Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Οι νόθοι της ΠΟΣ κατήγγειλαν τις εσωτερικές μετατάξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ!


Απίστευτο αλλά ...σιδηροδρομικό! ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ όπως πάντα εν μια φωνή και σαν μια παράταξη, σήμερα κατήγγειλαν ως απαράδεκτη την..
εσωτερική διαδικασία των εθελοντικών  μετατάξεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους κλάδους έλξης και κίνησης! 

Μια διαδικασία που ακολουθείτε χρόνια στον σιδηρόδρομο και πάντα αποδέχονταν όλοι, την κατήγγειλαν γιατί πολύ απλά...δεν τους είχαν ειδοποιήσει.
Μέχρι και μήπως το business plan της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προβλήματα, αναρωτήθηκαν οι νόθοι της ΠΟΣ την ώρα που καθημερινά καταγγέλλουν την χρηματοδότηση της εταιρείας μέσω των ΥΓΟΣ! 

Είναι φυσικά ένα δείγμα του πανικού που έχει κυριεύσει τους νόθους της ΠΟΣ, μετά την αποτυχία τους στην ΣΣΕ της ΕΕΣΣΤΥ αλλά και την επιβεβαίωση που ήρθε απο τα 2 Σωματεία που δραστηριοποιούνται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και απέδειξαν ότι δεν θα υπόγραφαν ΣΣΕ για τους τεχνίτες με τα προτεινόμενα πλαφόν. 
Την ίδια ώρα ΜΑΖΙΚΟ είναι το ενδιαφέρον των συναδέλφων για την διαδικασία καθώς μέχρι σήμερα έχουν κατατεθεί δεκάδες αιτήσεις για την διαδικασία ενώ πολλοί έχουν επικοινωνήσει με τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την διαδικασία. 
Κάτι απολύτως λογικό, αφού η διαδικασία αυτή διαχρονικά είχε σημαντική συμμετοχή και ανταπόκριση.
Πολλοί μηχανοδηγοί σήμερα προέρχονται απο την τεχνική βάση και η παράδοση συνεχίζεται καθώς οι συνάδελφοι που έχουν ήδη την επαφή με το τροχαίο υλικό, αποτελούν αποδεδειγμένα επαγγελματίες που θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των κλάδων.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου