Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Το «πράσινο φως» άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ανήκει πλέον στον ιταλικό όμιλο Ferrovie dello stato Italiane.
Η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, βασίστηκε στο γεγονός ότι η εν λόγω εξαγορά δεν περιορίζει σημαντικά τον ανταγωνισμό στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Επιτροπής αναφέρει τα εξής: «Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 27 Φεβρουαρίου 2019, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της από 27.11.2018 ως άνω γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κατ’ άρθρο 8 παρ. 6 του ν. 3959/2011, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν περιορίζει σημαντικά, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του Ν. 3959/2011, τον ανταγωνισμό στην εθνική αγορά, με τη δημιουργία ή ενίσχυση της δεσπόζουσας θέσης ως αποτέλεσμα της υπό εξέταση συγχώνευσης.
Αμφότερες οι επιχειρήσεις ήδη δραστηριοποιούνται, με υπερδεσπόζουσα θέση, η μεν εξαγοράζουσα ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αγορά των επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, η δε εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ στην αγορά επομένου επιπέδου, ήτοι της επισκευής και συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. Ωστόσο, δεν εκτιμάται ότι η εν λόγω συγκέντρωση θα επιφέρει κάθετες επιπτώσεις στις επηρεαζόμενες αγορές, όπως ο αποκλεισμός ανταγωνιστών σε πρόσβαση ή σε πελάτες στην αγορά των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, μέσω των υπηρεσιών συντήρησης τροχαίου υλικού από την νέα οντότητα.
Πράγματι, το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο (Ν. 4408/2016, Οδηγία 2012/34, Κανονισμός 2017/2177) και ο αρμόδιος Φορέας τήρησης αυτού, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) που έχει την εξουσία έκδοσης κανονιστικών αποφάσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων, διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων σε υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού από την εξαγοραζόμενη ΕΕΣΣΤΥ, με υποχρεώσεις διαφάνειας και μη διακριτικής μεταχείρισης για όλους τους υφιστάμενους ή δυνητικούς ανταγωνιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου