Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Αχαΐα: Αυτά θα είναι τα δρομολόγια του τρένου Πάτρα-Κάτω Αχαΐα - Οι ώρες ανά στάση


Η Πάτρα, η πόλη που αγκάλιασε το τρενάκι από τον Αγιο Ανδρέα μέχρι και το Ρίο από το 2011, απλώνει τα χέρια της για να αγκαλιάσει από τα μέσα της εβδομάδας την επέκταση αυτής της... σχέσης δεκάδων χιλιάδων πολιτών με τα μέσα σταθερής τροχιάς, προς τις νότιες
συνοικίες, τη Βιομηχανική Περιοχή και τη Δυτική Αχαΐα.


Το 'πράσινο φως' γοα την έναρξη έδωσε του ΔΣ του ΟΣΕ το μεσημέρι προχθεές Παρασκευή, με την προϋπόθεση να μπει το ρεύμα από τη ΔΕΗ στα εκδοτήρια σε Πάτρα, Κάτω Αχαία εντός των επόμενων 24ωρων.

Τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι καθημερινά 5, σε πρώτη φάση, όπως ήδη έχει γράψει η «ΠτΚ» ενώ την άνοιξη θα αυξηθούν προκειμένου να υπάρχει πλήρης αντιστοίχηση με τη γραμμή Πάτρα - Καστελλόκαμπος - Ρίο και Αγ. Βασίλειος (ΠΓΝΠ και Πανεπιστήμιο).
«Αντιγράψαμε μια καθόλα επιτυχημένη πορεία του Προαστιακού η οποία 'σφύριξε' δειλά - δειλά πριν από μια οκταετία, έχοντας σε πρώτη φάση, στους συρμούς του, περί τα 5 άτομα καθημερινά, για να φτάσει το καλοκαίρι που μας πέρασε, 2019, στους 7 χιλιάδες επιβάτες την εβδομάδα! Χωρίς πολλά λόγια, απλά τα καταφέραμε, ελπίζουμε και να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των κατοίκων στις Δημοτικές Ενότητες Παραλίας και Βραχναιίκων και την Κάτω Αχαΐα» αναφέρει στην «Π» ο Μάκης Κατσιγιάννης, μέλος του ΔΣ του ΟΣΕ.

> Η πρώτη αμαξοστοιχία (11530) θα αναχωρεί στις 6:37 το πρωί, από τον Σταθμό του ΟΣΕ στην Τριών Συμμάχων, με σχεδιασμό να φτάσει στην Κάτω Αχαΐα στις 7.15 π.μ.
> Ταυτόχρονα η αμαξοστοιχία 11351 θα αναχωρεί στις 7.41 από Κάτω Αχαΐα, με στόχο να βρίσκεται στις 7:41 π.μ. στην Πάτρα.

Πιο αναλυτικά, οι αμαξοστοιχίες 11350 και 11359 θα έχουν αναχωρήσεις από Πάτρα κάθε ζυγή ώρα, από 06:37 π.μ. μέχρι 2:37 μ.μ. και από Κάτω Αχαΐα κάθε περιττή ώρα, από 7:41 π.μ. μέχρι 3:41 μ.μ.

Από τον Σταθμό του Αγίου Ανδρέα το τρένο θα αναχωρεί κάθε ζυγή ώρα, από 6:41 π.μ. έως και 2.41 μ.μ. το 5ο και τελευταίο δρομολόγιο και από τις Ιτιές από 6:50 π.μ., έως 2:50.

Στα Βραχναίικα που είναι και το μέσον την διαδρομής, το τρένο από Πάτρα θα φτάνει το πρωί από ώρα 7:02 π.μ. και ανά περιττή ώρα, έως και τις 13:02 το μεσημέρι. Στον Αλισσό θα φτάνει στις 7:12 π.μ. έως και τις 13.12 το μεσημέρι το 5ο δρομολόγιο, ανά περιττή ώρα.

Το τρένο από Κάτω Αχαΐα θα φτάνει,
> στα Βραχναίικα ώρα 7:55 π.μ. έως και τις 13:55 το 5ο δρομολόγιο,
> στις Ιτιές από ώρα 8:07 πμ. έως 14:07 ανά ζυγή ώρα και
> στην οδό Ανθείας από 8:11 πμ. έως 14.11 το μεσημέρι.

Οι αμαξοστοιχίες θα εκτελούν ιδανικά το δρομολόγιο σε 30' με ανώτατη ταχύτητα 90 χλμ/ώρα.

«Το προσωπικό μας θα είναι στις θέσεις τους, οι διαβάσεις δουλεύουν κανονικά και το προσωπικό που θα φυλάσσει τις αφύλακτες διασταυρώσεις θα είναι στη θέση του. 

Παράλληλα ξεκινήσαμε περίφραξη για λόγους ασφαλείας ενώ λύνεται και το θέμα της ηλεκτροδότησης των σταθμών. Τα συστήματα έχουν συνδεθεί και μέσα στην εβδομάδα θα λήξει σε συνεργασία με τη ΔΕΗ» αναφέρει ο τεχνικός προϊστάμενος του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο Χρήστος Οικονόμου.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ
Το έργο εξελίσσεται σε τρεις εργολαβίες που χρηματοδότησε η Περιφέρεια μέσω του ΕΣΠΑ (ΕΠ 'Δυτική Ελλάδα 2014-2020').
Οι πρώτες δύο που αφορούσαν την ανακατασκευή της γραμμής προς την Κάτω Αχαΐα, με τον εκσυγχρονισμό των σταθμών, με πρόβλεψη για πρόσβαση ΑμεΑ και την τοποθέτηση 31 αυτόματων συστημάτων στις ισόπεδες διαβάσεις (ΑΣΙΔ), ήταν προϋπολογισμού 5,4 εκατ. ευρώ
Η τρίτη ξεκίνησε πρόσφατα, για την περίφραξη της γραμμής.

www.pelop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου