Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Δημόσια Υγεία και Υγεία για όλους (με αριθμούς)

Δημόσια Υγεία και Υγεία για όλους (με αριθμούς)
-Η κάθε μου μαγνητική κοστίζει γύρω στα 400 ευρώ - έχω
κάνει ήδη 8. 
-Οι πλασμαφαιρέσεις (σύνολο 5) δεν ξέρω τι κόστος έχουν, αλλά είναι πολύ υψηλό
-Το Gilenya, το οποίο δοκίμασα, κάνει 1650 το μήνα
-Η τελευταία μου θεραπεία κοστίζει 70.000

Δεν έχω πληρώσει απολύτως τίποτα.

Χώρια οι αμέτρητες εξετάσεις - κάτι αξονικές και πόσα άλλα

Αυτά τα ποσά για την τεράστια πλειοψηφία είναι απαγορευτικά. Αν η υγεία ΔΕΝ ήταν δημόσια εγώ τώρα σίγουρα δεν θα περπατούσα και σε κάποιο χρονικό διάστημα από εναρξεως Καζαμπλάνκας (σσ. η σκλήρυνση που με βρήκε) θα έπρεπε να μου γράψει η Νατάσα τον επικήδειο.

Μην είστε μουνόπανα. Μη νομίζετε πως οι ασθένειες είναι όλες γριπούλα, όλες one off και όλες ιάσιμες. Κι οι θεραπείες δεν είναι φτηνές και δεν πιάνουν πάντα με την πρώτη. Αναλογίζονται οι θιασώτες των ιδιωτικοποιήσεων και των αποκλεισμών το κόστος που καλείται να ξοδέψει κάποιος χρόνια πάσχων σε όλη του την ζωή; Κι αν δεν το έχει, τότε μπούλο.

Είναι θανατική καταδίκη ο αποκλεισμός ασθενών από την δημόσια Υγεία - τόσο απλά. 

Δημόσια δωρεάν και για όλους. Για να μην πάμε σαν τα μπεκατσόνια.

Αμαδημοσιευση από  την Ολγα Στέφου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου