Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Με τις ευλογίες της Κομισιόν το διακρατικό έργο των 5ις.ευρώ Ελλάδας-Βουλγαρίας "Sea2Sea"

Πρόκειται για ιστορικής σημασίας συμφωνία που θα αλλάξει τον ρού της σιδηροδρομικής ιστορίας στην Θράκη,καθώς στην ουσία το έργο παρακάμπτει τον Βόσπορο στην μεταφορά εμπορευμάτων!

Με τις ευλογίες της Κομισιόν φαίνεται ότι μπαίνει στα σκαριά η επένδυση για την σιδηροδρομική σύνδεση 3 λιμανιών της χώρας με αντίστοιχα 3 Βουλγάρικα. Την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου ο Πρωθυπουργός της χώρας Αλέξης Τσίπρας συναντήθηκε με τον ομόλογο του Βούλγαρο Μποϊκο Μπορίσοσ για το σχετικό ζήτημα και απέσπασαν το ναι του Προέδρου της Κομισιόν κ.Γιουνκέρ.


Όπως μάλιστα ανάρτησε μετά τη συνάντηση στο twitter o "είμαι ευτυχής που συζητήσαμε για τη γραμμή υψηλών ταχυτήτων "Sea2Sea" με τον Αλέξη Τσίπρα και τον Μπόϊκο Μπορίσοφ, σαν Κομισιόν υποστηρίζουμε έργα που ενώνουν" στέλνοντας σαφές μήνυμα στήριξης της προσπάθειας αυτής.

Βέβαια από αυτό το "τουιτάρισμα" εκτός από την στήριξη βγαίνει και ως είδηση και η "επωνυμία" του έργου που είναι "Sea2Sea" δηλαδή "θάλασσα σε θάλασσα" υποδηλώνοντας τις δύο άκρες του έργου από τη Μαύρη Θάλασσα μέχρι το Αιγαίο Πέλαγος.

Το σημαντικό σε αυτή τη φάση και με ελληνικό ενδιαφέρον, είναι η δρομολόγηση των έργων που έρχονται, με κυρίαρχο το Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο που είναι το δικό μας τμήμα για την παράκαμψη Βοσπόρου, έργο που είναι και μελετητικά ώριμο, αλλά και εύκολο να γίνει γιατί δεν μιλάμε για έργα υποδομής, αλλά κυρίως εργα Η/Μ, δηλαδή ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.

Αντίστροφα στο Βουλγάρικο τμήμα, ηλεκτροκίνηση υπάρχει, η υποδομή όμως είναι σε κακή κατάσταση και εκεί θα πρέπει να γίνουν πιο εκτεταμένα έργα μέχρι το λιμάνι του Μπουργκάς (που στα Ελληνικά σημαίνει Πύργος).

Απώτερος στόχος της Ελληνικής πλευράς είναι η συνολική δρομολόγηση της Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας μέσω της διακρατικής εταιρείας που προετοιμάζεται και που θα αναλάβει ως φορέας υλοποίησης την ωρίμανση και ολοκλήρωση των έργων.

Σημαντικό κατασκευαστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός της νέας "παραλιακής" γραμμής Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης, ύψους 1,75δισ.ευρώ που θα μειώνει τη χρονοαπόσταση κατά περίπου 3 ώρες σε σχέση με ότι ισχύει σήμερα ενώ θα αναβαθμίσει πολλαπλά το ρόλο των λιμανιών της Αλεξανδρούπολης (κυρίως), Καβάλας και Θεσσαλονίκης.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου