Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Οργανόγραμμα έλξης - Τι χάνουμε,τι κερδίζουμε με την πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μιας και πλέον το προτεινόμενο Οργανόγραμμα στάλθηκε και επίσημα στην ΠΟΣ κάνουμε μια πρώτη αποτίμηση της μέχρι σήμερα κατάστασης,πριν δηλαδή ξεκινήσει η διαβούλευση. 
Ξεκινάμε λοιπόν απο την ΔΙ-ΤΡ. Υ όπου τα πράγματα είναι 
λίγο πολύ ξεκάθαρα.

Στο προτεινόμενο Οργανόγραμμα οι 2 θέσεις Προϊσταμένων Υπηρεσίας (σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη)αλλά και οι 2 θέσεις Προϊσταμένων Τμημάτων στις ίδιες έδρες παραμένουν ως έχουν.
Προστίθενται 3 νέες θέσεις.

  1. Ο Προϊστάμενος Υπηρεσίας Εμπορευματικού Τροχαίου Υλικού
  2. Ο Τμηματάρχης μηχανοστασίων Πελοποννήσου
  3. Ο Τμηματάρχης ελέγχου και οργάνωσης δρομολογίων
Είναι εδώ λοιπόν ξεκάθαρο ότι ο κλάδος κερδίζει 3 θέσεις.

Στην ΔΙΚΑΜ
Δημιουργείται Κεντρική Υπηρεσία αντί για τις 2 Υπηρεσίες (Νότιας και Βόρειας Ελλάδας) και παραμένει ο τμηματάρχης σε αυτήν με τον ρόλο της Κεντρικής Οργάνωσης Υπηρεσιών και διαχείρισης προσωπικού.
Δημιουργούνται 2 Υπηρεσίες σε ΜΑΙ και ΜΘ.
Παραμένουν οι έδρες σε Αλεξανδρούπολη,Δράμα.Λάρισα,Βόλο,Λειανοκλάδι,Κιάτο,Πάτρα με την διαφορά ότι οι Προϊστάμενοι Υπηρεσίας γίνονται τμηματάρχες. (επίδομα ευθύνης τμηματάρχη 290 Ευρώ).
Παραμένει η παρακολούθηση της Κυκλοφορίας στην Καρόλου (24ωρη λειτουργία - 5 θέσεις ) όπου ανήκει πλέον στην Κεντρική Υπηρεσία.
Παραμένει η υποστήριξη σε ΜΑΙ και ΜΘ (24 ωρη λειτουργία - 5+4 θέσεις)
Παραμένει και στελεχώνεται άμεσα το τμήμα παρακολούθησης ταχυτήτων σε ΜΑΙ και ΜΘ (1+1 θέση).

Δημιουργείται νέα Υπηρεσία Παρακολούθησης Κυκλοφορίας (ΜΕΚ)
Σε αυτήν  υπάρχουν 2 τμήματα σε Κεντρική- Νότια και Βόρεια Ελλάδα (αναμένουμε την εισήγηση της ΔΙΚΑΜ για το πόσοι μηχανοδηγοί θα στελεχώσουν τα τμήματα αυτά).

Τι χάνουμε
Η Υπηρεσία της Ειδομένης - Στρυμμώνα - Κόμανου γίνεται κλιμάκιο.
Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής πρόβλεψη για φύλλο υπηρεσίας σε ΜΑΙ και ΜΘ.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου