Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

O Kώστας Γενιδούνιας αναλύει την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Άρθρο του Προέδρου της ΠΕΠΕ 
Συνάδελφοι,συναδέλφισες σιδηροδρομικοί
με αφορμή την νέα επιστολή της Ομοσπονδίας προς το Σωματείο μας -και το απαράδεκτο της ύφος προς εμάς για δεύτερη φορά σε 3 μήνες- είμαι υποχρεωμένος να σας ενημερώσω για το περιεχόμενο της συμφωνίας μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το πως
ξεκίνησε η προσπάθεια για την σύναψη της,τα εμπόδια και τις δυσκολίες και τα πολλά θετικά σημεία που την καθιστούν άκρως επωφελή για τους μηχανοδηγούς.
Είναι γνωστό ότι η σταθερότητα στις εργασιακές σχέσεις, αποτελεί σήμερα  ζητούμενο στην αγορά εργασίας και πολύ περισότερο στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αφού σε  ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον μπορούν να αισθάνονται ασφάλεια (και σε συνδυασμό με τις άλλες διασφαλίσεις που πετύχαμε τα τελευταία 3 χρόνια)όχι μόνο οι μηχανοδηγοί αλλά  και το υπόλοιπο προσωπικό.
Παράλληλα δίνεται και η ευκαιρία στην εταιρεία να χαράξει την αναπτυξιακή της πορεία σε ένα περιβάλλον που καθημερινά γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο με την καθημερινή- και έντονη- επιθυμία των νέων ιδιωτικών εταιρείων να δραστηριοποιηθούν στις εμπορευματικές μεταφορές.
Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι την σταθερότητα στο εργασιακό περιβάλλον πετυχαίνουν τα Σωματεία με συλλογικές συμφωνίες,ιδιαίτερα στον ιδιωτικό τομέα όπου οι σημερινές πολιτικές θέλουν να επιβάλουν το ατομικό δίκαιο να υπερισχύει του συλλογικού.
Αναδρομή 
Η προσπάθεια για την σύναψη συμφωνίας μεταξύ του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε το περυσινό καλοκαίρι μετά την μονομερή απόφαση της εταιρείας να περικόψει τις καλοκαιρινές άδειες των μηχανοδηγών,αλλά και μετά την προσφυγή συναδέλφου μας στο ΣΕΠΕ,γιατί δεν του χορηγούνταν οι αναπαύσεις που αιτούνταν καθημερινά.
Σημειωτέον  ότι ο συνάδελφος που προσέφυγε στο ΣΕΠΕ,απαιτούσε γραπτώς τις αναπαύσεις του,απο κορυφαίο συνδικαλιστή της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και της ΠΑΣΚ,που υπογράφει τα προγράμματα εργασίας και αδιαφορούσε πλήρως και συστηματικά για τα αιτήματα του.
 Αυτό πρέπει να σημειωθεί γιατί την  ευθύνη για τα προγράμματα εργασίας στην έλξη έχει ο Νώντας Θεοδωρόπουλος,γνωστός και μη εξαιρετέος κορυφαίος συνδικαλιστής,δεκαετίες τώρα. 
Δεν μπορεί ο Θεοδωρόπουλος να ισχυρίζεται σήμερα στο Προεδρείο της ΠΟΣ,σχεδόν ουρλιάζοντας,ότι οι μηχανοδηγοί δεν πιέζονται για να έρθουν για δουλειά,όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι τον περασμένο Ιούνιο οδηγήθηκε στο ΣΕΠΕ,απο μηχανοδηγό που ζητούσε τα αυτονόητα,αλλά δεν του τα χορηγούσε η "Υπηρεσία". 
Στο ΣΕΠΕ,που ο Θεοδωρόπουλος υποκριτικά αρνήθηκε να προσέλθει σαν Υπηρεσία,δηλώνοντας συνδικαλιστής(!!!) και επιβεβαιώνοντας πλήρως τον ρόλο του αλλά και την διαχρονική του διπλοπροσωπία. 
Στο ΣΕΠΕ της Νίκαιας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπέστη δεινή ήττα,καθώς ο μηχανοδηγός που προσέφυγε εκεί με την στήριξη του Σωματείου μας την ημέρα της εκδίκασης της υπόθεσης (παρέστην προσωπικά),έδειξε όλα τα δικαιολογητικά αποδεικνύοντας ότι η "Υπηρεσία" αρνείται να του χορηγήσει τα ρεπό του. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εκδίκαση της υπόθεσης,επικαλέστηκε στην ουσία  το άρθρο 29 του Κανονισμού Εργασίας που αναφέρει ότι " To προσωπικό όταν καλείται είναι υποχρεωμένο να παρέχει την εργασία του τις ημέρες ανάπαυσης καθώς και τις ημέρες γενικής αργίας,δικαιούμενο τις προσαυξήσεις που απορέουν... κτλπ"
Ο Επιθεωρητής μετά και την τοποθέτηση του Σωματείου μας,όχι μόνο απέρριψε τις αιτιάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο πόρισμα του,αλλά κάνοντας ένα βήμα παραπάνω -δείγμα της νέας λειτουργίας του ΣΕΠΕ-μας υπέδειξε ότι στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις ΔΕΝ ισχύει καμία διάταξη για την διευθέτηση του χρόνου εργασίας,είτε αυτή προβλέπεται σε Εθνική Νομοθεσία είτε στον Κανονισμό Εργασίας.
Αυτονόητα η επόμενη κίνηση του Σωματείου μας ήταν η προσφυγή μέσω του Δικηγορικού μας γραφείου στην τριμερή επιτροπή "συμφιλίωσης" του Υπουργείου Εργασίας στα πλαίσια του Νόμου 3996 του 2011 με αντικείμενο συζήτησης "χορήγηση εβδομαδιαίων αναπαύσεων και κανονικής άδειας του προσωπικού έλξης". Στην συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο παρουσία του Γ.Γ. κ. Νεφελούδη, τα 2 μέρη συμφώνησαν ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΩΣ, να βρούν για το θέμα,αμοιβαία αποδεκτή λύση,μετά απο διαβούλευση. Το πρακτικό της συνάντησης,που υπογράφουν τα 2 μέρη,δημοσιεύτηκε στις 13 Ιουλίου στο στέκι της έλξης-και όχι μόνο-,αλλά οι συνδικαλιστές της ΠΟΣ,δεν το είδαν,είδαν όμως ΜΟΝΟ την συμφωνία της Παρασκευής! 
Απο κει και έπειτα ξεκίνησε ένας επίπονος διάλογος με αμοιβαίες υποχωρήσεις αλλά πάντα σαφείς διεκδικήσεις του Σωματείου μας. 
Τι συμφώνησαν τα 2 μέρη 


  1. Στο πρώτο άρθρο της συμφωνίας ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ  συμφωνούν την άμεση διενέργεια προσλήψεων που θα δώσουν ουσιαστικά και την λύση στο πρόβλημα της υπερεργασίας.Οι προσλήψεις που έχουν συζητηθεί θα φτάνουν στο εξωπραγματικό 50% του ήδη υπηρετούντος προσωπικού στην έλξη. Και εύλογα αναρωτιέται κάποιος.Σε ποια άλλη ιδιωτική εταιρεία,Σωματείο και Διοίκηση συμφωνούν προσλήψεις και μάλιστα άμεσες; Στο ίδιο άρθρο συμφωνείται η εκπαίδευση των 21 βοηθών άμεσα,εξέλιξη που δεσμεύει την ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ να πληρώσει ένα σημαντικό ποσό για την πιστοποίηση των συναδέλφων,που αγωνιούν καθημερινά για την ολοκλήρωση της μαθητείας τους. Τέλος στο 1ο άρθρο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναλαμβάνει την διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού έλξης σε ΌΛΟ το τροχαίο υλικό και στην υποδομή (γαλαρίες κτλπ)γεγονός που είναι πολύ σημαντικό αφενός αν ισχύουν οι ειδήσεις για εισαγωγή νέων τρένων απο το εξωτερικό,αφετέρου γιατί οδηγεί και στην ουσιαστική κατάργηση κάθε σκέψης για τον διαχωρισμό των μηχανοδηγών με βάση την πιστοποίηση που κατέχουν σε κινητήριες μονάδες.Αυτό είναι ιδιαίτερα κρίσιμο σε μια ιδιωτική εταιρεία και ο καθένας καταλαβαίνει γιατί.
  2. Στο δεύτερο άρθρο ρητά συμφωνείται ότι όποιος μηχανοδηγός αιτείται ή έχει αιτηθεί την χορήγηση των αναπαύσεων του,θα τις λαμβάνει εβδομαδιαίως. Αναγκάζεται με λίγα λόγια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  να αποδεχτεί την κατάργηση του άρθρου 29 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της! Φυσικά η ύπαρξη του άρθρου 2 στην συμφωνία ήταν απαραίτητη γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείτο συστηματικά να χορηγεί αναπαύσεις και θα έπρεπε να καταγραφεί η υποχρέωση της.
  3. Στο τρίτο άρθρο συμφωνείτε ότι οι μηχανοδηγοί θα πραγματοποιήσουν την θερινή τους άδεια μεταξύ 1ης Ιουνίου και 5ης Σεπτεμβρίου. Στην ουσία όλοι οι μηχανοδηγοί εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία αφού δεν υπάρχει συνάδελφος που να μην εργαστεί έστω και για μια μέρα πέραν του πενθημέρου(6η συνεχόμενη).Θυμίζω ότι η εργατική νομοθεσία,ρητά αναφέρει ότι  τις θερινές άδειες ο εργοδότης υποχρεούται να τις χορηγήσει μεταξύ 1ης Μαίου και 30 Σεπτεμβρίου και μάλιστα αν συντρέχουν υπηρεσιακές ανάγκες ΜΟΝΟ στο 50% του προσωπικού της εταιρείας.Άρα και εδώ "σπάσαμε" τις διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας.
  4. Στο τέταρτο άρθρο λόγω έλλειψης μηχανοδηγών τα 2 μέρη συμφωνούν ότι για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας,οι μηχανοδηγοί  δύνανται να εργάζονται πέραν του πενθημέρου για άλλες 2 μέρες (7 συνεχόμενες) και ότι θα λαμβάβουν τουλάχιστο το μισό των μηνιαίων αναπαύσεων τους.Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (πχ μαθητεία βοηθών),οι μέρες μπορούν να γίνουν 9,με την υποχρέωση για την χορήγηση των μισών αναπαύσεων να παραμένει. Θυμίζω ότι μέχρι σήμερα μηχανοδηγοί-ιδιαίτερα την περίοδο που τα προγράμματα εργασίας εκπονεί ο συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ Νώντας Θεοδωρόπουλος- είχαν βρεθεί με μέχρι και 31 μέρες συνεχόμενης εργασίας,ενώ οι 13-17 συνεχόμενες μέρες δουλειάς είναι σε πολλά μηχανοστάσια ο κανόνας. Κανόνας που έχει πλέον την ευθύνη ο Θεοδωρόπουλος να αλλάξει για την προστασία της υγείας των μηχανοδηγών.
  5. Στο πέμπτο άρθρο συμφωνείται ότι ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί και οι βοηθοί μηχανοδηγού θα λάβουν ως bonus 100 Ευρώ μηνιαίως, αρχής γενομένης απο τον Γενάρη του 2018 μέχρι και τον Αύγουστο που λήγει η υπογεγραμμένη και ισχύουσα ΣΣΕ. 
  6. Στο έκτο άρθρο κατοχυρώνεται η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής των μηχανών και των αυτοκινηταμαξών,για πρώτη φορά στην ιστορία του Σωματείου. 60 λεπτά της ώρας παραλαβή για τις Δ/Η και 30 παράδοση, 30 λεπτά παραλαβή για τις Α/Α και 30 λεπτά παράδοση. Στην διαδικασία αυτή,παράδοση και παραλαβή αμείβονται με τρενοχιλιόμετρα ελιγμών. (60 για τις Δ/Η και 40 για τις Α/Α). Όλες οι υπηρεσίες τρένων θα έχουν τρενοχιλιόμετρα ελιγμών.
  7. Στο έβδομο άρθρο συμφωνείται η καταμέτρηση των ελιγμών,όπως προβλέπετε στην ισχύουσα ΣΣΕ (40 τρενοχιλιόμετρα την ώρα).Οι ελιγμοί θα αποζημιώνονται όπως προβλέπει η ΣΣΕ. Φυσικά το Σωματείο μας δεν θα μπορούσε να διαφωνήσει στην αιτίαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για καταμέτρηση τους (και για λόγους τελών χρήσης υποδομής κτλπ)ή να απαιτούσαμε να πληρώνονται ελιγμοί  εκεί που δεν υπάρχει μηχανή.
  8. Στο όγδοο άρθρο συμφωνείται ότι δεν θα καταβάλονται τρενοχιλιόμετρα ελιγμών όπου υπάρχουν αναμονές τρένων  (διασταύρωση εμπορικών σε σταθμό).Τα χιλιόμετρα αυτά λογίζονται στην στήλη της εφεδρείας,όπως γινόταν πάντοτε.
  9. Στο ένατο άρθρο της συμφωνίας,το Σωματείο μας καταγράφει την μεγαλύτερη νίκη του μέχρι σήμερα απο το 2015. Έδρα για την ανάληψη και λήξη εργασίας του μηχανοδηγού,θεωρείται το μηχανοστάσιο σύμφωνα με τις εκάστοτε τοποθετήσεις του προσωπικού! Θυμίζω ότι το 2013-14 το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ανέφερε ως έδρα του μηχανοδηγού την μηχανή,ενώ το 2015 χάσαμε 2 πρωτόδικα δικαστήρια για το θέμα αυτό (Δράμα και Πάτρα) αφού ΚΑΙ ο Κανονισμός Εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει στο άρθρο 9 ότι έδρα είναι κάθε τόπος που δραστηριοποιείται η επιχείρηση ανά την επικράτεια! Με βάση αυτό το άρθρο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αποζημίωνε μετακινήσεις μηχανοδηγών για περσότερα απο 3 χρόνια,εξέλιξη που θα μπορούσε φυσικά να χρησιμοποιηθεί και στο νέο ιδιωτικό περιβάλλον.Πρόκειται λοιπόν για ιστορική νίκη του Σωματείου μας,που θα πρέπει να καταγραφεί και στην επόμενη ΣΣΕ ή στον Κανονισμό Εργασίας. Η ύπαρξη έδρας αλλάζει  και τον απαιτούμενο αριθμό αναγκαίων προσλήψεων (θυμίζω ότι η προηγούμενη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2014 με βάση αυτήν την λογική -έδρα είναι η μηχανή- είχε προσλάβει εταιρεία για να εκπονήσει κυκλώματα εργασίας που εξοικονομούσαν σημαντικό αριθμό μηχανοδηγών) ενώ σε συνδυασμό με τις πρόσφατες τοποθετήσεις προσωπικού που πετύχαμε  τον Νοέμβριο του 2016  διασφαλίζεται η οικογενειακή ηρεμία των συναδέλφων ιδιαίτερα στα περιφερειακά μηχανοστάσια. Πέραν τούτου, το Σωματείο μας συμφώνησε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι ο χρόνος μετάβασης και επιστροφής στην έδρα μετά την ανάληψη ή κατά την λήξη,θα θεωρείται χρόνος εργασίας! Όλοι γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό,και φυσικά όλοι γνωρίζουν ότι αυτά συμφωνήθηκαν στην νέα και ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Είναι τουλάχιστο υποκριτικό μπροστά στο μέγεθος της επιτυχίας αυτού του άρθρου, να αναφερθούμε στα..ελάχιστα τρενοχιλιόμετρα που κάποιος χάνει αν μεταβεί απο μηχανοστάσιο σε άλλο μηχανοστάσιο (επιβάτης).
  10. Στο δέκατο άρθρο,για πρώτη φορά ιστορικά συμφωνείται ο μέγιστος ημερήσιος χρόνος μηχανοδήγησης απο 1 μηχανοδηγό σε Α/Α ή ηλεκτροαυτοκινητάμαξες. 5 ώρες και 30 λεπτά με ενδιάμεσο διάλλειμα 30 λεπτών, ανάλογα με την δομή των υπηρεσιών. Η διάταξη αυτή θα πρέπει να αποτελέσει επιδίωξη μας, να καταστεί Εθνική Νομοθεσία για τον τρόπο εργασίας των μηχανοδηγών. Πρόκειται για πολύ σημαντική επιτυχία,που αν κάποιος την συνδυάσει με τον χρόνο παράδοσης - παραλαβής, (1 ώρα σε Α/Α ή Ηλεκτροαυτοκινητάμαξες) οδηγεί στο 7ωρο! 5.30 χειριστήρια,μισή ώρα διάλλειμα, 1 ώρα παράδοση-παραλαβή = 7 ΏΡΕΣ δουλειάς! Θυμίζω ότι οι 5.30 ώρες ισχύουν απο το 2010 στα κυκλώματα εργασίας.
  11. Στο ενδέκατο άρθρο συμφωνούμε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι οι μηχανοδηγοί εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών (με εξαίρεση όσους έχουν πρόβλημα υγείας και είναι εκτός κυρίων καθηκόντων με απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής,όπως ορίζει η ισχύουσα ΣΣΕ).
  12. Στο ακροτελεύτιο άρθρο συμφωνείται ότι ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύονται ότι θα εργαστούν απο κοινού για τον εξορθολογισμό των υπηρεσιών. Με λίγα λόγια το Σωματείο αποκτά τον ρόλο του συνομιλητή και επίσημα,με τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κλείνοντας,τα 2 μέρη συμφωνούν ότι μετά το τέλος της συμφωνίας , δεν υπάρχει καμία συνέπεια απο αυτήν για κανένα απο τα 2 μέρη. Η λήξη της συμφωνίας συμπίπτει με την λήξη της ισχύουσας ΣΣΕ (3 Αυγούστου 2018),ενώ ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορούν -αν κάποιο απο τα 2 μέρη το ζητήσει-να τροποποιήσουν την συμφωνία ενώ αν δεν υπάρξει μεταξύ μας συμφωνία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να απευθυνθεί στο δευτεροβάθμιο όργανο.
Φυσικά αν δεν υπάρξει συμφωνία σε αίτημα τροποποίησης,κανένα δευτεροβάθμιο όργανο ή κάποιο άλλο σωματείο δεν μπορεί να συμφωνήσει τους όρους εργασίας μας. Πολύ απλά θα καταστήσουμε κάθε τέτοια "πονηρή επιδίωξη" άκυρη στην πράξη. (αντιλαμβάνεται ο καθένας τι εννοώ).

Με λίγα λόγια η συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ παράγει πολύ σημαντικά αποτελέσματα για τους μηχανοδηγούς, με σημαντικότερο αυτό των προσλήψεων (τείνω μάλιστα να πιστέψω ότι η ΠΟΣ ενοχλείτε για αυτό γιατι αλλάζει η συνδικαλιστική πυκνότητα στα Σωματεία), λύνει ζητήματα που αντιμετωπίζουμε με τον Κανονισμό Εργασίας απο το 2012,αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου για το θέμα της έδρας,  και χορηγεί επιπλέον  οικονομική αμοιβή (bonus)100 Ευρώ σε κάθε συνάδελφο! Αυτά τα 100 Ευρώ θα αποτελούν πλέον και βάση συζήτησης για την επόμενη ΣΣΕ για εμάς καθώς είναι γνωστό ότι το 40% του εισοδήματος μας προέρχεται απο δευτερεύουσες απολαβές,λόγω της υπερεργασίας,γεγονός που θα πρέπει να αποτελέσει σύντομα παρελθόν και να έχουμε μισθούς που θα προκύπτουν στο 8ωρό και θα πληρώνουν την επαγγελματική μας κατάρτιση. 
Είναι απορίας άξια λοιπόν η ενόχληση της πλειοψηφίας της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), είναι υποκριτική η ρητορική του ΠΑΜΕ, είναι εντελώς ποταπό το ύφος της σημερινής επιστολής της Ομοσπονδίας στο Σωματείο μας.
Οι συνάδελφοι της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας ,επιδιώκουν τεχνηέντως την ένταση με το Σωματείο μας για να απεγκλωβιστούν απο τα προσωπικά αδιέξοδα των συνδικαλιστικών επιλογών τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν αιτήθηκα πριν περίπου 10 μήνες την παρέμβαση της ΠΟΣ για τα προγράμματα εργασίας και την υπερεργασία, ο Πρόεδρος της, συνάδελφος Παρασκευόπουλος με στόμφο μου απάντησε ότι αυτό το θέμα πρέπει να το λύσουν τα Πρωτοβάθμια Σωματεία.
Για πρώτη φορά και τελευταία , "τον άκουσα" (όχι πως είχαμε κάτι άλλο κατά νου). Δυστυχώς για αυτόν, τον εκθέσαμε προσωπικά,καθώς η παράταξη του, η ΠΑΣΚ, ιδιαίτερα στον χώρο μας παρουσίαζε την υπερεργασία ως υποχρέωση και μάλιστα διαχρονικά.
Ο ομογάλακτος του Παρασκευόπουλου, Θεοδωρόπουλος,ανάγκασε μηχανοδηγούς να προσφύγουν στο ΣΕΠΕ για τα ρεπό τους, και για αυτό θα έπρεπε να είχε ήδη παραιτηθεί απο το συνδικάτο. Είναι ντροπή του αυτό που έγινε με συνάδελφο τον Ιούνιο και το πιστώνεται προσωπικά. Αλλά ίσως ο Νώντας έχει -περαν του ορθού- αντεπιχειρήματα. Ας χρησιμοποιήσει κάποια απο αυτά - τα αστεία πραγματικά- που έλεγε το 2010 στις μετατάξεις.
Καταγγείλτε με, μας προκαλούσε, όταν δεν χορηγούσε τα ρεπό σε συνάδελφο και υπέγραφε την περικοπή των καλοκαιρινών μας αδειών. 
Νόμιζε ότι δεν θα το κάναμε,γιατί νόμιζε ότι είμαστε σαν αυτόν.

Η συμφωνία ενισχύει το συλλογικό δίκαιο και την σταθερότητα που χρειάζεται αυτήν την περίοδο η εταιρεία,που είναι πλέον ιδιωτική,κάτι που δεν πρέπει να ξεχνά κανείς μας. Και όπως κάθε -και ιδιαίτερα η πρώτη- συμφωνία έχει και τα θετικά και τα αρνητικά της.Στο χέρι μας είναι να καταστήσουμε μόνιμα τα πολύ σημαντικά και θετικά της σημεία.
Αντί λοιπόν η ΠΟΣ να μας στέλνει επιστολές,ας εργαστεί - αν δεν μπορεί ας μας ρωτήσει πως-,για να έχει ανάλογα αποτελέσματα για όλους τους σιδηροδρομικούς.
Προσωπικά δεν νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ σε κανένα Παρασκευόπουλο  ή Πουρλιάκα ή Παναγούλια για κάτι που πιστεύω -και όχι μόνο εγώ,αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων που εκπροσωπώ-,ιδιαίτερα μάλιστα όταν αυτοί προστατεύονται απο τον "μανδύα" του δημόσιου τομέα κ γράφουν επιστολές εκ του ασφαλούς.
Ούτε φυσικά θα κάνω την χάρη σε όσους ψάχνουν ευκαιρία για να διασπάσουν την ΠΟΣ, να την μικρύνουν ακόμα περσότερο,για να φαίνονται μεγάλοι εκείνοι.
Αυτούς, τους μικρούς που φαίνονται μεγάλοι, έχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί να τους καταστήσουμε παρελθόν στο κοινό συνδικαλιστικό μας τόπο (ΠΟΣ). Ένα παρελθόν που δεν θα θέλουμε καν να θυμόμαστε και μάλιστα να το πράξουμε το συντομότερο γιατί μόνο ζημιά ξέρουν να κάνουν.

Κώστας Γενιδούνιας - Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

Υ.Γ. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ Έλξης που δεν υπέκυψαν στις πιέσεις της "μαμάς" ΔΑΚΕ και είτε υπερψήφισαν είτε ψήφισαν παρών στην συμφωνία.
Υ.Γ.2 Η ΠΑΣΚ έχει πλέον καταστεί τόσο μικρή στην έλξη που βολεύεται με τον ρόλο του ΠΑΜΕ,το οποίο έχει κυριολεκτικά εξαφανίσει ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ.Σημεία των καιρών ίσως....
Υ.Γ.3 Κάποιοι εξακολουθούν να μας υποτιμούν. Τους ευχαριστώ απο καρδιάς!
Υ.Γ. 4 Επιστολή στην ΠΕΠΕ έστειλε η ΠΟΣ, για την συμμορία του ΟΣΕ ανακοίνωση πότε θα βγάλει; Όταν δημοσιευτούν ακόμα και συνομιλίες του "υπερκοριού". Ποιος αλήθεια καθορίζει αυτές τις προτεραιότητες σας,συνάδελφοι; (μιας και ο Τερζόγλου δεν κατάλαβε τι εννοώ,εννοώ αν θα βγάλει ανακοίνωση η ΠΟΣ για την προφυλακισμένη συμμορία).
Υ.Γ. 5 Συνάδελφοι,η αρχή είναι το ήμισυ του παντός! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου