Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 27 Απριλίου 2018

Το Sea2Sea αναδεικνύεται ως νεό μεγάλο Ευρωπαϊκό project, στα 3,7 δισ.ευρώ το κόστος των έργων

Με δρασκελιές προχωρά το φιλόδοξο σχέδιο για την σιδηροδρομική σύνδεση 6 λιμανιών σε Ελλάδα και Βουλγαρία, γνωστότερο ως Sea2Sea. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες
του ypodomes.com ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας (με θετικό αποτέλεσμα), ενώ κλείδωσε και η ίδρυση της διακρατικής εταιρείας. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές το επόμενο διάστημα το έργο αναμένεται να παρουσιαστεί στην Επίτροπο Μεταφορών κα Μπουλτς και να ξεκινήσει η μακρά-διαδικασία υλοποίησης του.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι πως "κλείδωσε" το απαιτούμενο ποσό της επένδυσης σε 3,7δισ.ευρώ, με τα περισσότερα έργα να εντοπίζονται στο ελληνικό τμήμα όπου θα έχουμε μία νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή από τη Θεσσαλονίκη μέχρι Ξάνθη. Η μίξη της χρηματοδότησης του έργου προς το παρόν παραμένει "μυστική" όμως είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει και κοινοτικά κονδύλια.

Υψηλόβαθμοι παράγοντες της Κομισιόν μιλώντας στο ypodomes.com τονίζουν πως το έργο έχει μεγάλη σημασία για την Ε.Ε. και έχει την υποστήριξη της Επιτρόπου Μπουλτς και του ίδιου του Προέδρου Γιουνκέρ. Αναφορικά με τη χρηματοδότηση τονίζουν ότι θα μπει στο επόμενο χρηματοδοτικό πακέτο 2021-2027 (από το επόμενο ΕΣΠΑ αλλά και από μελλοντικές προσκλήσεις του CEF).

Οι ίδιοι παράγοντες επισημαίνουν ότι είναι σημαντικό στο νέο αυτό project να προστεθεί και η Ρουμανία που όμως μέχρι σήμερα, σύμφωνα με Έλληνες αξιωματούχους δεν έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σε κάθε περίπτωση είμαστε μπροστά σε μία δυναμική εξέλιξη που θα σημάνει την ενεργοποίηση αυτού του πολύ μεγάλου σχεδίου.

Επιπρόσθετα να αναφέρουμε ότι το Sea2Sea δεν αποτελεί πλέον ελληνική επιθυμία καθώς ήδη εμφανίζεται στους πιο ανανεωμένους χάρτες του Orient/East-Med Corridor ως νέος κλάδος, πράγμα που "επισημοποιεί" κατά κάποιο τρόπο την μελλοντική του υλοποίηση.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου