Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

Ιστορική κυβίσθηση και πως η ιστορία επαναλαμβάνεται (και δεν είναι φάρσα)

 

Η ιστορία επαναλαμβάνεται απο την Πέμπτη και όχι ως φάρσα, αφού η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη συνεχίζει - με την υποστήριξη των συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ και την ανοχή αυτών της ΠΑΣΚΕ- την πολιτική που δεν κατάφερε να περάσει ο Κώστας Μητσοτάκης το 1990, μετά τις μεγαλειώδεις τότε κινητοποιήσεις των εργαζομένων, παραχωρώντας μέρος αρχικά απο τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας στους ιδιώτες και τα ΚΤΕΛ. 

Απο τους Σεπίτες του 1990 στην είσοδο των  ΚΤΕΛ το 2020, 30 χρόνια μετά και με πρόσχημα τον κορωνοιό, η ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών μπαίνει στην τελική της φάση. 

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές σε όλους τους χώρους εργασίας προσπαθούν να δικαιολογήσουν την απόφαση αυτή ως...αναγκαία γιατί τάχα δεν υπάρχουν λεωφορεία και με τα ....ΚΤΕΛ θα αποκτήσουμε ξαφνικά σύγχρονες συγκοινωνίες! 

Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη. 

Η Κυβέρνηση ακύρωσε τον διαγωνισμό για την αγορά 750 ΝΕΩΝ λεωφορείων που είχε προγραμματίσει η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και στην θέση αυτών φέρνει μεταχειρισμένα δεκαετίας, με την Αξιωματική Αντιπολίτευση να καταγγέλει ότι το κόστος αυτών είναι μεγαλύτερο απο όσα προέβλεπε ο διαγωνισμός για την αγορά των 750 ΝΕΩΝ λεωφορείων.

ΕΥΤΥΧΩΣ έλεγε παρατηρητής των γεγονότων, ο Σπίρτζης είχε προλάβει και είχε ολοκληρώσει την διαδικασία για την αγορά των 25 νέων σύγχρονων συρμών ΤΡΑΜ (που αυτές τις μέρες πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια στο λεκανοπέδιο) γιατί ακόμα και αυτή αν μπορούσαν θα την ακύρωναν!

Και τα συνδικάτα, που είναι τα συνδικάτα ; 

Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί σε ένα ιστορικό συνδικάτο, όπως είναι αυτό της ΟΣΥ, είναι ότι δεν υπάρχει καμία αντίδραση, παρά το ότι τα ΚΤΕΛ απο την Πέμπτη αναλαμβάνουν έργο της ΟΣΥ.

Μάλιστα οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ μειοψήφισαν ακόμα και σε πρόταση για την πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης για την ενημέρωση των εργαζομένων στην ΟΣΥ!

Αυτοί που τάχα πονούν για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, αρνήθηκαν ακόμα και την συνέλευση!

Αυτή είναι και η απόδειξη για τον κομματικό συνδικαλισμό σήμερα.

Η κατάντια όμως αφορά και την ΠΑΣΚΕ που ακολουθεί την ΔΑΚΕ κατά πόδας σε αυτόν τον κατήφορο.

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι και στην ΕΕΣΣΤΥ η ιδιωτικοποίηση έγινε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, με ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ να έχουν την συνδικαλιστική ευθύνη στα συνδικάτα που δραστηριοποιούνταν τότε στην τεχνική βάση.

Και σήμερα οι εργαζόμενοι βιώνουν τα αποτελέσματα αυτής της τακτικής. 

Κανείς δεν ξεχνά τον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ να λέει συνεχώς για τα "καλύτερα που ΘΑ έρθουν" στους τεχνίτες.


Η ιστορική κυβίσθηση 


Και φυσικά δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στην κωλοτούμπα της Κυβέρνησης, που χαρακτήρισε σε επίσημο δελτίο τύπου χτες την συμφωνία των Πρεσπών ως "ιστορική" για την Ελλάδα. 

Οι Μακεδονομάχοι της ΔΑΚΕ, που είχαν φέρει το θέμα και στα Σωματεία απαιτώντας ανακοινώσεις για την "προδοτική" συμφωνία, μάλλον θα αισθάνονται άβολα απο χτες.

Αλήθεια που είναι κρυμμένοι απο χτες οι Δακίτες που κατηγορούσαν συνδικαλιστές που πριν 2 χρόνια έλεγαν πως οι εργαζόμενοι των 2 χωρών δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν, προσπαθώντας να αμβλύνουν τον ακροδεξιό παροξυσμό των εκπροσώπων της ΔΑΚΕ; 

Κρύβονται γιατί  δεν είναι και λίγο αυτό που ζούνε. Ένα δράμα κανονικό. Μετά τα Ζάππεια που τελικά έφεραν 14 μειώσεις μισθών και συντάξεων απο  το 2012 εως το 2015, τώρα η κυβίσθηση και για τις Πρέσπες.

Πως να αφήσει κάποιος την σάρισα και την περικεφαλαία με την οποία έχτισε πολιτικό αφήγημα και τι να πεί στους εργαζόμενους τώρα. 

Τα αστεία για την κανονικότητα που επανήλθε και τα κομματικά ρουσφέτια άλλωστε, δεν τρώγονται. 

Στα εργασιακά όλο και χειρότερα πάνε τα πράγματα με τους Νόμους που εισάγονται και κυρώνονται με την ανοχή της ΔΑΚΕ και την σιωπή της ΠΑΣΚΕ. Ανύπαρκτη η ΓΣΕΕ. Εδώ και 7 μήνες στην χώρα επιδοτείται η ανεργία με τις αναστολές συμβάσεων εργασίας και εκατομμύρια εργαζομένων σύντομα θα αντιμετωπίζουν βιοποριστικό πρόβλημα. Η μοναδική χώρα που εφαρμόζονται τέτοιες πολιτικές στην Ευρώπη είναι η Ελλάδα!

Στο ασφαλιστικό έρχεται η ιδιωτικοποίηση των επικουρικών συντάξεων.

Στην οικονομία η ύφεση θα ξεπεράσει το 14% και η ανεργία καλπάζει.

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες βλέπουν τον τζίρο τους να μειώνεται δραματικά και τις φοροελαφρύνσεις που τους υποσχέθηκαν να μην πραγματοποιούνται ποτέ.

Και φυσικά το προσφυγικό και η πανδημία. Αντί να ενισχύουμε τα δημόσια νοσοκομεία με προσλήψεις και να επιτάσσει η Κυβέρνηση όλες τις ΜΕΘ καθώς ο COVID δεν υποχωρεί, επιδοτεί για άλλη μια φορά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Το φιάσκο με τις μάσκες-αλεξίπτωτα, συνεχίζεται κανονικά!

Ο πολιτικός χρόνος όμως είναι αμείλικτος, ενώ και το πολιτικό κεφάλαιο δεν είναι ποτέ ανεξάντλητο.

Αλήθεια συνάδελφε Γενικέ Γραμματέα της ΓΣΕΕ, αυτά είναι τα καλύτερα που μας υποσχόσουν πως θα έρθουν; 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ Στην ΔΑΚΕ οφείλουν μια συγνώμη σε όσους κατηγορούσαν επειδή υπέγραψαν το κείμενο που ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι των 2 χωρών δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν, με αφορμή την συμφωνία των Πρεσπών. 

Ας την ζητήσουν σήμερα στην συνεδρίαση της ΠΟΣ στην Λάρισα. Εκτός αν επιμένουν οπότε πρέπει να καταγγείλουν την..Κυβέρνηση!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου