Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Το υπουργείο Μεταφορών ενέκρινε 102,3 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές του 2018 και 2019 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Στη δέσμευση πίστωσης 102,3 εκατ. ευρώ για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές της περιόδου 2018 – 2019, τις οποίες διεξάγει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών.

Η ανωτέρω εκταμίευση αναμένεται ότι θα έχει αλυσιδωτές θετικές επιδράσεις στο σιδηρόδρομο, καθώς εικάζεται ότι θα οδηγήσει σε ταχύτερη αποπληρωμή των οφειλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.
Το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε έσοδα 50 εκατ. από τις άγονες γραμμές και το 2016 40 εκατ.
Το οξύμωρο με τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές είναι ότι άγονη γραμμή θεωρείται και το… Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί – στο σύνολό τους – οι κατασκευαστικές κι άλλες εργασίες.
Η σύμβαση παροχής Δημόσιας Υπηρεσίας μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογράφτηκε στις 17-12-2015 και τροποποιήθηκε στις 05-08-2017.

Φ. Φωτεινός  metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου