Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 18 Ιουλίου 2017

Με «γεμάτα ταμεία» η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS. Στα 85,2 εκατ. οι καταθέσεις όψεως

Την ίδια ώρα η Καθημερινή αναφέρει πως η μεταβίβαση των μετοχών θα γίνει την επόμενη εβδομάδα.
Με «γεμάτα ταμεία» μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS, η οποία
προσέφερε 45 εκατ. για την απόκτηση του 100% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στα τέλη του 2016, το σύνολο των ταμειακών διαθεσίμων και ισοδυνάμων ανερχόταν στα 85,4 εκατ., εκ των οποίων τα 85,2 εκατ. ήταν καταθέσεις όψεως.

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντιπροσωπεύουν μετρητά, είτε στα ταμεία της εταιρείας, είτε σε τραπεζικές καταθέσεις, διαθέσιμες σε πρώτη ζήτηση.

Μάλιστα, διευκρινίζεται ότι δεν υπάρχουν δεσμεύσεις επί των ταμειακών διαθεσίμων και ισοδυνάμων της εταιρείας.

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, κατόπιν πρόσκλησης του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους (ΟΔΔΗΧ), με το έγγραφο του υπ΄ αριθμ. πρωτ. 387/25.02.2015, το διοικητικό συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την απόφαση υπ’ αριθμό 181/11/22-04-2015 ενέκρινε το άνοιγμα λογαριασμού ταμειακής διαχείρισης στην Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), για την μεταφορά ταμειακών διαθεσίμων και την τοποθέτησή τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ.11 του Ν.2469/1997 όπως ισχύει, σε βραχυπρόθεσμες πράξεις διαχείρισης ταμειακής ρευστότητας (Repos).

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανταποκρινόμενη στην ανωτέρω πρόσκληση, αλλά και σε εφαρμογή του Ν.4323/2015 (ΦΕΚ- 43/27.04.2015) μετέφερε στον λογαριασμό της στην ΤτΕ ποσά ύψους 39 εκατ. την 12η Μαΐου 2015 (70 εκατ. στις 31/12/2016), τα οποία μπορεί να αποδεσμεύει/εκταμιεύει σταδιακά για την κάλυψη των υποχρεώσεών της, με προειδοποίηση δύο εργάσιμων ημερών.

Τα υπόλοιπα των καταθέσεων όψεως και προθεσμίας της εταιρείας, κατά το τέλος της τελευταίας χρήσεως, είναι κατατεθειμένα σε ελληνικές τράπεζες κατά ποσοστό 100%.

Φώτης Φωτεινός

Και στην Καθημερινή διαβάζουμε : 

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να κλείσει το θέμα της σύμβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η σύμβαση πώλησης του 67% των μετοχών του ΟΛΘ μετατίθεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Σε ό,τι αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πριν από λίγες ημέρες το ΤΑΙΠΕΔ φέρεται ότι έλαβε την απάντηση της ιταλικής Ferrovie, σχετικά με τις τελικές «πινελιές» που αφορούν τη σύμβαση πώλησης του 100% της ελληνικής επιχείρησης. Πρόκειται για το τελικό κείμενο που αφορά την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που πρέπει να υπογράψουν οι Ελληνες υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, σχετικά με τις υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας (ΥΔΥ). Στην απόφαση αυτή θα ορίζεται ότι η αποζημίωση των συγκεκριμένων υποχρεώσεων δεν θα ξεπερνά ετησίως τα 50 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Οι τρεις πλευρές, ΤΑΙΠΕΔ, Ferrovie και υπουργείο Υποδομών, έχουν συμφωνήσει στο σχετικό κείμενο και μένει η δημοσιοποίηση της σχετικής ΚΥΑ σε ΦΕΚ, κάτι που αναμένεται να συμβεί εντός των επομένων ημερών. Υστερα από αυτό θα προχωρήσει το οικονομικό κλείσιμο της σύμβασης, με τη μεταβίβαση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Ferrovie και την καταβολή του τιμήματος των 45 εκατ. ευρώ από την ιταλική εταιρεία στο ΤΑΙΠΕΔ.


 Β. Μανδραβέλλης - kathimerini.gr

1 σχόλιο: