Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Ανακοίνωση απο Ενωμένη Κίνηση

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, 
Η κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΣΕ αλλάζουν τον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας προσαρμόζοντάς τον στις απαιτήσεις των ιδιωτικών εταιρειών οι οποίες θέλουν ανεξέλεγκτα να λειτουργούν χωρίς να ενδιαφέρονται για την ασφάλεια κυκλοφορίας και τις ζωές των επιβατών και των εργαζομένων. 

Είναι βασικό προαπαιτούμενο οι αλλαγές των κανονισμών ώστε η ασφάλεια κυκλοφορίας τροχαίου υλικού – επιβατών και εργαζομένων να γίνουν βορρά στα κέρδη τους. 
Οι «ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ» υπερασπιστές του δημόσιου πλούτου χαρίζουν στους ιδιώτες τεράστια κέρδη που θα μπορούσε να τα αξιοποιήσει το κράτος προς όφελος του λαού και των εργαζομένων μέσα από ένα ενιαίο δημόσιο με κοινωνικό χαρακτήρα ΟΣΕ. 
Ο πιο αρμόδιος κλάδος που έχει τις γνώσεις και την εμπειρία για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών (τροχαίο υλικό – επιβάτες), είναι ο κλάδος της κίνησης. 
Τα περισσότερα συμβάντα ακόμα και με νεκρούς είναι με αμαξοστοιχίες Τ (αμαξ. Χωρίς προσωπικό κίνησης), για το λόγο αυτό πρέπει να καλύπτονται και οι εμπορικές αμαξοστοιχίες με προσωπικό κίνησης. 
Στις συνθήκες που υπάρχουν είναι αδιανόητο να κυκλοφορούν αμαξοστοιχίες με γενικώς υπαλλήλους ή χωρίς καθόλου προσωπικό.  Το προσωπικό που θα συνοδεύει τις αμαξοστοιχίες πρέπει να έχει ειδικότητα να είναι εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο και θα αναφέρεται με σαφήνεια στο νέο ΓΚΚ ως «προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών». 
Σε συμβάντα όπως σύγκρουση – εκτροχιασμός – πυρκαγιά – ακινησία κ.λ.π., ποιος θα είναι εκείνος που θα εξασφαλίσει την ασφάλεια των επιβατών και του τροχαίου υλικού; Θα θρηνήσουμε θύματα. Αλλά μπρος στα κέρδη ποιος νοιάζεται για τις ανθρώπινες ζωές; 
Δεν διαπραγματευόμαστε την ανυπαρξία  του κλάδου κίνησης από τον  νέο ΓΚΚ.
Καλούμε την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΠΟΣ να απορρίψουν κατηγορηματικά τις προτάσεις του ΟΣΕ στο νέο ΓΚΚ.
Να μην συμμετέχουν σε κανένα διάλογο και να μην συμβάλλουν με τη συμμετοχή τους στο νέο ΓΚΚ. 
Να διεκδικήσουμε αγωνιστικά κανονισμούς που θα εξασφαλίζουν την ύπαρξη του κλάδου κίνησης και την ασφάλεια επιβατών – εργαζομένων. 
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ – ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ
1. Ενιαίος δημόσιος Σιδηρόδρομος με κοινωνικό χαρακτήρα.
2. Όχι στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
3. Καθορισμός με σαφήνεια  στο ΓΚΚ του κλάδου «κίνησης και ελέγχου  αμαξοστοιχιών», όπως περιγράφεται στον ήδη υπάρχοντα ΓΚΚ. 
4. Πιστοποίηση του κλάδου κίνησης. 
5. Ένταξη του κλάδου κίνησης στα βαρέα και ανθυγιεινά. 
6. Προσλήψεις προσωπικού κίνησης. 
7. Επάνδρωση όλων των αμαξοστοιχιών με προϊστάμενο και συνοδούς ανάλογα με την σύνθεση της αμαξοστοιχίας. 
8. Επάνδρωση με προσωπικό κίνησης των εμπορικών αμαξοστοιχιών. 

Υποσημείωση: Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά του προεδρείου του Σωματείου γιατί ενώ καλεστήκαμε στη συνεδρίαση στις 23/9/2015, συνειδητά δεν μας δόθηκε ο λόγος να καταθέσουμε τις προτάσεις μας για τον ΓΚΚ. 
Τους αφήνουμε στην κρίση σας. 


ΕΝΩΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου