαίσιο  μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου . 
Ολόκληρη η επιστολή >
Συνάδελφοι,

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Σ. στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 28/1/2014, αποφάσισε την έναρξη των διαδικασιών για

Συνάντηση με Προιστάμμενο Β Τμήματος Γραμμής

Απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση
Σήμερα έγινε συνάντηση των συνδικαλιστικών στελεχών του ΔΙ.ΣΙ. Σπυράκη Παντελή  Σουρμελή Κωσταντίνου και Καστρινάκη Κωσταντίνου με τον προιστάμενο του  Β  Τμήματος Γραμμής  Καρυώτη Σπύρου.

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στολίζοντας τη νύφη που αναζητά μνηστήρα

Με «χρυσαφικά» προσπαθούν να ντύσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην προσπάθεια ανεύρεσης ενδιαφερομένων για την αγορά του 100% των μετοχών της. Η κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου υπονομεύει σε πολύ μεγάλο βαθμό την προσπάθεια «καλλωπισμού» της εταιρείας λειτουργίας του ΟΣΕ, η οποία φαίνεται ότι παρά το νοικοκύρεμα των οικονομικών της, χάνει συνεχώς πελάτες. Δύσκολο παραμένει

Ακυρώθηκε για 2η φορά η συνάντηση ΠΟΣ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Λόγω προβλήματος που είχε ο κ. Ζηλιασκόπουλος ακυρώθηκε η συνάντηση με το Προεδρείο της ΠΟΣ , η οποία μετατίθεται για την προσεχή Δευτέρα 03 Φεβρουαρίου.

Ανακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών για την χτεσινή συνεδρίαση της ΠΟΣ

Διαφωνίες υπήρξαν στην χτεσινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ.
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών μας έστειλε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση με τις θέσεις του χτες. Αναλυτικότερα >

Στη σημερινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ, η παράταξη μας κατέθεσε τις παρακάτω προτάσεις:

«Κεφαλοκυνηγοί» με Bonus

Όπως δήλωσαν εργαζόμενοι που συμμετείχαν στη σημερινή κινητοποίηση του σωματείου του Μετρό, ενάντια στην επιστράτευση σε βάρος τους, που έκλεισε ένα χρόνο, οι ηγεσίες των "κατά κεφαλήν bonus", δε συμμετείχαν γιατί είχαν προγραμματίσει την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Συλλογική σύμβαση εργασίας, υπέγραψαν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αλλά οι φωνές της

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Κοπή πίτας στην ΠΟΣ (φωτογραφικά στιγμιότυπα)

Αποχώρησαν απο την ..φιέστα Δίκτυο - ΔΕΣΚ 
Σήμερα το απόγευμα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ομοσπονδία πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή πίτας. Παραβρέθηκαν μέλη της Διοίκησης της ΠΟΣ, μέλη των Σωματείων, καθώς και οι Πρόεδροι του ΟΣΕ κ. Παν. Θεοφανόπουλος, της ΕΕΣΣΤΥ κ. Στ. Αγιάσογλου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το "φλουρί" έτυχε

στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δείτε φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκδήλωση.

Αναβλήθηκε το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Όπως πληροφορηθήκαμε αναβλήθηκε η σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αφού το ΤΑΙΠΕΔ ( ;; ) ζήτησε να επανεξατουστούν κάποιες συμβάσεις .
Δεν μας προκαλεί καμία εντύπωση η εμμονή του ΤΑΙΠΕΔ για τις συμβάσεις που υπογράφει τελευταία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( Τροχαίου υλικό , συντήρηση κτλπ ) καθώς

Πόσο κοστίζουν οι ειδικοί συνεργάτες - σύμβουλοι σε ΟΑΣΑ - ΟΣΥ - ΟΣΕ

Στο Γραφείο του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων απασχολούνται τέσσερις μετακλητοί διοικητικοί, ένας μετακλητός υπάλληλος σε θέση διευθυντή γραφείου, δύο ειδικοί σύμβουλοι, δύο ειδικοί συνεργάτες και δέκα υπάλληλοι ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό των οποίων οι μικτές μηνιαίες αποδοχές ανέρχονται συνολικά σε 43.822 ευρώ...

Yπεγράφη ΣΣΕ στην ΟΣΥ !

Δείτε ΕΔΩ όλη την ΣΣΕ .

Υπεγράφη χτες το βράδυ Διετής Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην ΟΣΥ (Αστικά  Λεωφορεία ). Με την Συλλογική Σύμβαση και με την πρώτη ματιά γίνεται αποδεκτή η ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο , καθώς και ο Προυπολογισμός του Υπουργείου Οικονομικών για την εταιρεία ο οποίος δεν θα πρέπει να υποστεί υπερβάσεις λόγω της ΣΣΕ.
Επί της ουσίας λοιπόν λύνονται κάποια θεσμικά θέματα , ενώ το θετικό  είναι ότι ο υπολογισμός του επικίνδυνου και ανθυγιεινού γίνεται για όλο το προσωπικό απο 01.01.2013 ενώ επίδομα ευθύνης λαμβάνουν (ορθώς) και οι σταθμάρχες -οδηγοί (100 Ε) .Επίσης δίνεται κίνητρο σε όσους είναι στον έλεγχο εισιτηρίων (ποσοστό επί των προστίμων που εισπράτονται  50% )αλλά και στην πώληση (2%)  ενώ υπάρχει πρόβλεψη για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς , αλλά και

Οι καλύψεις του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης

 Το στέκι της έλξης είχε έγκαιρα ενημερώσει  (4 Δεκεμβρίου 2013 ) τους μηχανοδηγούς και το υπόλοιπο προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις καλύψεις που προσφέρει το πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης , στο οποίο πρόσφατα εντάχθηκε μεγάλο μέρος του προσωπικού .
Ξαναδημοσιεύουμε όλες τις καλύψεις (ΚΛΙΚ ΕΔΩ ) για να ενημερωθεί και πάλι το προσωπικό αφού πολλοί είναι οι συνάδελφοι που μας ρωτάνε καθημερινά .
Μάλιστα θα βάλουμε ΜΟΝΙΜΑ τον σύνδεσμο που οδηγεί στις καλύψεις  στην στήλη  Ενδιαφέροντα - Κανονισμοί  που υπάρχει στο δεξιά  πάνω μέρος της σελίδας του blog  , για να έχουν πρόσβαση ΟΛΟΙ όποτε το θελήσουν !  Για να το διαβάσει κάποιος απο κινητό

TΡΑΙΝΟΣΕ ... 1 εκ 600 χιλ Ευρώ ( χωρίς ΦΠΑ ) για συμβάσεις καθαρισμού με εργολάβους ....

Κλικ για μεγέθυνση 
Λεφτά υπάρχουν - Χάσαμε το μέτρημα ... 
Εμείς ρωτάμε ...Αν δίνουμε 3 εκ Ευρώ τον χρόνο για εργολαβίες καθαρισμού , πόσο θα  κόστιζε να έχει προσλάβει αυτό το προσωπικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;;;;
Μετά την εργολαβία για τον καθαρισμό των τρένων και χώρων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την Κεντρική Ελλάδα ( 330.000 Ευρώ πλέον ΦΠΑ ) για ένα χρόνο , βρήκαμε και δημοσιεύουμε άλλες 5 συμβάσεις που έχουν  κόστος πάνω απο  1.600.000 ετησίως (χωρίς ΦΠΑ)  στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εργολαβίες καθαρισμού ....
Αριστερά βλέπετε την σύμβαση για τον Προαστιακό Αθηνών που κοστίζει 642.888 Ευρώ για 1 χρόνο , παρακάτω την αντίστοιχη για τον Προαστιακό Θεσσαλονίκης που κοστίζει 


Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Σιδηρόδροµοι και µετασχηµατισµός: πέρα από τον κεντρικό σχεδιασµό και τις ιδιωτικοποιήσεις

Ανατρέχοντας στην επίθεση που έχει διεξαχθεί στους δηµόσιους φορείς το τελευταίο διάστηµα µε γνώµονα την απόσπαση εσόδων µε κάθε µέσο και κόστος, ιδιαίτερα κοµβικό ρόλο κατέχει η λογική ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόµων θυµίζοντας όλο το πλέγµα επιθέσεων του νεοφιλελευθερισµού ενάντια στα κοινά όπως έχει διεξαχθεί εδώ και είκοσι χρόνια στη Βρετανία. Μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco που ήταν υπεύθυνες για τις µεταφορές

Απέραντο εργοτάξιο το σιδηροδρομικό δίκτυο. Οι 16(!) βραδυπορίες

Ακριβέστατο δημοσίευμα που διαβάσαμε στην χτεσινή Ελευθεροτυπία και σήμερα στο metaforespress.gr , με ειδική αναφορά στην κατάσταση της γραμμής , στην έλλειψη προσωπικού και στους μεταταχθέντες μηχανοδηγούς .
Έχουμε το χειρότερο σιδηρόδρομο του κόσμου; Αυτό υποστήριξε, πριν από τρεις μήνες, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, επαναφέροντας στο προσκήνιο την τραγική κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.


Του Φώτη Φωτεινού

Ακυρη η απόλυση εργαζόμενου για άρνηση μείωσης μισθού

Απόφαση σταθμός του Πρωτοδικείο Αθηνών αλλάζει πολλά δεδομένα σχετικά με τις μειώσεις μισθών στον ιδιωτικό τομέα. Το Πρωτοδικείο έκρινε ότι είναι άκυρη, παράνομη και καταχρηστική η καταγγελία της σύμβασης εργασίας εργαζομένου, ο οποίος δεν συναίνεσε και δεν αποδέχθηκε την προτεινόμενη από τον εργοδότη του μείωση των αποδοχών του κατά 15%.

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών για τις δικαστικές αποφάσεις

ΑΘΗΝΑ 26.1.2014  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι, 

 Μετά από απόφαση του Δ.Σ., ο ΟΣΕ άρχισε πριν λίγες ημέρες, να πληρώνει δικαστικές αποφάσεις και αγωγές για υποθέσεις που εκκρεμούσαν εδώ και 20 χρόνια. Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση (είναι κανείς;) να σας ενημερώσουμε σχετικά, αφού ο ΟΣΕ ούτε τους δικαιούχους ενημέρωσε υπεύθυνα ούτε έκανε τον κόπο να ενημερώσει έστω, την ΠΟΣ και μέσω αυτής τους σιδηροδρομικούς (συνταξιούχους και εν ενεργεία). Η ΠΟΣ σύμφωνα με προσφιλή τακτική της, αφού

Έτσι απέριψαν τα Σωματεία στην ΣΤΑ.ΣΥ τις προτάσεις για ΣΣΕ

Κλικ για μεγέθυνση
Τα παραμύθια για υπογραφές Συλλογικών Συμβάσεων στις ΔΕΚΟ πάνε και έρχονται το τελευταίο διάστημα .

Εμείς Δημοσιεύουμε την επιστολή με την οποία οι εργαζόμενοι στην ΣΤΑ.ΣΥ (20.01.2014)  απέρριψαν κατηγορηματικά τις προτάσεις της Διοίκησης , οι οποίες όπως αναφέρουν οι συνάδελφοι μας διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις εργασιακές ανισότητες και αδικίες αρνούμενοι να προσέλθουν σε οποιαδήποτε συζήτηση αν η Εταιρεία (ΣΤΑ.ΣΥ) δεν επαναπροσδιορίσει την στάση της .

Ας τα δουν αυτά όσοι παπαγαλίζουν τελευταία στους διαδρόμους των μηχανοστασίων και των γραφείων στην Καρόλου  ότι η

Μετά τους ένστολους στο μικροσκόπιο του ΣτΕ μπαίνει το εφάπαξ του δημοσίου

- Νέες προσφυγές αναμένεται να εκδικαστούν το επόμενο διάστημα
- Αφορούν τα εφάπαξ του δημοσίου και των ταμείων που δεν παίρνουν επιχορήγηση
- Ήδη έχει εκδοθεί απόφαση από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Στο μικροσκόπιο του Συμβουλίου της Επικρατείας θα βρεθεί το εφάπαξ του Δημοσίου. Σύμφωνα με την Καθημερινή της Κυριακής, το

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Όταν οι μηχανοδηγοί έδιναν τον αγώνα ενάντια στον Νόμο 3891 ....


Οι μηχανοδηγοί δεν ξεχνούν και δεν ξεχρεώνουν κανένα απο την ευθύνη του ...
Περισσότερα απο 3 χρόνια έχουν περάσει  και θυμηθήκαμε σήμερα το βίντεο που είχαν φτιάξει τότε νέοι μηχανοδηγοί , όταν και  κορυφωνόταν η διαμάχη με την 1η μνημονιακή Κυβέρνηση , για την ψήφιση του Νόμου 3891 , τα αποτελέσματα του οποίου βλέπουμε σήμερα . Μιας λοιπόν και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η

10 χιλιάδες προσλήψεις στην DB , αλλαγές στην νομοθεσία για την ασφάλεια στην Δανία ζητά η ΕΕ

Απο το metaforespess.gr 
Τα τελευταία χρόνια προχωρούσε σε μειώσεις προσωπικού και σε περικοπές μισθών. Φαίνεται ότι η “πολιτική” αυτή έφτασε στο τέλος, εάν αναλογιστεί κανείς ότι η γερμανική Deutsche Bahn δρομολογεί ετησίως 10.000 προσλήψεις έως το 2020, με δεδομένο ότι οι

Περί Δημοκρατίας

Δημοσιεύουμε επιστολή που μας έστειλε ο συνάδελφος Γιάννης Τζέκος με τίτλο <<περί Δημοκρατίας>>... Η επιστολή > 
Για  μια  ακόμα  φορά  το κατά τα  άλλα και κατ΄ ευφημισμόν  δημοκρατικό

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Η ΠΕΠΕ αποδέχτηκε την κατάργηση της παράδοσης - παραλαβής στα τρένα

Πρόκειται για την μεγαλύτερη ήττα του Σωματείου μετά τις μετατάξεις κ την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου!
Μετά το σάλο που προκλήθηκε με την προσπάθεια της ΔΙΚΑΜ να προγραμματίσει εντεκαωρα κ υπό την  απειλή συνδικαλιστών της μειοψηφίας για προσφυγή στην Επιθεώρηση Εργασίας , η λύση  που βρέθηκε με την ανοχή της πλειοψηφίας του  Σωματείου , είναι να καταργηθεί η παράδοση κ παραλαβή στην εν λόγω υπηρεσία! (54/59).
Πέραν του ότι ακόμα κ έτσι το 9ωρο

Ηλεκτρολόγοι - Ηλεκτρονικοί ΟΣΕ >1,5 εκατομμύριο Ευρώ … όχι ευχαριστώ!

Απίστευτες αποφάσεις απο τις  Διοικήσεις του ΟΣΕ 
                  1,5  εκατομμύριο Ευρώ … όχι ευχαριστώ!
1,5 εκατομμύριο Ευρώ (με τις πλέον συντηρητικές προσεγγίσεις) είναι το ποσό που έχει εξοικονομήσει κατά τα τελευταία 5 έτη ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος από την δραστηριοποίηση του εργαστηρίου έρευνας-μελέτης και επισκευής των ηλεκτρονικών διατάξεων υψηλής τεχνολογίας που λειτούργησε στο Μ.Α.Ι. Είναι σε όλους μας λίγο πολύ γνωστό, ότι χάρη στην αφοσίωση,  επαγγελματικότητα και επινοητικότητα του συναδέλφου τεχνίτη ηλεκτρολόγου Καπέλιου Γιάννη, και των συνεργατών του, και πάντα σε συνεννόηση με τους υπευθύνους των τμημάτων

Προγραμματίζουν εντεκάωρα στο ΜΑΙ !!! ( ΠΕΠΕ ακούει ;;;)

Πληροφορηθήκαμε ότι απο Δευτέρα η ΔΙΚΑΜ (προφανώς εν γνώσει και της ηγεσίας της ΠΕΠΕ  ) προγραμματίζει 11 ωρες υπηρεσίες (11.00 -21.15) για το μηχανοστάσιο του ΜΑΙ . (54 συνάντηση Λειανοκλάδι 59)
Στην απόφαση αυτή που προκαλεί ήδη μεγάλες αντιδράσεις μεταξύ των μηχανοδηγών οι απαντήσεις που δόθηκαν απο τους υπευθύνους

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ εκτίθεται και κοροϊδεύει τους μηχανοδηγούς

Απο τον Γενιδούνια Κώστα , Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ 
Όποιος μηχανοδηγός διάβασε   το εξώδικο της ΠΕΠΕ για την διάσπαση στα εμπορικά πραγματικά κατάλαβε τον ρόλο της ηγεσίας της . 
Και ενώ το θέμα έχει ξεκινήσει από πέρυσι (!!) το Σωματείο μας αποστέλλει εξώδικο (37 μέρες μετά την απόφαση του ΔΣ )  με το οποίο ζητά να ενημερώσουν οι υπεύθυνοι τι ....μέτρα έχουν λάβει οι αρμόδιες Υπηρεσίες για το θέμα .
Την ίδια ώρα δεν δίνει καμία κατεύθυνση στο προσωπικό , κανένα χρονικό ορίζοντα στις Διοικήσεις να απαντήσουν για το μέχρι πότε θα ανέχεται να  παίζουν με την φωτιά οι μηχανοδηγοί  στα εμπορικά , ενώ όποιος τολμήσει

Τo Mάρτιο η σιδηροδρομική σύνδεση ΟΛΘ με Σκόπια και Σόφια

Στόχος σε επόμενη φάση τα δρομολόγια σε Βουκουρέστι, Βελιγράδι, Κωνσταντινούπολη - της Άννης Καρολίδου
 Από τα τέλη Μαρτίου, μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο των ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ, για τη μεταφορά containers με τακτικά δρομολόγια, δύο φορές την εβδομάδα, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στα Σκόπια και, αμέσως μετά, στη Σόφια. 

Ο ΣΣΒΕ ζητά πειθαρχικό έλεγχο σε Προιστάμμενο Δ/νσης !

ΑΠΟΛΥΤΩΣ μοιραίες οι συγκρίσεις με το ...Σωματείο μας , την  ΠΕΠΕ,  που άφησε  να τιμωρηθούν μηχανοδηγοί με στημένες απολογίες απο τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ , (όταν και κλήθηκαν να κάνουν απεργοσπασία )κ με τους συνδικαλιστές μας , να κάθονται και να ακούνε Διευθυντή να τους λέει ότι τιμώρησε εργαζόμενους για αυτά που γράψανε στο ....facebook.΄

Ο ΣΣΒΕ λοιπόν ζητά τον πειθαρχικό έλεγχο Διευθυντή επειδή έστειλε απολογία σε

Την Τετάρτη η συνάντηση της ΠΟΣ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Για την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου και 3 το μεσημέρι μετατέθηκε η συνάντηση της ΠΟΣ με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ενώ την Τρίτη 28 Ιανουαρίου και ώρα 3     ( μετά την συνεδρίαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας)  θα γίνει και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΟΣ στα γραφεία της .

Έως τα 1,61 εκατ. ευρώ οι υπερωρίες στον ΟΣΕ για το 2014 ( όλο το ΦΕΚ)

Απίστευτη προχειρότητα ....
Aυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι ότι ο μέσος όρος υπολογισμού  ανά εργαζόμενο είναι μικρότερος απο 20 ώρες το μήνα!
Και αυτό είναι προκλητικό γιατί μέχρι και σήμερα οφείλονται εξαιτίας του πλαφόν περισσότερες απο 20 χιλιάδες ωρών στους σιδηροδρομικούς (περιμένουμε να δούμε αν θα τηρηθεί η δέσμευση της Διοίκησης του ΟΣΕ για πληρωμή τους στις 16 Φλεβάρη ).
Δέστε τι ακριβώς εννοούμε > Για παράδειγμα στην κομβική Διεύθυνση Κυκλοφορίας προυπολογίζονται

Κοπή πίτας ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών

Η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών θα κόψει την πρωτοχρονιάτικη πίτα της την προσεχή Δευτέρα 27 Ιανουαρίου και ώρα 4 μ.μ στα γραφεία της ΠΟΣ (4ος όροφος ) και καλεί όσους επιθυμούν να παραστούν στην εκδήλωση.

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Το εξώδικο της ΠΕΠΕ για την διάσπαση στα εμπορικά

Το εξώδικο της ΠΕΠΕ για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά . Το σωματείο ζητά απαντήσεις για το θέμα που απασχολεί τους μηχανοδηγούς , χωρίς όμως να προβαίνει σε κάποια ενέργεια (ή να δίνει ένα οριστικό χρονικό περιθώριο για απάντηση )παρά το ότι (όπως γράφει το εξώδικο ) το θέμα έχει επανειλημμένα τεθεί. Το εξώδικο > 
Κύριε Σύμβουλε,
 Επανειλημμένα έχουμε ζητήσει  και δεν έχουμε επίσημα λάβει καμία απάντηση για ένα θέμα σοβαρό που έχει παρουσιαστεί μετά

Το εξώδικο της ΠΕΠΕ για την υποδομή

Τα εξώδικα με τα οποία το Σωματείο μας , ζητά απαντήσεις για τα τρέχοντα και διαχρονικά προβλήματα στην υποδομή και το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά.
Αναλυτικότερα > Το εξώδικο για την υποδομή 
Κύριε Σύμβουλε,
Κάθε μέρα τα μέλη της ΠΕΠΕ διαπιστώνουν κατά την εκτέλεση της εργασίας τους σε όλο το μήκος  του σιδηροδρομικού δικτύου της επικράτειας, ότι τα συστήματα υποδομής και επιδομής που προορίζονται να παρέχουν τη μεγαλύτερη ασφάλεια στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών, δεν λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια. 
Ειδικότερα: 

Η ΠΕΠΕ και οι δικαστικές διεκδικήσεις που ποτέ δεν προχώρησαν

Πολλοί είναι οι μηχανοδηγοί που μας ρωτάνε αν η ΠΕΠΕ έχει κάνει αγωγές !
Με αφορμή τις αποφάσεις στο ΣτΕ και τις πολλές ερωτήσεις μηχανοδηγών για το αν και η ΠΕΠΕ έχει κάνει κάτι αντίστοιχο , θυμηθήκαμε τις αποφάσεις για δικαστικές διεκδικήσεις που είχε πάρει το Σωματείο μας και που ποτέ όμως δεν προχώρησε (ανεξήγητα ). 
Αρχίζουμε με την  απόφαση (Διαβάστε εδώ) για προσφυγή στα δικαστήρια του

Στο επαχθές χρέος της Ελλάδας ο εξηλεκτρισμός του ΟΣΕ ;;;

Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν πολλοί σιδηροδρομικοί είχαν ζητήσει απο την ΠΟΣ να προχωρήσει στην συγκρότηση επιτροπής για τον λογιστικό έλεγχο του χρέους στον σιδηρόδρομο κάτι που ποτέ δεν έγινε ....
Η δημοσίευση απο το metaforespress.gr 
Όπως εξήγησε ο κ. Σταθάκης σε συνέντευξή του στο ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο», το επαχθές χρέος στην περίπτωση της Ελλάδας είναι περιορισμένο: «Είναι τα εξοπλιστικά προγράμματα και ο εξηλεκτρισμός του ΟΣΕ, που δεν

Η επιτροπή των συνταξιούχων για το εφάπαξ

Την επιτροπή των συνταξιούχων Σιδηροδρομικών για το εφάπαξ… και όχι μόνο, απαρτίζουν οι:

Δελτίο Τύπου Σωματείων ΣΤΑΣΥ με τίτλο << Τα μπλέ παιδιά >>

Οι συνάδελφοι στην ΣΤΑ.ΣΥ μας στείλανε και δημοσιεύουμε σημερινό Δελτίο Τύπου με τίτλο <<Τα μπλέ παιδιά >> διαμαρτυρόμενοι για την διάσταση που δίνεται για τις επερχόμενες προσλήψεις στην ΣΤΑ.ΣΥ.
Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου >

Τουλάχιστον δυσφορία και αγανάκτηση προκαλούν στους εργαζόμενους και τα Δ.Σ. των Σωματείων στη ΣΤΑ.ΣΥ., τα δημοσιεύματα με τίτλους «τα μπλε παιδιά» κτλ, τα οποία  γίνονται ακόμα και πρωτοσέλιδα!
Η δε αγανάκτηση πολλαπλασιάζεται όταν τα άρθρα αυτά τα γράφουν εργαζόμενοι στον Τύπο οι οποίοι

Οριστικοποιείται η συμφωνία ΟΣΕ,ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΛΘ για φορτία σε Βαλκάνια,Τουρκία

Την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014 ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος μεταβαίνει στην Θεσσαλονίκη, όπου σε κοινή σύσκεψη στον ΟΛΘ με τον πρόεδρο του ΟΛΘ κ. Σ. Αγγελούδη και τον Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Α. Ζηλιασκόπουλο θα οριστικοποιήσουν την συμφωνία τους, για κοινή συνεργασία, με στόχο την

Σουηδία > Η δημόσια εταιρεία σιδηροδρόμων SJ θα απολύσει 400 εργαζόμενους

Η δημόσια επιχείρηση σιδηροδρόμων της Σουηδίας (SJ) ανακοίνωσε σήμερα ένα ευρύ σχέδιο λιτότητας, που θα οδηγήσει στην περικοπή 400 θέσεων εργασίας, δηλαδή του 8% του εργατικού δυναμικού της.
Οι περικοπές θα γίνουν στο διοικητικό προσωπικό και στο εμπορικό, σε

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

2 Μηχανές , χειρισμοί μέσω ασύρματης επικοινωνίας και τεστ για τα μεγαλύτερα εμπορικά στην Ευρώπη απο την SNCF

Η καινοτομία βρίσκεται στην μηχανή στο κέντρο του εμπορικού με τους χειρισμούς να γίνονται απο την επικεφαλής μέσω ασύρματης επικοινωνίας !
To απόγευμα της 18ης Ιανουαρίου , η SNCF και η RFF δρομολόγησαν ζεύγη εμπορικών  μήκους 1.476 μέτρων και βάρους 3.489 τόνων μεταξύ της Sibelin και της Nimes σαν μέρος

ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ο 4093 για τους ενστόλους ! Νέα Εξέλιξη !

Η διάσκεψη της ολομέλειας των συμβούλων του ΣτΕ κηρύσει αντισυνταγματικές διατάξεις του νόμου για την αναδρομικότητα της παρακράτησης του μισθού τους!
- Αφορά το νόμο 4093 του Μνημονίου 3 για τις περικοπές στου ένστολους (με τον οποίο επιβλήθηκε το ενιαίο μισθολόγιο στις ΔΕΚΟ και η κατάργηση των ΣΣΕ)

Ας μιμηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την Trenitalia, ώστε να μην την καταπιεί η Ryanair

Συμφωνούμε με το metaforespess.gr !
H εξαγγελθείσα δυναμική είσοδος της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τα εισιτήρια των 12 ευρώ, δεν έχει θορυβήσει μόνο την Aegean Airlines, αλλά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ.
Η ιρλανδική εταιρεία έχει εξαγγείλει ότι, από τον Απρίλιο, θα διεξάγει 10 ημερήσιες πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Ανεξάρτητα από τις προσφορές, ο μέσος ναύλος της Ryanair ανέρχεται στα

Αλήθεια τι θα γίνει με την υπόθεση του Δ/ντη ΔΙΚΑΜ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ;

Σε ποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα σε ποιο άλλο ευνομούμενο κράτος με σοβαρό σιδηρόδρομο  , θα χαρίζονταν   σε Διευθυντή ο οποίος χαριεντίζεται στα social media με το θέμα της ασφάλειας κυκλοφορίας των τρένων; 
Επειδή κανείς απο την επίσημη ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι και σήμερα  δεν έχει απαντήσει για την αθλιότητα που σήκωσε στο facebook , ο Διευθυντής της εταιρείας χλευάζοντας το προσωπικό της αμαξ. 53 που εκτροχιάστηκε στον Ασωπό ( σε ένα συμβάν που θα μπορούσε να έχει πολλά θύματα ) , προσωπικό τον επαγγελματισμό  του οποίου εξήραν οι επιβάτες της 53 , εμείς ξαναρωτάμε.
Κύριε Ζηλιασκόπουλε τι προτίθεστε να κάνετε με τον εν λόγω Διευθυντή , που με τις πράξεις του , έχει εξοργίσει το σύνολο των μηχανοδηγών ;
Ας θυμηθούμε εδώ τι είχε γράψει πριν 10 μέρες περίπου το στέκι της έλξης. 

Aνακοίνωση Οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ Σιδηροδρομικών

Στις 8/1/14 η Ελλάδα ανέλαβε την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην Αθήνα στήθηκε η φιέστα της ανάληψης. Κακόγουστο αστείο, χειρότερο από κάθε άλλη φορά, σε μια χώρα ερημωμένη, ερειπωμένη από την πολιτική αυτής της κυβέρνησης, αυτής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Γνωμοδότηση-καταπέλτης στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το ρόλο της τρόικας στις μνημονιακές χώρες

Αναμένεται να ενσωματωθεί στο τελικό πόρισμα της διερευνητικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το ρόλο της τρόικας στις μνημονιακές χώρες και να εγκριθεί από την ολομέλειά του στην τελευταία προ των ευρωεκλογών σύνοδο.

Παραβιάζουν την κοινοτική συνθήκη (Συνθήκη της Λισαβόνας), αλλά και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη οι περικοπές στην

Την Παρασκευή συνάντηση της ΠΟΣ με Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Την προσεχή Παρασκευή 24 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση που είχε ζητήσει η ΠΟΣ απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συζητηθούν όλα τα τρέχοντα θέματα .

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Ο Θεός είναι σιδηροδρομικός (video) ....


Μόνο αυτό μπορούμε να σκεφτούμε , βλέποντας στο video απο την Ιταλία ( το βρήκαμε στα Σιδηροδρομικά Νέα ) πόσο κοντά στο γκρεμό έφτασε το τρένο .....

Silver Alert ! Βρέθηκε ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ !

Και με αφορμή την απόφαση του ΣτΕ για τους ένστολους έκανε την απίστευτη δήλωση ότι η ΓΣΕΕ χαιρετίζει την τιτάνια υπομονή που επιδεικνύουν οι χιλιάδες των εργαζομένων εν οψει δικαστικών αποφάσεων !Τι άλλο να πει κανείς .
Oλόκληρη η δήλωση του Προέδρου της ΓΣΕΕ > 
Χαιρετίζουμε την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία αναγνωρίζεται η αντισυνταγματικότητα των διατάξεων που επέβαλαν μειώσεις στις αποδοχές των ενστόλων (ενώ των μισθωτών και συνταξιούχων είναι συνταγματικές;), τη στιγμή μάλιστα που 

H SNCF προβλέπει την κατάργηση 1.432 θέσεων εργασίας το 2014

Το 2014, η SNCF δεν θα αντικαταστήσει όλες τις αποχωρήσεις. Κατά μέσο όρο 7 στους δέκα εργαζόμενους αντικαταστάθηκαν, σύμφωνα με τον πρόεδρο Guillaume Pepy.
To 2014 αναμένεται να είναι μία δύσκολη χρονιά για την SNCF, με τη συνέχιση της μείωσης της κερδοφορίας της βασικής της δραστηριότητας, του ΤGV. Η εταιρία αναμένεται να καταργήσει 1.432 θέσεις εργασίας την επόμενη χρονιά,

Καιάδας για 100.000 δημόσιους υπαλλήλους, πως προωθείται η αξιολόγηση

Στον «Καιάδα» του 15% με βαθμολογία από 1 έως 6 μπαίνουν 100.000 υπάλληλοι (97.500 για την ακρίβεια), με την αξιολόγηση που προωθεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, διατρέχοντας έτσι σοβαρό κίνδυνο να υποστούν δυσμενείς υπηρεσιακές μεταβολές και ταυτόχρονα θέτοντας... υποψηφιότητα να γίνουν οι «διαθέσιμοι» των επόμενων ετών στο Δημόσιο, σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία».  

Nέος εκτροχιασμός στον Ορεινό Όγκο - Ανοιξε πριν απο λιγο η γραμμη

Στην χλμ θέση 250+650 εκτροχιάστηκε βαγόνι απο την αμαξοστοιχία έργων που πραγματοποιούσε εργασίες εκεί χθες το βράδυ .
Η γραμμή ανοιξε πριν απο λιγο.
Είναι ο 2ος εκτροχιασμός σε μικρό χρονικό διάστημα (ο 3ος αν συμπεριλάβουμε και το ατύχημα του Ασωπού ) , γεγονός που λέει πολλά .
Για τα θέματα της υποδομής θα αναφερθούμε εκτενώς το βράδυ.

Σιδηροδρομικοί Θεσσαλίας >Εκτροχιάζεται… το έργο της ηλεκτροκίνησης

Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας χτυπά «καμπανάκι», καθώς το έργο κινδυνεύει, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε το σωματείο. 
Στη συνάντηση παραβρεθήκαν εκτός του  διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Κων. Σπηλιώπουλο και μηχανικοί του έργου, ο πρόεδρος της Π.Ο.Σ. Παρασκευόπουλος Παναγιώτης

Συνεχίζεται η ψηφοφορία

Ήδη πάνω απο 80 συνάδελφοι έχουν απαντήσει στην μεγάλη τους πλειοψηφία (80% +) αρνητικά στο ερώτημα αν εγκρίνουν τις ενέργειες των Σωματείων για τα  πρωτοχρονιάτικα χάπενινγκ με τις Διοικήσεις την ώρα που όλα τα θέματα είναι σε εκκρεμότητα.
Η ψηφοφορία συνεχίζεται και τις επόμενες μέρες , μπορείτε να ψηφίσετε 1 φορά μόνο και φυσικά ή ψήφος παραμένει μυστική .
Πάνω αριστερά στην οθόνη του pc ή του κινητού σας βρίσκεται το ερωτηματολόγιο και οι προτεινόμενες απαντήσεις ...

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Δικαστική βόμβα μεγατόνων – Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε τις Μνημονιακές μειώσεις αποδοχών που έγιναν σε όλους τους ένστολους!

 Η απόφαση αφορά τις αποδοχές των ενστόλων όλων των Σωμάτων (στρατιωτικών, αστυνομικών, λιμενικών, κ.λπ.)
- Δικαιώθηκαν από την Ολομέλεια του ΣτΕ οι ένστολοι για τις μειώσεις των αποδοχών τους
- Ακυρώνεται η υπουργική απόφαση που εφάρμοζε τις μειώσεις από το Μνημόνιο
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣΤΕ) σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών, έκρινε ότι

Συμμαχία ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΟΛΘ για την αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Να μετατρέψουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από λιμάνι  μεταφόρτωσης σε αντίστοιχο τελικού προορισμού, στοχεύουν οι διοικήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΛΘ.
Η σχετική συμφωνία ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προέκυψε μετά από συνάντηση των προέδρων της εισηγμένης ΟΛΘ Α.Ε. Σ. Αγγελούδη, ΟΣΕ Π. Θεοφανόπουλου και ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α. Ζηλιασκόπουλου έχει στόχο να

Αλλαγές στη λίστα πληρωμών για 50.000 εφάπαξ

 – Περιορίζεται το “ψαλίδι” για όσους κατέθεσαν αιτήσεις έως το τέλος του 2013
- Θα λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος υποβολής της οριστικής παραίτησης και όχι η ημερομηνία έκδοσης της σύνταξης
Αλλαγές στη λίστα πληρωμών του εφάπαξ που περιμένουν να πάρουν περίπου 50.000 ασφαλισμένοι προωθεί το υπουργείο Εργασίας. 

Οπως αναφέρει ο Τύπος της Κυριακής, σύμφωνα με έγγραφο σημείωμα του

Όταν πιέζεται αφόρητα ο μηχανοδηγός υπάρχουν τραγικά αποτελέσματα....


7/4/2005, περιοχή Ναγκασάκι. Ένα ακόμα τραγικό δυστύχημα με 107 νεκρούς για μελέτη των  συνεπειών εφαρμογής λανθασμένων μεθόδων Διοίκησης στο προσωπικό έλξης . 

Το ανταγωνιστικό περιβάλλον των ιδιωτικών σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, η ημι-εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας (ΑΤS υπήρχε, αλλά

Ποδηλατώντας στις σιδηροδρομικές γραμμές

Ξεκινώντας από τη στάση του Παπαγιάννη και με τερματισμό λίγο πριν το Νέο Καύκασο, την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου μια παρέα φίλων του Σιδηροδρόμου κινήθηκε πάνω στην εγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική γραμμή Μεσονησίου-Νέου Καυκάσου Φλώρινας με χρήση ποδηλατοτρεζίνας 

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία βασισμένη σε μια πρωτότυπη κατασκευή που χρησιμοποιείται σε καταργημένα τμήματα Σιδηροδρομικών γραμμών και μια

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΤΡΑΙΝΟΣΕ > 400 χιλιάδες Eυρώ για τον καθαρισμό στην Κεντρική Ελλάδα για 1 χρόνο

Σχεδόν 400 χιλιάδες Ευρώ , θα πληρώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον καθαρισμό του τροχαίου υλικού και των χώρων που χρησιμοποιεί η εταιρεία στην Κεντρική Ελλάδα , για 12 μήνες. 

Η εργολαβία , της εργολαβίας , ω εργολαβία.

Διαβάστε εδώ όλη την απόφαση

Σκηνές πανικού στην Ιταλία-Τρένο «κρέμεται» στον αέρα μετά από εκτροχιασμό. Δείτε τα βίντεο

Πανικός επικράτησε στην Ιταλία όταν αμαξοστοιχία της γραμμής Intercity από το Μιλάνο με προορισμό την περιοχή Βεντιμίλια εκτροχιάστηκε, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οι δύο μηχανοδηγοί. Το περιστατικό, το οποίο λίγο έλειψε να μετατραπεί σε τραγωδία, σημειώθηκε έπειτα από κατολίσθηση λίγο πριν το τρένο φτάσει στα σύνορα με τη Γαλλία.
Οι δύο μηχανοδηγοί μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο

Η Βρετανία αποφάσισε την επανακρατικοποίηση της σιδηροδρομικής υποδομής!

Την περίοδο που στην Ελλάδα εξετάζεται η ανάθεση της συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής σε ιδιώτες, μέσω ΣΔΙΤ, στη Βρετανία ακολουθούν αντίθετο δρόμο. Ο φορέας διαχείρισης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, η British Network Rail ετοιμάζεται, εντός του 2014, να καταστεί φορέας του δημόσιου τομέα.

Και πάλι φωτοσήματα μεταξύ Κάντζας - Αεροδρομίου

Απο χτες Παρασκευή και ώρα 1 το μεσημέρι , όπως μας ενημέρωσαν συνάδελφοι σταθμάρχες - αφού είχε υπάρξει μεγάλη πίεση για το θέμα απο μέρους τους - επανήλθαν τα φωτοσήματα μεταξύ Κάντζας - Αεροδρομίου.
Το στέκι είχε γράψει ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί ( όταν αναφερθήκαμε στην επίσκεψη του κ. Χρυσοχοίδη στον Προαστιακό Κλικ εδώ ) και τώρα περιμένουμε να δοθεί και το πλέγμα μεταξύ Σημείου 0 - Λιοσίων όπου  είχε και τις μεγαλύτερες καταστροφές και τα καλώδια πλέον τοποθετούνται κάτω απο το έδαφος.

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Επειδή όποιος ξεχνά , είναι καταδικασμένος να τα ξαναζήσει ...

Το στέκι διοργανώνει και ψηφοφορία για το θέμα ....
Βλέποντας τις εικόνες των συνδικαλιστών μας και τα χαμόγελα με τους Διοικούντες , στις εκδηλώσεις των Σωματείων , κάναμε μια αναδρομή τότε που οι καταλήψεις και οι διαμαρτυρίες - απεργίες ήταν στην ημερήσια ατζέντα των συνδικάτων , τότε που οι μετατάξεις καταστρέφαν τις ζωές χιλιάδων σιδηροδρομικών , τότε που καταργούνταν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και έμπαινε στην ζωή μας το μισθολόγιο , τότε που

Koπή πίτας ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αναδημοσίευση απο το blog του Σωματείου  ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Έγινε σήμερα στο Γραφείο Προσωπικού της Αθήνας (Αγ. Ιωαν. Ρέντης) η προγραμματισμένη εκδήλωση για την κοπή της πίτας σε πολύ όμορφο και συναδελφικό περιβάλλον.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι:

Να τελειώνει ΤΩΡΑ η ιστορία με την βραδυπορία των 140 χλμ στο Δομοκός - Θεσσαλονίκη

Το στέκι της έλξης έχει στην κατοχή του ΟΛΑ εκείνα τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι το θέμα της βραδυπορίας των 140 χλμ μεταξύ Δομοκού - Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να έχει λήξει εδώ και καιρό.
Η πληροφόρηση που είχαμε ήταν ότι έλειπαν ακόμα μερικές υπογραφές για να τελειώσει και τυπικά το θέμα. 
Την ώρα  λοιπόν που νέες αεροπορικές εταιρίες μπαίνουν στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ( Ryan -Air ) δεν είναι δυνατό

Θα λυθούν τα προβλήματα στον Προαστιακό; – Δήμος Κορωπίου κατά ΕΡΓΟΣΕ

Ξαφνικά χτες στα γραφεία του Δημάρχου Κορωπίου , στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ που υποσχέθηκαν άμεσα λύσεις ....
Ουκ ολίγες φορές έχουμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της χρήσης των μέσων σταθερής τροχιάς, ένα μεταφορικό μέσο που άλλαξε τις συνήθειες του Έλληνα, που τον βοήθησε όχι μόνο να μετακινηθεί πιο οικονομικά αλλά και να συμβάλει σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση εκπομπών καυσαερίων.
 Αισίως ο Προαστιακός κλείνει την πρώτη δεκαετία λειτουργίας και

Φήμες περί δικαστικών εξελίξεων γύρω από την σύμβαση 994 του Προαστιακού

Τις τελευταίες ημέρες στους διαδρόμους του μεγάρου Καρόλου έχει ενταθεί η φημολογία περί δικαστικών εξελίξεων γύρω από την σύμβαση 994 του Προαστιακού.
Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, οι εξελίξεις εδράζονται από

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Εξέλιξη > Για αυτό αποχωρήσαμε από την κοπή πίτας της ΠΕΠΕ

Συναδέλφισες , συνάδελφοι

Η Εξέλιξη αποφάσισε να αποχωρήσει  από την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του σωματείου μας , εκφράζοντας την

Δοξαράς 42 χρόνια μετά ....


Ένα απο τα μεγαλύτερα σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Ελλάδα με απολογισμό 17 νεκρούς είχε συμβεί πριν 42 χρόνια , 16 Ιανουαρίου 1972 στον Δοξαρά .
Για το θέμα ετοιμάζεται ντοκυμαντέρ , το trailer του οποίου φέρνει στην δημοσιότητα το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών.

Koπή πίτας απο το Πολιτιστικό Κέντρο Σιδηροδρομικών Μαγνησίας

Αύριο Παρασκευή 17 Ιανουαρίου και ώρα 11 , θα κόψει την πίτα του το Πολιτιστικό Κέντρο Σιδηροδρομικών Μαγνησίας  στο εντευκτήριο της λέσχης και καλεί τα μέλη και τους  φίλους του να παρευρεθούν !

Mε μικρά λάθη η μισθοδοσία σήμερα σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Λάθος υπολογισμός από το σύστημα της πληροφορικής  στις υπερωρίες αφού κάποιες υπερωρίες  δεν έχουν πληρωθεί ( στις κανονικές υπερωρίες)  ενώ κανονικά  έχουν καταβληθεί οι νυχτερινές και υπερωρίες σε μέρες αργίας . Τα ποσά είναι μικρά και αφορούν λίγες μόνο ώρες  .
Οι συνάδελφοι εντόπισαν το πρόβλημα και η πληρωμή θα γίνει στις

Τι έγινε στο ΔΣ της ΠΕΠΕ

Δεν υπήρξε καμία απόφαση παρά μόνο διαπιστώσεις γύρω απο τα τρέχοντα ζητήματα.
'Ετσι για τις δικαστικές αποφάσεις ο Πρόεδρος έκανε μια ανάλυση για το

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Αφορολόγητες οι έξτρα παροχές των υπαλλήλων!

Ανοίγει ο δρόμος για διεκδίκηση αναδρομικών ( χιλιόμετρα , διανυκτερεύσεις κτλπ) ...
Δεν μπορεί να φορολογείται, σύμφωνα με την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, το τμήμα των αποδοχών που χορηγείται στους μισθωτούς προκειμένου να καλύψουν δαπάνες που αντιμετωπίζουν για την εκτέλεση της υπηρεσίας τους. Μια τέτοια φορολόγηση είναι αντισυνταγματική.
Το ανώτατο δικαστήριο έκρινε ότι

Πραγματοποιήθηκε και η συνάντηση των συνταξιούχων για το θέμα του εφάπαξ

Πάνω απο 45 συνταξιούχοι σιδηροδρομικοί συγκεντρώθηκαν σήμερα στα γραφεία της ΠΟΣ στην Κάνιγγος για να συζητήσουν το θέμα που έχει προκύψει με τις καθυστερήσεις στην καταβολή του εφάπαξ .
Συγκροτήθηκε 9 μελής επιτροπή ( αύριο θα έχουμε όλα τα ονόματα - συμμετέχουν και μηχανοδηγοί) η οποία θα συντονίσει τις κινήσεις των συναδέλφων απο εδώ και πέρα ( συναντήσεις κτλπ)

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση ΠΟΣ με τον κ. Αγιάσογλου

2 στα 2 (μετά τον ΟΣΕ ) , αφού ΟΛΑ πάνε καλά σύμφωνα με τις Διοικήσεις!
Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΕΕΣΣΤΥ κ. Αγιάσογλου .
Στην συνάντηση ο Δ/νων Σύμβουλος φάνηκε και πάλι θετικός στο ενδεχόμενο της υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ( ανοίγει η κουβέντα και σε

Σκάνδαλα ΟΣΕ: Ήγγικεν η ώρα....!!!

Επιστολή του Δημητρίου Καραπάνου, κινητοποίησε την δικαιοσύνη.

Πλησιάζει η ώρα που ενώπιον της δικαιοσύνης θα κληθούν να λογοδοτήσουν, εκείνοι που με τις πράξεις τους και τις παραλείψεις τους ζημίωσαν τον ΟΣΕ αλλά και κατ΄ επέκταση το δημόσιο.Σύμφωνα με πληροφορίες, από μέρα σε μέρα, αναμένεται να

ΝΟ Democracy....Απίστευτη απάντηση για το success story !


Μεγάλες αλήθειες απο ένα Βρετανό Ευρωβουλευτή στην σημερινή συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου. Την ώρα που ο Πρωθυπουργός προσπαθούσε να προβάλει το success story , έρχεται ένας 

Συγκέντρωση στην ΠΟΣ για το θέμα του "κατερχόμενου"

Πολλά Σωματεία έδωσαν το παρών στην σημερινή συγκέντρωση της ΠΟΣ - μετά απο πρόσκληση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας - για να συζητηθεί το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί με το θέμα του κατερχόμενου στα ωράρια των σιδηροδρομικών , ιδιαίτερα όσων εργάζονται στον ΟΣΕ .

Στην συνάντηση ( απο την ΠΕΠΕ το παρόντες ήταν ο Πρόεδρος , ο Γ.Γραμματέας και ο Αντιπρόεδρος) αποφασίστηκε

Υπόμνημα της ΓΣΕΕ στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τις Κυβερνητικές παρεμβάσεις στα Εργασιακά

Υπόμνημα στο Συμβούλιο της Ευρώπης στο Στρασβούργο απέστειλε η ΓΣΕΕ στο οποίο γίνεται εκτενής αναφορά στις νομοθετικές παρεμβάσεις Κυβέρνησης-Τρόικα στα εργασιακά του ιδιωτικού και ευρύτερου δημόσιου τομέα που έγιναν από το 2010 έως σήμερα, οι οποίες εκτός από αντισυνταγματικές παραβιάζουν σειρά άρθρων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη.

Ένταση στην χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ μετά απο πρόταση της ΑΣΚΕ

Μεγάλη ένταση υπήρξε προς το τέλος της χτεσινής συνεδρίασης καθώς το Προεδρείο ( Τουρλής - Θεοδωρόπουλος) αρνήθηκε να θέσει προς ψήφιση πρόταση της ΑΣΚΕ !

Η πρόταση της ΑΣΚΕ αφορούσε την παραχώρηση προθεσμίας 1 μήνος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την ΠΕΠΕ , προκειμένου να

Τι συμβαίνει με τον Ρουμάνο μνηστήρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Νέο στραπάτσο

Tι συμβαίνει με τον Ρουμάνο μνηστήρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον επιχειρηματία Gruia Stoica που ελέγχει τον όμιλο Grampet, ο οποίος - μέσω της θυγατρικής GFR – εξεδήλωσε αρχικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Η άποψη συναδέλφων της κίνησης για τα ακυρωτικά στα Rail - Bus

Όταν δημοσιεύσαμε την απόφαση για τα ακυρωτικά  που θα τοποθετηθούν στα rail bus  τονίσαμε ότι είναι μια απόφαση που θα συζητηθεί πολύ .
Το πρώτο σχόλιο λοιπόν έρχεται απο το blog της Εκ - κίνησης (συνάδελφοι απο τον κλάδο κίνησης) που γράφει τα εξής ενδιαφέροντα (κ ορθότατα κατ εμάς )> 
Επειδή μας ρωτάγατε την άποψη μας για την τοποθέτηση ακυρωτικών μέσα στα Rail bus έχουμε να

Αίτημα της ΠΟΣ για συνάντηση με ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Υπουργό Εργασίας

H ΠΟΣ ζητά συναντήσεις με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση για τα τρέχοντα θέματα (Εφάπαξ - εργασιακά κτλπ) .
Διαβάστε τις επιστολές >

Ολοκληρώθηκε (με απρόοπτα ) η κοπή πίτας της ΠΕΠΕ

Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγη ώρα η κοπή πίτας του Σωματείου μας .
Στην κοπή πίτας παρευρέθηκαν μόνο οι παρατάξεις Νέα Έλξη ( ΔΑΚΕ ) και Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΚ) καθώς αποχώρησαν η Εξέλιξη , η ΑΣΚΕ , η Δύναμη Έλξης και η Συνεργασία.
Ως είθισται κατά την κοπή της πίτας κληρώθηκαν μεταξύ των μηχανοδηγών 5 συνάδελφοι που κερδίζουν ένα συμβολικό ποσό από το ταμείο της ΠΕΠΕ . Οι τυχεροί για φέτος ήταν 

Τα βίντεο που προβάλουν την ΕΕΣΣΤΥ ( και όχι μόνο )


To στέκι της έλξης φέρνει στην δημοσιότητα τα 2 πολύ όμορφα βίντεο της ΕΕΣΣΤΥ , που δείχνουν το πέρασμα του σιδηροδρόμου απο γενιά σε γενιά , τις δυσκολίες της κάθε εποχής αλλά και την ιδιαιτερότητα της εργασίας των σιδηροδρομικών με εικόνες απο τα εργοστάσια.

Επειδή το καλό πρέπει να λέγετε ( και πάντα το αναπαράγουμε) , οφείλουμε να συγχαρούμε την