Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Ποιος και γιατί βάζει στο τραπέζι θέμα επάνδρωσης στα ΙC ;

Δεν μπορούμε πραγματικά να καταλάβουμε για ποιον λόγο έχει ξεκινήσει κουβέντα για την επάνδρωση των IC. Μας είναι δύσκολο να κατανοήσουμε για ποιον λόγο (και μάλιστα δημόσια) κάποιοι συνάδελφοι ζητούν να πάρει θέση το Σωματείο μας για ένα θέμα που ΔΕΝ υπάρχει κάν!
Η επάνδρωση των IC γίνεται απο
2 μηχανοδηγούς ή απο 1 μηχανοδηγό και βοηθό ή απο 1 μηχανοδηγό και προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας.
Είναι πραγματικά περίεργο  όταν πρόσφατα σχετικά η ΠΕΠΕ είχε βγάλει ανακοίνωση για το θέμα (είχε υπάρξει πρόβλημα στο ΜΑΙ πριν κάποιους μήνες) κάποιοι συνάδελφοι να μην γνωρίζουν τι πρέπει να πράξουν αν η αμαξοστοιχία δεν επανδρώνεται σωστά.
ΧΡΕΟΣ και καθήκον του μηχανοδηγού είναι να μην ΕΚΚΙΝΗΣΕΙ αν κάτι τέτοιο συμβεί για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας.
Αντί λοιπόν ορισμένοι συνάδελφοι να χρησιμοποιούν τα social media καλώντας το Σωματείο να πάρει θέση, αν τυχόν και βρεθούν σε τέτοιο περιστατικό, οφείλουν να πράξουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Και αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα τα τηλέφωνα του Προέδρου και του Γραμματέα του Σωματείου είναι γνωστά σε όλους και λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο. 

Απο κει και πέρα και όσον αφορά το 590/591 για το οποίο προέκυψε το θέμα, εμείς το ψάξαμε και μάθαμε ότι αυτό που έχει συμφωνηθεί με τον κλάδο κίνησης σε τοπικό επίπεδο όπως μας είπαν συνάδελφοι απο την Θεσσαλία, είναι να καλύπτεται με προϊστάμενο και συνοδό τις ημέρες που κυκλοφορεί με IC AEG  καθώς 2ος μηχανοδηγός δεν υπάρχει.....

ΑΝ αυτό δεν συμβαίνει τότε πολύ απλά ο μηχανοδηγός οφείλει να πράξει τα ανάλογα και το τρένο δεν εκκινεί.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπουμε στα social media συνδικαλιστές (ακόμα και κορυφαίους) να ειρωνεύονται και να αφήνουν υπονοούμενα για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όταν μάλιστα δεν έχουν καν ενημερώσει το Προεδρείο (αν έχει υποπέσει κάτι στην αντίληψη τους). 
Διαβάσαμε για κόκκινες γραμμές που δήθεν παραβιάστηκαν, για κάποιους που έχουν μούτρα και μιλάνε και διάφορα άλλα γραφικά.(μέχρι και εκπρόσωπο παράταξης είδαμε να ρωτάει στο facebook τι συμβαίνει, λογικότατα αφού ΔΕΝ συμβαίνει ΤΙΠΟΤΑ!).

Εδώ και η περυσινή ανακοίνωση της ΠΕΠΕ για το θέμα, που ισχύει ΚΑΝΟΝΙΚΑ και σήμερα.


1 σχόλιο:

  1. Εκεί στην ΔΑΚΕ έχουν βάλει σκοπό να εξαφανιστούν απο τον χάρτη!Μετά την ανάρτηση απο το στέκι μιλούν για "ανοχές ορισμένων συναδέλφων" που κάνουν τα στραβά μάτια και κυκλοφορούν χωρίς να επανδρώνεται σωστά το IC.
    Με λίγα λόγια στέλνουν στον εισαγγελέα μηχανοδηγούς!Και μάλιστα ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ γιατί απλά θέλουν να κάνουν αντιπολίτευση! Σε ποιους ;
    Να βρει το θέμα το Σωματείο και να το τελειώσει καυχάζουν. Προφανώς πρέπει το Σωματείο να βάζει κάμερες μέσα στα τρένα για να διαπιστώσει ποιοι τηρούν τις κανονιστικές διατάξεις!
    Καλά και όσοι θυμούνται τις παλιές καλές εποχές της παντοκρατορίας της παράγκας, τότε που ετοιμαζόταν ο 1 μηχανοδηγός σε Δ/Η,απλά ΓΕΛΑΝΕ.(όπως είχε συμφωνηθεί απο κάποιους να γίνει ΑΝ το αποτέλεσμα στις εκλογές της ΠΕΠΕ ήταν διαφορετικό).
    Βάζει η ΔΑΚΕ παράμετρους για την ασφάλεια! Χο χο χο...Θα έπεσε κανένα βουνό φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή