Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

Θ,Βούρδας : Η Αθήνα απέκτησε ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό Σταθμό που σέβεται τους πολίτες και τις ανάγκες τους.

Δημοσιεύουμε το μήνυμα του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών για την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον νέο σταθμό Αθηνών.
Η 30η Ιουλίου , όπως ήδη έχει γραφτεί , ήταν όντως μία μεγάλη ημέρα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ο κεντρικός του σταθμός, ο σταθμός της Αθήνας , άλλαξε πρόσωπο και
ηλεκτροκινήθηκε. 
Πριν
Οι εικόνες του πριν και του μετά μιλούν μόνες τους. Όταν τον Οκτώβριο του 2015 υπέγραφα ως Δ/νων της ΕΡΓΟΣΕ τη σύμβαση του έργου, η πλειοψηφία της σιδηροδρομικής οικογένειας μιλούσε για άλλη μία σύμβαση που δεν θα τελειώσει καθώς είχε γίνει συνήθεια η αναβλητικότητα, η απαξίωση και η εγκατάλειψη. 



Μετά
Μία ιστορία που ξεκίνησε με ένα Ολυμπιακό έργο το 2006!!!!!..... και άφηνε το σιδηρόδρομο και την πρωτεύουσα χωρίς σύγχρονο σταθμό και υποδομές.
Η εξέλιξη διέψευσε όλους όσους είχαν συνηθίσει αλλιώς. Και οφείλω να ομολογήσω πως στην εξέλιξη του έργου όλο και περισσότερα μέλη της σιδηροδρομικής οικογένειας το πίστεψαν και δούλεψαν για την υλοποίησή του.


Χρειάστηκε απλά, όπως μου είχε πει από το 2015 ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, να πείσουμε πως το εννοούμε ότι θέλουμε να γίνουν τα έργα και όχι να υπογράφουμε συμβάσεις.
Υπήρξαν εντάσεις, χρειάστηκε να σπάσουμε "αυγά" και αλυσίδες (πολλές φορές στην κυριολεξία για να παρακάμψουμε αγκυλώσεις και γραφειοκρατία) αλλά ο σιδηρόδρομος τα κατάφερε. Μπήκε στην επόμενη ημέρα,
Προσωπικά ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους της ΕΡΓΟΣΕ, τεχνικούς και μη, που το πίστεψαν και δούλεψαν με πάθος.
Όλα τα στελέχη του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να λειτουργήσει ο σταθμός και τα νέα δρομολόγια.
Πλέον χωρίς αλλαγή τρένου, οι πολίτες πάνε από την Αθήνα στο Κιάτο, τη Χαλκίδα και το Αεροδρόμιο γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια.
Και οι αλλαγές θα συνεχιστούν μέχρι το τέλος του 2017 καθώς από Οκτώβριο τα δρομολόγια θα γίνονται χωρίς μετεπιβίβαση από Πειραιά, τέλος Αυγούστου λειτουργεί η νέα σύγχρονη πεζογέφυρα στο Σταθμό Λαρίσης , τέλος Νοεμβρίου θα φτάνεις χωρίς μετεπιβίβαση στο Λιανοκλάδι, από Σεπτέμβριο σταματούν τα εμπορικά τρένα να μπαίνουν στην Αθήνα, το φθινόπωρο προκηρύσσεται η υπογειοποίηση των Σεπολίων και η Β΄ φάση του Σταθμού Λαρίσης και το Δεκέμβριο θα αποκατασταθούν πλήρως και προσαυξημένα όλα τα δρομολόγια που διακόπτονται ή μειώνονται για τεχνικούς λόγους.
Ταλαιπωρίες προκύπτουν όπως η προσωρινή μείωση δρομολογίων στα Άνω Λιόσια . Αλλά αντιμετωπίζονται με μέτρα παράλληλων μέσων εξυπηρέτησης όπως τα λεωφορεία που δρομολογήθηκαν από Άνω Λιόσια έως Νερατζιώτισσα και είναι σίγουρο πως όταν σε 2 χρόνια επιχειρείς να κάνεις ότι έπρεπε να είχε γίνει εδώ και 15 θα υπάρξουν δυσκολίες.
Όμως το αποτέλεσμα θα είναι περισσότερα δρομολόγια, ασφαλέστερη μετακίνηση.
Μετά από δεκαετίες απαξίωσης και εγκατάλειψης ο Σιδηρόδρομος ξαναβρίσκει Ζωή. Οι πολίτες ξαναβρίσκουν ένα μέσο οικονομικό, οικολογικό, γρήγορο και συνεπές.
Η Αθήνα απέκτησε ένα σύγχρονο Σιδηροδρομικό Σταθμό που σέβεται τους πολίτες και τις ανάγκες τους.

1 σχόλιο:

  1. Πως είναι δυνατό ο κ. Βούρδας να πανηγυρίζει, όταν το έργο της σύμβασης 751/2014 έπρεπε να τελειώσει από τις 9-8-2016 και παραδίδεται ημιτελές ένα σχεδόν χρόνο μετά;
    Μακάρι να φτάσει τον Οκτώβριο η ηλεκτροκίνηση μέχρι Πειραιά, αλλά μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο ο κ. Σπίρτζης έλεγε παρουσία του, ότι αυτό θα γίνει τον περασμένο Ιούνιο. Και πως μπορεί ο κ. Γενικός Γραμματέας Μεταφορών να μιλά για ασφάλεια, όταν δεν λειτουργεί η σηματοδότηση; Σε ποιο μέρος του κόσμου λειτουργεί ηλεκτροκίνηση χωρίς σηματοδότηση; Πότε κ. Βούρδα θα αποπερατωθούν οι υπολειπόμενες εργασίες σηματοδότησης της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 και θα λειτουργήσει η σηματοδότηση στο ζωτικό αυτό τμήμα γραμμής; Δεν ξέρετε, ότι αυτό έπρεπε να γίνει μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων του προηγούμενου ΕΣΠΑ, δηλαδή μέχρι 31-3-2017 το αργότερο; Όσο για τα συγχαρητήρια που δίνει ο κ. Βούρδας "στους ανθρώπους της ΕΡΓΟΣΕ" για το μεγάλο επίτευγμα να παραδώσουν ημιτελές το έργο με ένα χρόνο καθυστέρηση, καλύτερα να μην το σχολιάσω, γατί στην καλύτερη των περιπτώσεων αυτό δείχνει συγκάλυψη ευθυνών, αφού ο κ. Βούρδας, πριν γίνει Γενικός Γραμματέας Μεταφορών τον περασμένο Απρίλιο, ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, δηλαδή στην ουσία ευλογεί τα γένια του!
    Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Μάνος Παναγιώτου
    Πρώην Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή