Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Κινέζοι, Ιταλοί και Ελληνες στη νέα μάχη του Θριασίου


Η Cosco, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το σχήμα Goldair - ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, καθώς και τεχνικές εταιρείες εμφανίζονται ως υποψήφιοι στο νέο ΣΔΙΤ για την πολυετή διαχείριση του εμπορευματικού σιδηροδρομικού σταθμού στο Θριάσιο.

Η «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» (ΘΕΚ), η εταιρεία της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και του ομίλου Goldair που ανέλαβε το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, αλλά και μια κοινοπραξία μεταξύ της Pearl (εταιρεία εμπορευματικών μεταφορών του ομίλου Cosco) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρονται ως υποψήφιοι στο διαγωνισμό για τη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) που αφορά στη διαχείριση του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ).

Στους πιθανούς υποψηφίους περιλαμβάνονται, επίσης, εγχώριοι κατασκευαστικοί όμιλοι αλλά περισσότερα θα γνωρίζουμε την προσεχή Δευτέρα οπότε εκπνέει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Ο διαγωνισμός αφορά τη διαχείριση του ΕΣΣΣΔΙ, μιας έκτασης περίπου 1.800 στρεμμάτων, για 25 χρόνια. Ο ανάδοχος στην ουσία θα αναλάβει να ολοκληρώσει/συμπληρώσει τα έργα για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής, τους χώρους εναπόθεσης φορτίων, χώρους τελωνείου και γραφείων, καθώς και πρόσθετους χώρους αποθήκευσης.

Πρόκειται να αναλάβει την προμήθεια και εγκατάσταση των απαραίτητων γερανογεφυρών για τη φορτοεκφόρτωση των συρμών, επένδυση που υπολογίζεται στα 20.000.000-25.000.000 ευρώ. Επίσης, θα αναλάβει να ολοκληρώσει σειρά έργων υποστηρικτικών λειτουργιών όπως τα κτίρια του χώρου μεταφόρτωσης συνδυασμένων μεταφορών, φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, μεταφόρτωσης φορτίου βαγονιών, πρατήριο υγρών καυσίμων και την προμήθεια του απαραίτητου μηχανολογικού εξοπλισμού (περονοφόρα κ.ά.).

Το συγκρότημα του Θριασίου απαιτεί πρόσθετες επενδύσεις σε υποδομές και, κυρίως, σε εξοπλισμό, ώστε να καταστεί λειτουργικό, με βάση τη συμφωνία με την Κομισιόν. Η συμφωνία προέβλεπε πως μέχρι τις 31 Μαρτίου θα είχε, μάλιστα, επιλεγεί ο διαχειριστής του ΕΣΣΣΔΙ και πως σε διαφορετική περίπτωση η Ελλάδα θα έπρεπε να επιστρέψει κοινοτικά κονδύλια περί τα 235.000.000 ευρώ, που είχαν δαπανηθεί για την ανάπτυξη του εμπορευματικού σταθμού.

www.euro2day.gr - Φώτης Κόλλιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου