Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Πρωτοβουλία για επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμάτα - Μεσσήνη απο το Amnizia

Αξιότιμοι Κύριοι,

Έχουν περάσει πλέον τρία χρόνια από την σχεδόν καθολική αναστολή λειτουργίας του Σιδηροδρομικού Δικτύου της Πελοποννήσου και η Καλαμάτα – η πληρέστερα εξυπηρετούμενη πόλη από τον Σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο μέχρι και το 2011 – έχει αποκοπεί σιδηροδρομικά από την υπόλοιπη Ελλάδα και τις γειτονικές τις επαρχίες. 


Στην Πάτρα, χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα υποδομή χωρίς καμία νέα επένδυση και απλά με τη βούληση της πολιτειακής ηγεσίας και την στήριξη του πληθυσμού, ξεκίνησε και λειτούργησε αυτά τα τρία χρόνια ένας Προαστιακός Σιδηρόδρομος ο οποίος με την ορθή του διαχείριση, την πιστότητα στα ωράρια και τον καλό σχεδιασμό μείωσε τους χρόνους των ενδοαστικών μετακινήσεων, έφερε τις γειτονιές της πόλης πιο κοντά, έδωσε άλλη πνοή στον επιχειρηματικό και φοιτητικό κόσμο και αποφόρτισε εμφανώς την πόλη από την κίνηση και το καυσαέριο, ενώ αποτελεί βιώσιμη δραστηριότητα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν επιβαρύνει τον Κρατικό προϋπολογισμό. 

Και όμως στην Πάτρα δεν συγκεντρώνονταν πολλές από τις προϋποθέσεις που υπάρχουν ήδη στην Καλαμάτα. Το Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας είναι πιο σύγχρονο, πιο ευρύχωρο και καλύτερα φυλασσόμενο. Συρμοί υπάρχουν στο Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας, φυλασσόμενοι και διατιθέμενοι σε άριστη κατάσταση και μπορούν άμεσα να χρησιμοποιηθούν. Υπάρχουν ήδη κατασκευασμένες σύγχρονες και λειτουργικές αποβάθρες για συχνές στάσεις στην Προαστιακή Γραμμή Καλαμάτας – Μεσσήνης η οποία υπέστη ριζική ανακαίνιση την τελευταία πενταετία. Η γραμμή αυτή ενώνει τα κέντρα της Καλαμάτας και της Μεσσήνης με την Βιομηχανική περιοχή όπου συγκεντρώνονται έντονες επαγγελματικές δραστηριότητες, με το στρατιωτικό και με το πολιτικό αεροδρόμιο της πόλης το οποίο αναβαθμίζεται, με το Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας, τον ΟΑΕΔ, καθώς και με τις δυτικές συνοικίες της Καλαμάτας και τον εκτεταμένο οικιστικό ιστό του Ασπροχώματος.  Άλλα το βασικότερο, ο κόσμος της Μεσσήνης και της Καλαμάτας έχει ήδη αποδείξει ότι ζητά το τρένο. Το οικονομικό, ταχύ, φιλικό, δικό του τρένο. 

Στο Πανηγύρι της Μεσσήνης τον Σεπτέμβρη του 2013, οι κάτοικοι Καλαμάτας και Μεσσήνης με παλλαϊκή ανταπόκριση γέμισαν ασφυκτικά τους συρμούς, όπως έκαναν και την πρώτη περίοδο επαναλειτουργίας της Γραμμής της Μεσσήνης του 2007, όταν τα δρομολόγια ήταν συχνά και τακτικά. Συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζήτησαν το τρένο σε συνεντεύξεις των τοπικών μέσων ενημέρωσης και προέβαλαν έντονα την απαίτηση για επαναλειτουργία στα  Μ.Μ.Ε. και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο internet.  Όμως, η επίσημη πολιτεία, οι τοπικές και υπερτοπικές αρχές, ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κώφευσαν για άλλη μια φορά και με αοριστολογίες μετατόπισαν ασαφώς το θέμα στο μέλλον.

Και όμως σήμερα, αυτός ο κόσμος για άλλη μία φορά έρχεται να ζητήσει το αυτονόητο: την δραστηριοποίηση όλων των εμπλεκομένων φορέων για την λειτουργία ήδη πληρωμένων και αναβαθμισμένων υποδομών προς όφελος του καθημερινού χρήστη, την επαναλειτουργία της Προαστιακής Γραμμής Μεσσήνης – Καλαμάτας. Εξάλλου, έχει έρθει πλέον η ώρα που και οι πολιτικοί παράγοντες θα πρέπει να αποδείξουν πως οι κατά καιρούς δημοσιεύσεις, συνεντεύξεις, εξαγγελίες μελετών ή οι δημόσιες δηλώσεις στήριξης του μέσου που έχουν γίνει στο παρελθόν, ήταν κάτι παραπάνω από απλά λόγια του αέρα, ήταν δεσμεύσεις που μία ισχυρή ηγεσία τολμά και μπορεί να υλοποιεί.   
   
Έτσι λοιπόν, εμείς οι πολίτες της Καλαμάτας και της Μεσσήνης καθώς και άλλοι ευαισθητοποιημένοι πολίτες από όλη την Ελλάδα ενώνουμε τις φωνές μας και ζητάμε πια τα λόγια να γίνουν πράξεις:    

- Να επαναλειτουργήσει άμεσα η Προαστιακή Σιδηροδρομική Σύνδεση Καλαμάτας – Τ.Ε.Ι. -  Μεσσήνης με τακτικά πυκνά δρομολόγια που θα ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των χρηστών του μέσου, προσφέροντάς τους έτσι ένα σύγχρονο τρόπο ταχείας και οικονομικής μεταφοράς που ταυτόχρονα είναι φιλικός στο περιβάλλον και συμβάλλει στην αποσυμφόρηση του κορεσμένου οδικού άξονα Καλαμάτας – Μεσσήνης. 
- Να αξιοποιηθούν και να προστατευθούν από το πλιάτσικο, υπαρκτές, πρόσφατα ανακαινισμένες και ακριβοπληρωμένες από τον Έλληνα Πολίτη, σύγχρονες υποδομές και κτιριακές εγκαταστάσεις. 
- Να αποκτήσει επιτέλους η Καλαμάτα προαστιακή σύνδεση όπως και άλλες πόλεις (Πάτρα, Χαλκίδα, Λαμία, Λάρισα, Βόλος κλπ) και να προβληθεί προς τους επισκέπτες της πόλης το φιλικό προς το περιβάλλον πρόσωπο του δήμου και των πολιτών της.  

Με εκτίμηση,
Για την Amnizia
Απόλλων Κύρκος – Ηλίας Νταίβις, υπεύθυνοι Συντακτικής ομάδας

Ο σύνδεσμος που στηρίζουμε το αίτημα >


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου