Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Στην Νέα Έλξη εκτός απο τα "προβλήματα" τους έχουν πάρει διαζύγιο και απο την αλήθεια!

Μεγάλη ένταση ανακάλυψαν οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης στην σημερινή συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας του ΜΑΙ! Ίσως επειδή 
οι ίδιοι φώναζαν νομίζουν ότι υπήρξε ένταση,ίσως γιατί δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν.

Επίσης ανακάλυψαν αυτό που εμείς γράψαμε πριν 15 μέρες και ειπώθηκε και στην συνεδρίαση του ΔΣ στην Θεσσαλονίκη, ότι δηλαδή η πρόταση για τα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό, στάλθηκε απο τον Πρόεδρο του Σωματείου!

Τα εσωτερικά τους προβλήματα- άλλοι φέρονται να την εκπροσωπούν στο ΔΣ,άλλοι σαν παράταξη και άλλοι στην τοπική γραμματεία- δεν πρόκειται να λυθούν με διασπορά ψευδών ειδήσεων για τις θέσεις άλλων παρατάξεων.

  • Εκπρόσωπος τους , τους κατηγόρησε για unfair σήμερα, επειδή έστειλαν επιστολή στην Διοίκηση,  όχι η +ΣυνΕξέλιξη.
  • Εκπροσωπος τους και όχι η +ΣυνΕξέλιξη, τόνισε ότι η εγκύκλιος Κουτρουμπά έχει καταργηθεί απο το 2010,επιβεβαιώνοντας τα όσα λέμε 2 χρόνια!
  • Η Νέα Έλξη ζήτησε... διαβούλευση, όταν στα προηγούμενα κυκλώματα ΔΕΝ ζήτησε.
  • Εκπρόσωπος της  Νέας Έλξης μίλησε για "έξυπνη διαχείριση"! Όχι κάποιος άλλος!
  • Η Νέα Έλξη ζήτησε διάλλειμα, όταν στα κυκλώματα του Κιάτου ΔΕΝ ζήτησε.Γιατί άραγε; 
  • Η Νέα Έλξη σήμερα δια του Μωραίτη είπε πως δέχεται ως διάλειμμα το τεταρτάκι (15') αν μεσολαβεί μια ώρα και δέκα λεπτά μηχανοδήγηση, όχι η +ΣυνΕξέλιξη! Αλλά το δέχεται μόνο στο κύκλωμα εργασίας του Κιάτου, όχι σε αυτό του ΜΑΙ!Γιατί άραγε.
  • Οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης σήμερα παραπονιούνταν ότι με τα νέα κυκλώματα - οι αετοί- επιστρέφουν για ελιγμούς, ενώ με τα προηγούμενα πήγαιναν σπίτια τους! Είχε συνηθίσει μάλλον ο  εκπρόσωπος τους 4 χρόνια τώρα να κοροϊδεύει τους υπολοίπους ,όντας ο πλέον  ΚΑΙ προκλητικά ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ μηχανοδηγός, αν και ΝΕΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ στην επετηρίδα.
  • Οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης σήμερα ζήτησαν σήμερα 10 δρομολόγια για το Κιάτο,χωρίς να σκεφτούν τι θα κάνουν οι μηχανοδηγοί του Κιάτου κ της Πάτρας !Μήπως τελικά συμφωνούν για αυτά που ακούγονται για την ...Χαλκίδα;
  • Εκπρόσωπος της Νέας Έλξης ήταν αυτός που κατηγορούσε την +ΣυνΕξέλιξη για απώλεια υπερωριών πριν 10 μήνες, σήμερα την κατηγορεί για υπερεργασία !
  • Εκπροσωποί τους σήμερα είπαν ότι στηρίζουν την μαθητεία των 21 βοηθών, αλλά ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να δουλέψουν μαζί τους μέχρι την Θεσσαλονίκη! Πόση υποκρισία αντέχουν ακόμα οι βοηθοί απο τους "αετούς".Τέτοιο δούλεμα μπροστά στα μάτια μας,χρόνια είχαμε να δούμε 
  • Τελικά, η Νέα Έλξη δέχεται η όχι την πρόταση της +ΣυνΕξελιξης για τα διαλλειματα; 

Είναι ή δεν είναι αλήθεια όλα αυτά ; 
Τους ενοχλεί η αλήθεια για αυτό και φώναζαν και νόμιζαν ότι υπήρξε ένταση.

Όλοι θα κριθούν.
Όπως κρίθηκε η δράση του Σωματείου τον Μάιο, όταν και οι αετοί της Νέας Έλξης έφυγαν τρέχοντας απο την συνέλευση για να μην υποστούν άλλη μια ήττα.
Τα εσωτερικά τους προβλήματα δεν μας απασχολούν, δεν απασχολούν κανένα μηχανοδηγό!
Αν έχουν τέτοια, πρόβλημα τους. Ας πουν τελικά στους μηχανοδηγούς ποιος εκπροσωπεί την Νέα Έλξη,να καταλάβουμε όλοι ποιος μιλάει για ποιον!

Άλλωστε οι μηχανοδηγοί το έχουν ξαναδεί το έργο,με αυτούς που τσακώνονται -δήθεν- για να τα βρούν 2 μέρες πριν τις εκλογές του Σωματείου! Στο μεσοδιάστημα προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν με αυτούς τους ψευτοκαυγάδες συναδέλφους για να καρπωθούν οφέλη,ψηφοθηρικά.

Για πρώτη φορά όμως οι εκπρόσωποι της Νέας Έλξης σήμερα ΔΕΝ είχαν πρόταση να καταθέσουν! 
Και αυτό λέει πολλά. Ίσως διαβάσουν αυτήν της +ΣυνΕξέλιξης και παρουσιάσουν παραλλαγή της!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου