Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της ΔΚ 8001 (Βίντεο )


Απο τους Hellenic Trainspotters
Το πρώτο φως της ημέρας χτυπά τον σταθμό των ιστορικών Καλαβρύτων. Ησυχία παντού...σιγά σιγά η αποβάθρα γεμίζει με σιδηροδρομικούς έτοιμους να δώσουν "ζωή" στη γηραιά κυρία των Καλαβρύτων. Η πόρτα του μηχανοστασίου
ανοίγει κι η μικρή ατμομηχανή - που την πλάτη της βαραίνουν 124 χρόνια - είναι έτοιμη να ζεσταθεί. Ο μάστορας ανάβει την εστία και μέσα σε 4 περίπου ώρες η ατμομηχανή είναι έτοιμη να κινηθεί. Ο μαγευτικός και γραφικός ήχος του ατμού κατακλύζει τον σταθμό ενώ δεκάδες επισκέπτες συρρέουν για να την φωτογραφήσουν. Όλα είναι έτοιμα κι αφού οι υδατοδεξαμενές γεμίσουν με νερό ο μουσειακός συρμός με επικεφαλής την ΔΚ 8.001 και την Ε/Α Βφκπτ 131, που μόλις πριν μία εβδομάδα έφτασε στα Καλάβρυτα, ξεκινά για την πρώτη δοκιμή πορείας μετά από 8 χρόνια ακινησίας. Έπειτα από δύο βόλτες στην μικρή αλλά πανέμορφη διαδρομή μεταξύ Καλαβρύτων και Κερπινής (5 χλμ μήκος) η ατμομηχανή έτοιμη πλέον να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως τουριστικό αξιοθέατο μπαίνει κάτω από την προστασία του "ζεστού" μηχανοστασίου που για χρόνια της κρατούσε συντροφιά. Μια νέα αρχή για τον μουσειακό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και μια νέα αρχή για τη διαδρομή του Οδοντωτού σιδηροδρόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου