Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

«Λίφτινγκ» σταθμών για τον προαστιακό.

Τέλος σε μία από τις πολλές διαμάχες μεταξύ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι δίνει απόφαση του οργανισμού να προχωρήσει στην αναβάθμιση των σταθμών του προαστιακού σιδηροδρόμου, οι οποίοι εμφανίζουν έντονα σημάδια εγκατάλειψης.

Ανελκυστήρες που δεν λειτουργούν, κυλιόμενες σκάλες που δεν... κυλούν και οθόνες τηλεματικής που δεν μεταδίδουν μηνύματα παρέμειναν στο έλεος του Θεού, καθώς ο ΟΣΕ επιχειρούσε να μεταθέσει την ευθύνη στον ανάδοχο (κατασκευαστή των σταθμών) που παρέδωσε τους σταθμούς και στη συνέχεια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που διατηρεί την ευθύνη λειτουργίας. Το «λίφτινγκ» των σταθμών του προαστιακού δεν αποτελεί αισθητική ανάγκη αλλά πρακτική, καθώς οι επιβάτες βιώνουν απίστευτη ταλαιπωρία στην προσπάθειά τους να εξυπηρετηθούν από ένα από τα πλέον πολυσύχναστα μέσα. Την ίδια στιγμή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατεί να ελέγξει την εισιτηριοδιαφυγή στο μέσο που εξυπηρετεί χιλιάδες κόσμου καθημερινά. Μεταξύ των επιβατών που εξυπηρετούνται είναι και χιλιάδες τουρίστες οι οποίοι χρησιμοποιούν τον προαστιακό που συνδέει το αεροδρόμιο της Αθήνας με το κέντρο της πόλης.

Ετσι αποφασίστηκε η διενέργεια ανοικτού συνοπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού «Εργασίες στεγανοποίησης και συντήρησης στους σιδηροδρομικούς σταθμούς ΣΚΑ – Αεροδρόμιο» ο οποίος προκηρύχθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παν. Θεοχάρη. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 59.990,89 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ ή 74.388,70 ευρώ με ΦΠΑ).

Οι σταθμοί του προαστιακού από το σιδηροδρομικό κέντρο Αθηνών (ΣΚΑ) έως το αεροδρόμιο, που εντάσσονται στο εν λόγω έργο, εμφανίζουν σήμερα σοβαρές ελλείψεις. Στην πλειονότητά τους οι ανελκυστήρες είναι εκτός λειτουργίας και οι επιβάτες αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τις σκάλες ακόμα κι όταν έρχονται (ή φεύγουν) από το αεροδρόμιο φορτωμένοι με βαλίτσες. Αντίστοιχα, δύσκολη είναι η κατάσταση για ΑμεΑ όπως επίσης και για γονείς με καρότσια. Κυλιόμενες σκάλες δεν υπάρχουν σε όλους τους σταθμούς, με αποτέλεσμα το χαλασμένο ασανσέρ να οδηγεί σε επίπονη «ανάβαση».

Οι περισσότεροι σταθμοί διαθέτουν οθόνες τηλεματικής, οι οποίες όμως δεν αναγράφουν ούτε τα δρομολόγια ούτε την ώρα άφιξης, ενώ σε αυτούς τους σταθμούς δεν υπάρχει δυνατότητα αναγγελίας από μεγάφωνα. Ούτε κεντρικοί σταθμοί μετεπιβίβασης όπως είναι στα Ανω Λιόσια και στη Νερατζιώτισσα διαθέτουν οθόνες τηλεματικής εν λειτουργία, προκαλώντας σοβαρές δυσκολίες ειδικά στους ξένους ταξιδιώτες, οι οποίοι δεν έχουν τρόπο να ενημερωθούν ούτε για την κατεύθυνση την οποία πρέπει να επιλέξουν.

Η αραιή συχνότητα των δρομολογίων του προαστιακού, που τους καλοκαιρινούς μήνες καλείται να εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες της Αθήνας, δυσχεραίνεται ακόμα περισσότερο από τις έκτακτες ακυρώσεις δρομολογίων για τις οποίες επίσης δεν ενημερώνονται οι επιβάτες.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ
kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου