Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Ου μπλέξεις ...σύντροφε Αλίκο (και ένα video με αγάπη)

 Άλικο  μεγάλε αγωνιστή 
 της Βάρκιζας καμάρι , 
θυμήθηκες τον ρόλο
 τον καλό όπως
κάποιοι- κάποτε 
που στόχευαν τον Άρη; 

Εγώ μικρός ήμουν  Μιχαλάκη, 
όταν Ντολμάδες κέρναγε 
η Μαρίκα, τον Φλωράκη. 

Σενάριο φανταστικό
 μου λέγαν στο χωριό μου
αστοί - κομμουνιστές
 να κυβερνούν μαζί 
ΔΗΘΕΝ για το καλό μου!

Θυμάμαι το μονόστηλο
στην άκρη της φυλλάδας
και βλέπω κάποιους σήμερα
στην λογική φοράδας.

Να γράφεις- να μιλάς 
για άνθρώπους που δεν ξέρεις 
 δείχνει πως μέσα σου 
πολύ θα υποφέρεις.

Άσε την έλξη ήσυχη
σύντροφε Αλίκο.

Μελέτησε καλύτερα
το κύκλωμα  το δικό σου 
τα χάλια είναι πολλά 
μαθαίνω 
στον μικρόκοσμο σου.

Είμαι καλό παιδί,
το στόμα  δεν θα ανοίξω 
 ανθρώπους που δεν γνώρισα ποτέ  
δεν έχω όρεξη να θίξω.


Θέλατε και μπλέξατε 
με αυτούς που δεν μασάνε
το ΠΑΜΕ νόμιζε 
 στο απυρόβλητο 
μονίμως θα ναι!

Ούτε ΑΡΗΣ την έχω δει
 μηδέ επαναστάτης , 
 μες στη σαπίλα σας 
δηλώνω τρομοκράτης. 

Φωτογραφίες σήκωσες πολλές
 με συναδέλφους άλλους 
καιρός να δούνε 
 όλοι τους 
ποιος είναι ο "μεγάλος".

Μονίμως σιωπηλούς 
κ μέσα στο καβούκι 
τους εργαζόμενους θέλετε,
για να τραβάνε λούκι.

 Ψήφους στην εξαθλίωση 
μονάχα αναζητάτε,
προτάσεις ακόμα και σήμερα
να κάνατε 
ΚΙΟΤΑΤΕ.


Η ελπίδα όμως ΠΟΤΕ δεν χάνεται 
ΠΟΤΕ αυτή δεν σβήνει!

Το ποιηματάκι αυτό 
το γράφω ,
σε αυτόν εδώ τον τοίχο ,
ου μπλέξεις 
όπως κάποτε έγραψες ,
σύντροφε , 

Αλίκο.

Και videaki έχουμε ,
το ΠΑΜΕ το τιμούμε, 
τα ΧΑΛΙΑ σας τα ΜΑΥΡΑ,
 όλοι να τα ακούνε!

1 σχόλιο:

  1. Πρώην πασόκος ο σύντροφος-η σφαλιάρα ακούστηκε σε όλη την Μαγνησία
    αυτά παθαίνεις όταν εκτελείς διατεταγμένη υπηρεσία,μπορεί και να βρεθείς και ο ίδιος στο απόσπασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή