Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 29 Ιουλίου 2017

Η λύση που βρέθηκε για το διάστημα που θα διαρκέσουν τα έργα στον Προαστιακό

Απέδωσαν  καρπούς  οι μαραθώνιες συζητήσεις και βρέθηκε  λύση για τους επιβάτες του Προαστιακού για το διάστημα που θα κρατήσουν οι εργασίες αναβάθμισης του δικτύου.
Αμέσως μετά τη λήξη του δημοτικού συμβουλίου αντιπροσωπία του δήμου Φυλής είχε
επαφές με αρμόδια στελέχη για το πρόβλημα που δημιούργησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την απόφασή της για διακοπή των δρομολογίων από τα Άνω Λιόσια.   Η αντιπροσωπία που την αποτελούσαν ο δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς, ο αντιδήμαρχος Μιχάλης Οικονομάκης και ο υπεύθυνος του γραφείου δημάρχου Δημήτρης Στουραΐτης ήταν αποφασισμένοι να μην αποχωρήσουν από τα γραφεία του ΟΣΕ αν δεν υπήρχε σήμερα λύση. Ήταν λίγο μετά τις 8 το βράδυ που ολοκληρώθηκε η μαραθώνια συνεδρίαση κατά την διάρκεια της οποίας έγινε γνωστή και η κατάληψη και ακινητοποίηση συρμού στα Άνω Λιόσια που πραγματοποιήθηκε και έφερε αναστάτωση σε μεγάλο τμήμα του δικτύου του ΟΣΕ.  Ο  Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Θανάσης  Βούρδας, οι Διευθυντές του ΟΣΕ Κώστας Πετράκης και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης με την αντιπροσωπία από το Δήμο Φυλής κατέληξαν και με τη βοήθεια του Υφυπουργού Υποδομών Νικολάου Μαυραγάνη ώστε άμεσα να  δρομολογηθούν 4 με 5 λεωφορεία σε συνεχή ροή που θα ενώνουν  τα Άνω Λιόσια με το σταθμό Νερατζιώτισσα. 

   Σίγουρα τα λεωφορεία δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τα μέσα σταθερής τροχιάς αλλά είναι η μόνη λύση για το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσουν οι εργασίες τηλεδιοίκησης στο τυφλό σημείο που υπάρχει. Ανασταλτικό παράγοντα ώστε να μην επιλεγεί η λύση του τρένου για να συνδέει τα Άνω Λιόσια με το ΣΚΑ ήταν το πρόσφατο ατύχημα που υπήρχε στο ύψος του Ζεφυρίου και ταυτόχρονα θα καθυστερούσε τις εργασίες .Το έργο αυτό μαζί τε τα έργα που πραγματοποιούνται μεταξύ Αθήνα και Πειραιά είναι αυτά που θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν το αστικό δίκτυο του Προαστιακού με δυνατότητα  αντοχής μεγαλύτερου κυκλοφοριακού φορτίου και  θα αποτελείται πλέον από δύο διαδρόμους.
1. ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΛΕΥΚΑ, ΡΕΝΤΗΣ, ΤΑΥΡΟΣ, ΡΟΥΦ, ΑΘΗΝΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ, ΚΑΤΩ ΑΧΑΡΝΕΣ, ΣΚΑ,ΑΧΑΡΝΕΣ,ΔΕΚΕΛΕΙΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
2.ΜΑΓΟΥΛΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ,ΖΕΦΥΡΙ, ΣΚΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ, ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΠΕΝΤΕΛΗ, Δ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

http://paraponofylis.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου