Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Σε 4.5 ώρες Αθήνα Θεσσαλονίκη μέσα στο 2018

Μέχρι το τέλος του 2018 το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα θα διαρκεί 4.5 ώρες ενώ μέχρι το τέλος του 2020 θα συντομεύσει κατά μία ώρα. Αυτό μεταξύ άλλων είπε μιλώντας με τους δημοσιογράφους ο
Παναγιώτης Θεοχάρης Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.  

Βέβαια για να «τρέξουν» τα γρήγορα νέα τρένα   όπως το  «ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ»στις γραμμές  του δικτύου , το οποίο παραμένει στην ευθύνη του ΟΣΕ, θα πρέπει να υπάρξει η ανάλογη υποδομή, κι εδώ όπως και σε πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού συμβαίνει το εξής: Η δομή , η επιδομή, η ηλεκτροκίνηση, η σηματοδότηση και τα συστήματα επικοινωνίας των ελληνικών τρένων, έχουν αρχίσει μέσω μια πολύπλοκης διαδικασίας να εκσυγχρονίζονται εδώ και 20 χρόνια. Ωστόσο στη διάρκεια των δύο δεκαετιών πολλά από τεχνολογικά συστήματα που χρησιμοποιήθηκαν θέλουν εκ νέου εκσυγχρονισμό. Πάντως όπως είπε ο κ Θεοχάρης, τα συστήματα επιδομής του ΟΣΕ θα είναι έτοιμα μέχρι το 2020-2022 , ενώ η ηλεκτροκίνηση μέχρι το τέλος του 2018 

Στους επόμενους μήνες η γραμμή στον ΟΛΘ και στην Ειδομένη 

Δίνοντας ένα χρονοδιάγραμμα των επόμενων μηνών ο κ Θεοχάρης τόνισε πως μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι έτοιμη η γραμμή του ΟΣΕ στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ το έργο σύνδεσης Θεσσαλονίκης Ειδομένης θα παραδοθεί τους επόμενους μήνες.

Το Μουσείο ΟΣΕ και το σύμφωνο συνεργασίας με το Δήμο Θεσσαλονίκης

Ένα μεγάλο κεφάλαιο παραμένει σε πανελλαδικό επίπεδο, η αξιοποίηση του σιδηροδρομικού υλικού που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Η αξιοποίηση του υλικού γίνεται σταδιακά και σε πρώτη φάση θα δημιουργηθεί ένα Μουσείο Σιδηροδρόμων σε συνδυασμό με το Μουσείο Ολοκαυτώματος που θα γίνει .

Μεγάλο ζήτημα προκύπτει και με την αξιοποίηση του τροχιοδρομικού υλικού καθώς σημαντικά ιστορικά «κομμάτια» των ελληνικών σιδηροδρόμων κατέληξαν σε scrap , ενώ βαγόνια του Oriant Express έχουν καεί. 

http://www.ka-business.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου