Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Βόλος: Χωρίς συντήρηση η γραμμή του Μουτζούρη

Δεν είχαν εκτελεστεί οι απαιτούμενες και απαραίτητες εργασίες συντήρησης στο κομμάτι της γραμμής Κ. Λεχωνίων-Μηλεών στο σημείο τουλάχιστον που εκτροχιάστηκε το βαγόνι του Μουτζούρη τις ημέρες του Πάσχα.
Αυτό προκύπτει από απαντητικό έγγραφο του ΟΣΕ Α.Ε. και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στα οποία
παραπέμπει ο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, απαντώντας στο βουλευτή Μαγνησίας της Ν.Δ. Χρήστο Μπουκώρου.


Όπως επισημαίνει σε ανακοινωσή του ο κ. Μπουκώρος, «επιβεβαιώνεται ακόμη μια φορά η αναποτελεσματικότητα με την οποία η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τις κυβερνητικές της ευθύνες καθώς η απάντηση περιορίζεται στα απολύτως τυπικά, χωρίς καμία νύξη για τη λήψη των απαραίτητων μέτρων ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Στο σχετικό έγγραφο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε., στο οποίο παραπέμπει ο κ. υπουργός, αναφέρεται ότι στο συγκεκριμένο σημείο όπου εκτροχιάστηκε το βαγόνι δεν είχαν πραγματοποιηθεί εργασίες από τον ανάδοχο εργολάβο που έχει αναλάβει τη συντήρηση. Συγκεκριμένα αναφέρεται, ότι δεν διαπιστώθηκε κάποιο σφάλμα «πέραν του επιτρεπτού», αν και στο εν λόγω τμήμα της γραμμής, δεν έχουν εκτελεστεί οι απαιτούμενες και απαραίτητες εργασίες συντήρησης(!) Ταυτόχρονα, στο συνημμένο έγγραφό της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., αναφέρει ότι οι επιβάτες αφίχθησαν στον προορισμό τους με δύο λεωφορεία από την κεντρική οδική διασταύρωση, χωρίς, ωστόσο, να υπολογίζει και να ενδιαφέρεται για την αναστάτωση και την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν οι επιβάτες.

Από τα ανωτέρω, συνάγεται το συμπέρασμα ότι τόσο ο Ο.Σ.Ε. Α.Ε. και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Α.Ε., όσο και το αρμόδιο υπουργείο, προσπαθούν να μειώσουν το μέγεθος του προβλήματος, αφού όπως αναφέρεται και στο ένα εκ των συνημμένων εγγράφων οι εργασίες συντήρησης δεν έχουν ολοκληρωθεί, γεγονός το οποίο επιβεβαιώθηκε, ευτυχώς χωρίς τραγικές συνέπειες, και από τον εκτροχιασμό του βαγονιού της γραμμής».

www.ert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου