Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Πως απο το σανό και νερό,φτάσαμε στον προγραμματισμό εργασίας κ την χορήγηση των ρεπό

ΜΗΝ μας προκαλείτε....
Το στέκι της έλξης, με αφορμή την απόφαση του ΣΕΠΕ για την χορήγηση των ρεπό στους μηχανοδηγούς,κάνει μια ανασκόπηση και θυμάται και κυρίως ΘΥΜΙΖΕΙ πως φτάσαμε το πλέον απαιτητικό επάγγελμα να κινδυνεύσει να
απαξιωθεί απο λογικές και τακτικές ανθρώπων που ποτέ δεν κατάλαβαν τα αυτονόητα αλλά είχαν την ευθύνη ενός κλάδου.
Φυσικά, αυτές τις λογικές χρησιμοποίησαν εδώ και 15 χρόνια περίπου ΟΛΕΣ οι Διοικήσεις που πέρασαν είτε απο τον ΟΣΕ είτε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να αποφύγουν τις προσλήψεις,αλλά και για να επιβάλουν εργασιακό μεσαίωνα με  Κανονισμούς Εργασίας που είχαν ασαφείς διατυπώσεις.

Η Υπηρεσία έχει πάντα δίκιο
Άραγε ποιος μηχανοδηγός δεν έχει ακούσει αυτό το μοτό, τα τελευταία χρόνια και μάλιστα απο εκπροσώπους του; 
Μια λογική που καλιεργηθηκέ συνειδητά στον κλάδο μας, προκειμένου οι μηχανοδηγοί να μετατραπούν σε μηχανές παραγωγής έργου που εξυπηρετούσαν -ασυνείδητα φυσικά- και άλλα  τεράστια συμφέροντα .

Τρέχα να προλάβεις... τους εργολάβους
 Άραγε ποιος μηχανοδηγός κοιτάζοντας το παρελθόν δεν έχει διαπιστώσει ότι υπηρέτησε ένα σύστημα το οποίο του ζητούσε να καλύπτει τις αδυναμίες του και τα λάθη του, στοχοποιώντας τον κιόλας στο παραμικρό δυστύχημα ; 
Aναφερόμαστε στο σανό και νερό,λογική που και συνδικαλιστές επέβαλαν -χαριτολογώντας-,αλλά περνώντας μέσω αυτής της μεθόδου,σαφές μήνυμα στο προσωπικό έλξης.
Στην περίφημη ανάκτηση που έδωσε το δικαίωμα σε εργολάβους -Διοικήσεις και πολιτικές ηγεσίες να καλύψουν τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων. 
Τρέχα μηχανοδηγέ να προλάβεις τους χρόνους που ζητούσε η ΕΕ (ζητώντας διαβεβαιώσεις για την ολοκλήρωση έργων) και θα αμειφθείς...με ψίχουλα (σε συνάρτηση με τα δις που καλύπτονταν χάρη στον κόπο μας).
Λογική που ΔΕΝ συναντάς σε κανένα Ευρωπαϊκό Δίκτυο και που επιβλήθηκαν απο ανθρώπους που δεν είχαν αίσθηση του επαγγέλματος μας και των απαιτήσεων του..

Είσαι τεμπέλης....
Άραγε ποιος μηχανοδηγός δεν είχε ακούσει αυτήν την έκφραση απο συνδικαλιστές αλλά και παρατρεχάμενους τους, επειδή ζητούσε τα αυτονόητα, δηλαδή την ξεκούραση του!
Ιδιαίτερα οι νεότεροι, έχουν ως εμβληματική καρικατούρα την φυσιογνωμία συνταξιούχου πλέον μηχανοστασιάρχη που χαρακτήριζε έτσι πολλούς που ζητούσαν τα αυτονόητα....

Στην έλξη δεν υπάρχει πρόγραμμα εργασίας...
Άραγε ποιος μηχανοδηγός στο ΜΑΙ, το Κεντρικό μηχανοστάσιο δεν έζησε την εργασιακή ζούγκλα αυτή. 
Να πέρνει τηλέφωνο το μεσημέρι για να μαθαίνει τι θα δουλέψει την επόμενη μέρα! 
Και όταν διαμαρτυρόταν, να του λένε ότι στην έλξη δεν υπάρχει πρόγραμμα εργασίας!
Και το Σωματείο τότε να είναι απλά αδιάφορο! Κατάσταση που έληξε το 2013 με την καταγγελία  στην Επιθεώρηση Εργασίας απο την +ΣυνΕξέλιξη..

Στην έλξη δουλεύεις όσο χρειαστεί....
Άράγε ποιος μηχανοδηγός δεν το έχει ζήσει ; Οι παλαιότεροι θυμούνται τις ατελείωτες υπερωρίες και βλέποντας τι συμβαίνει στην Ευρώπη δεκαετίες τώρα,απορούν ΓΙΑΤΙ αυτά δεν έγιναν ποτέ στην Ελλάδα....

Στην έλξη πέρνεις ρεπό όταν θέλει η υπηρεσία...
Το ζήσαμε και στις πρόσφατες συνελεύσεις. Κάποιοι προσπάθησαν να περάσουν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ στους συναδέλφους ότι οφείλουν να εργάζονται εως και 30 μέρες το μήνα!
Μετά την απόφαση του ΣΕΠΕ - που είναι ξεκάθαρη- το θέμα κλείνει οριστικά.
Όσες ερμηνείες και να προσπαθήσουν πλέον να δώσουν ορισμένοι,μόνο ζημιά στον εαυτό τους θα κάνουν, έχουν ΕΚΤΕΘΕΙ ανεπανόρθωτα!

Με λίγα λόγια.

Καλό είναι να θυμόμαστε και να θυμίζουμε.
Και να αγωνιζόμαστε για να αλλάξουμε λογικές δεκαετιών.
Δεν είναι εύκολο.
Αλλά στα δύσκολα φαίνονται όσοι έχουν σαφή προσανατολισμό,όραμα και θέληση να αλλάξουν τα πάντα.
Η αντίδραση του Σωματείου μας, μετά το δυστύχημα στο Άδενδρο έδειξε ότι τα πάντα πλέον αλλάζουν. 
Η εποχή του σανό,νερό, η εποχή του ο μηχανοδηγός φταίει για όλα, αποτελεί παρελθόν.
Μπαίνουμε σε άλλη εποχή και όλοι το έχουν αντιληφθεί πλέον.

Όπως μας είπε ένας καλός φίλος προχτές, κανείς δεν πίστευε ότι η ΠΕΠΕ κάποτε θα είχε τα ...άντερα να πάει στο ΣΕΠΕ για τα ρεπό.
Μόνο κραυγές, ντεμέκ καταγγελίες υποκρισίας (ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών) και λιονταρισμούς ακούγαμε.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

2 σχόλια:

  1. Εδώ είναι αναγκαίο να προσθέσω ότι δημοκρατία είναι η διαδικασία που διαλέγουμε κάποιον να του ρίξουμε το φταίξιμο για ό,τι τέλος πάντων πληγώνει τη ζωή μας.
    Στην παρούσα φάση,φταίει για όλα ο Γενιδούνιας, επειδή ο άνθρωπος δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι το ηθικό και το νόμιμο πηγαίνουν πακέτο, ενώ η θέση τους κατά τα φαινόμενα πρέπει να είναι ανάμεσα στα σκέλια ..Άλλωστε γι αυτό βαδίζουν σαν συγκαμένοι αυτοί που νιώθουν έτσι το πράγμα και δεν είναι από μαγκιά, όπως διαβάζω από συναδέλφους αναγνώστες.
    Σημασία έχει ότι την παράγκα σας την έκανε κόσκινο, βελτιώνοντας μέσω των συνθηκών εργασίας την καθημερινότητα των συναδέλφων. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε.
    Έβαλε τέλος στην απαξίωση του κλάδου, γιατί τολμάει πάντα να σηκώνει το γάντι σε όποιον τον προκαλεί,όταν στοχεύει πονηρά κατά του κλάδου του..όσο ψηλά κι αν βρίσκεται αυτός που το κάνει. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε.
    Δεν έχουμε χάσει απολύτως τίποτα απ'όσα τελικά καταφέρατε να μας αφήσετε..απεναντίας έχουμε κερδίσει πολύ περισσότερα απ’ όσα υπολογίζαμε,κι αυτά με αγώνες που κάπως ξενίζουν ή ξυνίζουν τα μούτρα κάποιων κομματόσκυλων. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε.
    Έχει την ικανότητα να εκμεταλλεύεται ταχύτατα καταστάσεις - ευκαιρίες - υπέρ του κλάδου του,πριν ο χρόνος αρχίζει να του τρίζει τα δόντια..δείχνοντας ότι μπορεί να βλέπει μακριά, μια που έχει το χάρισμα της διορατικότητας..Πάνω σε αυτό θέλω να προσθέσω ότι αυτού του τύπου οι χαρακτήρες δεν έχουν ανάγκη προστασίας..με απλά λόγια δεν αναγνωρίζουν αφεντικά. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε.
    Αυτό τελικά που έχει την μεγαλύτερη αξία,είναι ότι ο Γενιδούνιας προσπάθησε και προσπαθεί με ενδεδειγμένους τρόπους να κάνει γνωστό στην ελληνική κοινωνία, ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν επάνω στα τρένα κι αξίζουν τον σεβασμό της.
    Ειδικά επάνω σε αυτό το θεμέλιο οικοδομούνται τα πάντα,κι αν όχι τα πάντα, πάρα πολλά,γιατί κάθε δικός μας μελλοντικός αγώνας πρέπει να περάσει μέσα από την ανεκτικότητα της κοινωνίας, προκειμένου να μπορούμε να κοιτάζουμε τους συμπολίτες μας στα μάτια,κι όχι να μας δείχνουν λέγοντας: πάλι τα πήρατε λαμόγια κάτω απ’το τραπέζι..ο δικός σας ο συνδικαλιστής σας έδωσε στεγνά σήμερα στην εκπομπή του ντερμπεντέρη. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε.
    Και κάτι τελευταίο,ούτε άγιος Ασβέστης υπήρξε,ούτε αγία Κουτρουμπά,γιατί όλα αποτέλεσαν τα μέρη ενός καλομελετημένου σχεδίου..μέχρι που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να μας αποδείξει αυτό το απλό, Ανεμομαζώματα Διαβολοσκορπίσματα.
    Κ’έμεινε ο ψωλιόγκος στην αποβάθρα του Ρέντη με το χαρτί στο χέρι να περιμένει τα μη αποδοτέα του 2009 και του 10, κι ο άλλος του έφερνε τρέχοντας τα λιόκια του Γιωργάκη από μεριά Καστελόριζο, μαζί με τις δεκαοκτώ δόσεις όπως Κωτσόβολος,την αναδρομική ισχύ ένταξης στο ενιαίο μισθολόγιο,ενώ προηγούμενος τον είχε μετατρέψει σε μικρό τορέρος, να έχει την αποκλειστική ευθύνη της ταυρομαχίας στο βοιδόρεμα ή όπου αλλού καυλ……..ναν παρατημένα βόδια ν’ αναμετρηθούν με τρένα.
    Σας γράφω το Όσοι έχουν αυτιά ας ακούνε, επειδή η όραση είναι μια περίεργη αίσθηση πολλαπλών διαδικασιών,που τις περισσότερες φορές κάνει τον ανθρώπινο εγκέφαλο να βλέπει αυτό που θέλει να δει.
    Αλλά να μην ξεχνιόμαστε,γιατί εσείς ποτέ δεν ξεχάσατε αυτούς που φανερά δεν σας ψήφισαν όταν επικαλέστηκαν συνειδησιακούς λόγους, για να πατήσετε στην συνέχεια επάνω στην ανάγκη τους προκειμένου να τους εκδικηθείτε..παριστάνοντας τους μεγάλους παράγοντες της εταιρείας. Εργάτες είστε ρε χαϊβάνια όπως είμαστε όλοι μας, απλά εκμεταλλεύτηκαν και συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται τα κόμπλεξ και τ’ ανομολόγητα πάθη που σας διακατέχουν, προκειμένου να ταξιδέψουν τη βαλίτσα εκεί που γουστάρουν και τα καταφέρνουν εις βάρος όλων μας.
    https://www.youtube.com/watch?v=uAngyiyf1PI




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ BLOG ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΕΤΟΠΟΥΛΑ,ΟΤΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΕΠΕ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΚΑΨΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ... ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΠΕ,ΗΤΑΝ
    Ο Μ Ο Φ Ω Ν Η
    ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΕΠΕ!ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΕΠΟ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
    ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ,ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή