Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Υπεγράφη ο νέος Κανονισμός Κίνησης - Δεκτά αιτήματα του Σωματείου μας

Δεκτά αιτήματα του Σωματείου μας, που κατά την διάρκεια των συζητήσεων έκανε παρεμβάσεις και δια μέσου της ALE. Όπως αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας > 

Τίθεται σε ισχύ σύγχρονο θεσμικό πλαί σιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μετά από
45 χρόνια

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε την Απόφαση για τον Γενικό Κανονισμό ΚίνησηςΜετά από 45 χρόνια η χώρα μας αποκτά ένα σύγχρονο Γενικό Κανονισμό Κίνησης για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, με τον οποίο εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Με Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη τίθεται σε εφαρμογή ο νέος Γενικός Κανονισμός Κίνησης και εναρμονίζεται το εγχώριο νομοθετικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων. Επιπρόσθετα ο νέος Κανονισμός ικανοποιεί την ανάγκη ενσωμάτωσης διατάξεων για τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS).

Αξίζει να σημειωθεί πως το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο αντικαθίσταται χρονολογείται από το 1974, με διαδοχικές προσαρμογές από τότε μέχρι και σήμερα, χωρίς όμως ποτέ στο μεσοδιάστημα να έχει επιχειρηθεί μία συνολική αναμόρφωση του Κανονισμού.

Επί της ουσίας ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης αποτελεί τον Κ.Ο.Κ του σιδηροδρόμου και η επικαιροποίηση του ήταν επιβεβλημένη λόγω και του ανοίγματος της αγοράς εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με το νέο Κανονισμό η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών θα υλοποιείται από τον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό, ο οποίος σύμφωνα και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία έχει την αποκλειστική ευθύνη για την κυκλοφορία της αμαξοστοιχίας. 
Για λόγους ασφάλειας, προβλέπεται το δεύτερο άτομο στην καμπίνα μηχανοδήγησης να είναι μηχανοδηγός, τουλάχιστον έως ότου ολοκληρωθεί σε όλο το δίκτυο η λειτουργία του ETCS (σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών).

Στην Υπουργική Απόφαση περιέχεται η πρόβλεψη για μεταβατική περίοδο έξι μηνών από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, προκειμένου οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στις διατάξεις του επικαιροποιημένου Γενικού Κανονισμού Κίνησης, να καταρτίσουν τους κανόνες που τις αφορούν και να εκπαιδεύσουν σχετικά το προσωπικό τους, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του νέου συστήματος.


Δικό μας σχόλιο 

ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ πρόκεται για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ και ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ !!!

1 σχόλιο:

  1. Το Υπουργείο Μεταφορών ακούγοντας τις αποψεις των εργαζομένων ολοκλήρωσε την επικαιροποίηση του νέου Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
    Οι μηχανοδηγοί δηλώνουμε την ικανοποίηση μας για μια διαδικασία που εκρεμουσε χρόνια και δημιουργούσε ζητήματα που έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες στα προηγμένα σιδηροδρομικά κράτη!
    Τόσο η ΠΕΠΕ οσο και η ALE η Ευρωπαϊκή μας Ομοσπονδία, κατέθεσαν προτάσεις οι οποίες έγιναν δεκτές.
    Είναι μια ακόμα καλή στιγμή για το επάγγελμα μας και το Σωματείο μας.
    Οφείλω να ευχαριστήσω και πάλι τον Υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, τον Γ.Γραμματέα Θάνο Βούρδα καθώς και τα μέλη της επιτροπής που συνεδρίαζαν μήνες για το θέμα αυτό.

    Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή