Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Σοβαρή καταγγελία απο τους φύλακες των διαβάσεων για τα αποτελέσματα του διαγωνισμού στον ΟΣΕ


Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση τους φύλακες των διαβάσεων.
Τι πίνετε και δεν μας δίνεται…. 
 "Πέρασαν 2 χρόνια " 1 χρόνο από την ανακοίνωση "ΦΕΚ 2018" και άλλο 1 χρόνο από την ανακοίνωση για προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τους φύλακες "Νοέμβριος 2019" Προς ΜΕΓΑΛΗ έκπληξη των

Προκηρύσσεται το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ

Μετά την έγκριση της προκήρυξης του διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, τα τεύχη δημοπράτησης του έργου εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

OΣΕ : Τα αποτελέσματα για τον διαγωνισμό για πρόσληψη προσωπικού ορισμένου χρόνου στις ισόπεδες διαβάσεις

Δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα  (ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΩΝ, ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΩΝ) της ανακοίνωσης  ΣΟΧ 1/2019 σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου 

Απεργιακές συγκεντρώσεις, κυβερνητικές παρεμβάσεις και «κρούσματα» καταστολής

Ενώ η απούσα ηγεσία της ΓΣΕΕ στέλνει επιστολή στον πρωθυπουργό για το πετσοκομμένο δώρο των Χριστουγέννων - Αναδημοσίευση από την Εποχή του Σαββατοκύριακου 28-29 Νοεμβρίου 2020

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Ξεκίνησε η διαδικασία παραλαβής για τις νέες υπηρεσιακές στολές

Στο στάδιο της παραλαβής βρίσκονται οι νέες υπηρεσιακές στολές για το προσωπικό έλξης και κίνησης σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η ισχύουσα ΣΣΕ καθώς έχει ξεκινήσει

Γιατί η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών δεν είναι «φιλολαϊκό» μέτρο

Αποκλειστικά με τις ψήφους των κυβερνητικών βουλευτών πέρασε τελικά το άρθρο 31 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εργασίας, για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 3.9%. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ καταψήφισαν τη μείωση των εισφορών, ΚΙΝΑΛ, ΜεΡΑ25 και Ελληνική Λύση ψήφισαν παρών.

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Νίκο τα έμαθες τα νέα; Απολύσεις - αυξήσεις στα όρια ηλικίας (και ΟΜΕΔ στην ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;). Που είναι η ΓΣΕΕ;

 
Το στέκι αναζητεί τον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ συνάδελφο Κιουτσούκη για τις δεκάδες απολύσεις σε μεγάλη και γνωστή επιχείρηση που επιδοτείται με τεράστια ποσά  αλλά και για να μας εξηγήσει  τις αυξήσεις στα όρια ηλικίας  που προβλέπονται  στην έκθεση Πισσαρίδη. Αν κάποιος τον εντοπίσει, ας μας ενημερώσει. Τον αναζητούμε γιατί πέρυσι

8 μήνες μετά, αποφάσισαν πλαφόν στην τιμή για τα τεστ για covid! ΔΩΡΕΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

Απίστευτες παλινωδίες από την Κυβέρνηση. 8 μήνες μετά και αφού οι Έλληνες πολίτες πλήρωσαν εκατομμύρια των Ευρώ  σε ιδιωτικές δομές για να κάνουν το τεστ για την ανίχνευση του COVID, η Κυβέρνηση αποφάσισε σήμερα να βάλει διατίμηση!

Αναχώρησε σήμερα το 1ο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας

 Σε συνέχεια της δημιουργίας του πρώτου dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας και στο πλαίσιο βελτίωσης της συνδεσιμότητας του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αναχώρησε σήμερα το πρωί,

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

ΣτΑ- ΔΣ: Live stream συνεδρίαση πρότεινε στην Νέα Έλξη ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ


 Με επιστολή του στους συνδικαλιστές της Νέας Έλξης μέλη του ΔΣ του Σωματείου μας, ο Πρόεδρος του Σωματείου Kώστας Γενιδούνιας πρότεινε η επόμενη συνεδρίαση του ΣτΑ και του ΔΣ να είναι ανοικτή σε όλους τους μηχανοδηγούς.  Διαβάζουμε την επιστολή : 

Απολύσεις εν μέσω πανδημίας κάνει η Aegean παρά την επιπλέον κρατική ενίσχυση 120 εκ Ευρώ!

Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει ο Ανδρέας Νεφελούδης, η εταιρεία απέλυσε 45 εργαζόμενους αορίστου χρόνου τον Οκτώβριο, ενώ έλαβαν χώρα και «8 «οικειοθελείς αποχωρήσεις» την ίδια περίοδο, καθώς επίσης έληξαν χωρίς να ανανεωθούν 85 συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Η Π.Ο.Σ. των απεργοσπαστών δεν έχει σχέση με το εργατικό κίνημα

 
3 Σωματεία της ΣΤΑΣΥ που συμμετείχαν στο τελευταίο συνέδριο της Π.Ο.Σ. με 13 αντιπροσώπους (εκ των 68 συνολικά, δηλαδή το 20% της δύναμης της) συμμετείχαν στην σημερινή απεργία

Ασφαλιστικό: Νέα αυξημένα όρια ηλικίας και υπολογισμός συντάξεων απο την έκθεση Πισσαρίδη

Δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου
 Κατάργηση των πρόωρων συντάξεων από το 2022 με εφαρμογή για όλους τους ασφαλισμένους του γενικού ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης των 67 ετών ή των 62 ετών με 40 χρόνια ασφάλισης, νέο σύστημα υπολογισμού συντάξεων με βάση την ηλικία εξόδου, αύξηση του επιδόματος ανεργίας

Λουτράκι: “Ο Προαστιακός κατασκευάζεται με το γράμμα του Νόμου και θα παραδοθεί εντός του 2021".

 Η πρωτοβουλία πολιτών & φορέων για τον προαστιακό του Λουτρακίου, με την από 8/9/2020 ανακοίνωση , έχει απαντήσει και ενημερώσει διεξοδικά την κοινωνία, με στοιχεία, για το τι πραγματικά ισχύει, για το έργο του προαστιακού!

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ: Όλοι αύριο στην απεργία του ΕΚΑ

 ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ LOCKDOWNΝΑΙ, ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

  • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Πελοπόννησος : To 2023 και (αν) βλέπουμε, εξαγγελίες με δρομολογιακούς χρόνους χειρότερους από το 2010 !

15.4 εκ Ευρώ θα στοιχίσει όπως ανέφερε η Διοίκηση του ΟΣΕ (ο Αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος) η "αναβάθμιση" της γραμμής  Κόρινθος- Άργος-Ναύπλιο, το κόστος της οποίας θα αναλάβει η Περιφέρεια Πελοποννήσου με διαγωνισμό που ΘΑ γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2021 προκειμένου μετά την "αναβάθμιση" το τρένο να κάνει "περίπου μια ώρα" για να διασχίσει την απόσταση Κόρινθος - Ναύπλιο.

Απο την σημερινή ανακοίνωση 2 είναι τα αυταπόδεικτα γεγονότα

  • Η κοροϊδία και η επικοινωνιακή πολιτική για το θέμα 

Οι επικοινωνιακές κορώνες για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος - Ναύπλιο ενόψει των 200 χρόνων απο την Ελληνική Επανάσταση μένουν στα χαρτιά, όπως τόσες άλλες. 

17 μήνες περάσαν, με δεκάδες δημοσιεύματα για το θέμα και τελικά φτάσαμε στις 25 Νοεμβρίου του 2020 να πληροφορούμαστε επίσημα ότι ο διαγωνισμός για την  "αναβάθμιση της γραμμής"  θα προκηρυχτεί τελικά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Καλό 2023 λοιπόν ΚΑΙ ΑΝ...

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ 

Στις 14/2/2020 η πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο κ. Νίκας,  δήλωνε ¨

 “Η δέσμευση είναι ότι το 2021 το τρένο θα πάει από την Κόρινθο στο Ναύπλιο και θα επαναλειτουργήσει η γραμμή ως την αργολική πρωτεύουσα” τόνισε ο περιφερειάρχης, διευκρινίζοντας ότι το τρένο δεν θα φθάνει στην Αθήνα, αλλά στον μεγάλο σταθμό της Κορίνθου, όπου και θα γίνεται μετεπιβίβαση στον προαστιακό, για τη συνέχιση του ταξιδιού προς Αθήνα"

Στις 29/5/2020 η επικοινωνιακή πολιτική συνεχιζόταν 

"Βάλαμε σήμερα στις ράγες την επανεκκίνηση του τρένου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο ζήτημα και χαίρομαι ιδιαίτερα για το γεγονός ότι συνδέω την παρουσία μου στην Περιφέρεια με την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου σε αυτή" δήλωνε ο κ. Νίκας παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών. 

Και αποκορύφωμα η συνάντηση του Ιουλίου στην Τρίπολη, παρουσία όλων των στελεχών (Περιφέρεια - ΟΣΕ - ΥΜΕ)  όπου εκεί δίνονταν και πάλι διαβεβαιώσεις ότι οι ...μπουλντόζες για την αναβάθμιση ζεσταίνονται και είναι ζήτημα ημερών να μπούν για να ξεκινήσουν οι εργασίες.


  • Υπάρχει και ένα δεύτερο ζήτημα που εκθέτει την Διοίκηση του ΟΣΕ καθώς ο υπηρεσιακός της μηχανισμός είτε δεν δείχνει διάθεση να την προστατέψει, είτε την εκθέτει συνειδητά. 

Ο ΟΣΕ  σήμερα ανακοίνωσε ότι το δρομολόγιο Κόρινθος - Ναύπλιο, θα γίνεται περίπου "σε μια ώρα" και μετά απο  15.4 εκ Ευρώ που θα δοθούν για την "αναβάθμιση".

Το  2010  αυτό γινόταν σε χρόνους ΚΑΤΩ της μιας ώρας και συγκεκριμένα σε 56 λεπτά! 

Αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που πλαισιώνουν την σημερινή Διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία δείχνει την πρόθεση της να επανεκκινήσει το δίκτυο, πρόθεση που ασφαλώς χαιρετίζει ο σιδηροδρομικός κόσμος, έχουν επίγνωση του τι ακριβώς προτείνουν να ειπωθεί.

Δηλαδή σε διαδρομή που το 2010 γινόταν σε 56 λεπτά, θα ξοδευτούν 15.4 εκ Ευρώ, για να γίνεται αυτή σε "περίπου μια ώρα"!  Δημοσιεύουμε το time table το 2010 για του λόγου το αληθές. 


Εμείς αν είμαστε στην θέση της Διοίκησης του ΟΣΕ, σήμερα,  θα αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που σήμερα εμπιστεύεται για αυτές τις μελέτες, γνωρίζουν τι γινόταν στον σιδηρόδρομο καθώς και τι ακριβώς σημαίνει αναβάθμιση γραμμής, όταν αυτή ανακοινώνεται επίσημα.

 Εκτός αν η  "προσθήκη νέων υλικών επιδομής σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές" και όλα τα υπόλοιπα, σημαίνουν ότι θα κάνουμε παραπάνω χρόνο για το δρομολόγιο απο αυτόν που γινόταν το 2010! 


Συμπέρασμα

Οι επικοινωνιακές πολιτικές έχουν πάντα άσχημη κατάληξη. 

Το τρένο έπρεπε (και πρέπει) στις 25 Μαρτίου 2021 να πήγαινε στο Ναύπλιο, στην πρώτη Πρωτεύουσα της Ελλάδας. 

ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΧΕ, έγιναν 5 ή 6 συνεντεύξεις τύπου για το ζήτημα, δεκάδες δημοσιεύματα κυκλοφόρησαν. 

Σήμερα μάθαμε ότι η μελέτη θα προκηρυχτεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, για να είναι έτοιμο το έργο "αναβάθμισης" το ...2023 (και αν). 

Τώρα το ότι το 2023 θα έχουμε και Εθνικές Εκλογές (αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο στο μεταξύ) είναι μια μικρή λεπτομέρεια. 

Κλείνοντας. 

Τα στελέχη του ΟΣΕ, αυτά που επιλέχτηκαν μεταξύ των "αρίστων" χωρίς να έχει γίνει καμία προκήρυξη για τις θέσεις που κατέλαβαν, ας είναι περσότερο προσεκτικά και ας μην εκθέτουν την Διοίκηση. 

Γιατί με τους δρομολογιακούς χρόνους που ανακοινώθηκαν σήμερα, εκτέθηκε μια προσπάθεια που όλοι μας θέλουμε να ευοδωθεί. 

Εκτός αν νομίζουν "οι άριστοι" ότι απευθύνονται σε λωτοφάγους ή αν θεωρούν  ότι έχουν το ακαταλόγιστο.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 




Ανακοίνωση ΟΣΕ για τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο ...

 
Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη την Τρίτη 24 Νοεμβρίου στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου με αντικείμενο το μέλλον του σιδηροδρόμου στη Πελοπόννησο. 

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Δεν εφαρμόζεται η αύξηση στις συντάξεις χηρείας! Παράνομη εγκύκλιος Βρούτση…

 Οι συντάξεις χηρείας, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση Σύριζα από τον Μάιο του 2019 , θα έπρεπε να αυξηθούν από το 50% στο 70% της σύνταξης που λάμβανε ο θανών σύζυγος. Με τον νόμο 4611/2019 καταργήθηκε το όριο ηλικίας των 55 ετών και οι συντάξεις λόγω θανάτου συνταξιούχου ή

Πελοπόννησος: Η Περιφέρεια πρότεινε στον ΟΣΕ να πληρώσει για μελέτη κανονικοποίησης έως Καλαμάτα

Σημαντική σύσκεψη με στελέχη του ΟΣΕ θα έχει σήμερα Τρίτη ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας. Στην ατζέντα και η ανάταξη της γραμμής μέχρι το Ναύπλιο. Σύσκεψη με στελέχη του ΟΣΕ θα έχει

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

Συμμετοχή στην απεργία της Πέμπτης ζήτησε η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών

 
Με επιστολή της προς το Προεδρείο τη Π.Ο.Σ.  

Συνάδελφοι,

 Όπως όλοι γνωρίζετε στις 26 Νοεμβρίου 2020 Σωματεία, Εργατικά Κέντρα, και Ομοσπονδίες σε όλη τη χώρα συμμετέχουν στην 24ωρη Πανεργατική απεργία απαιτώντας από την Κυβέρνηση

Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ στις 26 Νοεμβρίου, 24ωρη απεργία των εργαζομένων

 Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ στις 26 Νοεμβρίου, καθώς οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθήνας.

Η ανακοίνωση των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ

Επιστρατεύουν προσωπικό από το ΕΣΥ για να λειτουργήσουν τις “επιταγμένες” ιδιωτικές κλινικές! – Έγγραφο


Δεν έκαναν τίποτα για να θωρακίσουν το δημόσιο σύστημα υγείας και τώρα στέλνουν εργαζόμενους στο Δημόσιο να στελεχώσουν ιδιωτικές κλινικές!  Σύμφωνα με έγγραφο που βγήκε στη δημοσιότητα, στη Θεσσαλονίκη

ΣΤΑΣΥ: Σιωπητήριο για «λόγους ασφαλείας» - Που κρύβεται η Π.Ο.Σ.;

Η Π.Ο.Σ. εκπροσωπεί 3 Σωματεία της ΣΤΑΣΥ και σιωπά επειδικτικά στο κλίμα τρομοκρατίας που θέλει να δημιουργήσει η διοίκηση της. Πριν μερικούς μήνες όμως, οι λαλίστατοι συνδικαλιστές της Π.Ο.Σ. έβγαζαν δεκάρικους λόγους για πολύ ηπιότερες επιστολές προς τους εργαζόμενους. Πλέον ο ρόλος τους έχει αποκαλυφθεί σε κάθε σιδηροδρομικό.  Αναλυτικότερα: Με μία ανυπόγραφη ανακοίνωση (χωρίς τα διακριτικά της εταιρείας), σε απειλητικό ύφος, η οποία χαρακτηρίζει έμμεσα

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Οι εχθροί του δημόσιου συστήματος Υγείας (βίντεο)

Κυρ. Μητσοτάκης, Αδ. Γεωργιάδης, Μπ. Παπαδημητρίου σε δηλώσεις τους για εκείνο το «αόρατο χέρι της αγοράς» που θα ρύθμιζε τα πάντα, αλλά ζητούσε από διάλυση, εμπορευματοποίηση και

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Επερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τα δρομολόγια Λάρισας- Βόλου

Επερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παπανάτσιου (Μαγνησία) και Ν. Παππά (Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών) για τις περικοπές στα δρομολόγια Λάρισας- Βόλου. Διαβάζουμε > 
 Ο Βόλος και η Λάρισα είναι δυο πολύ σημαντικές Θεσσαλικές πόλεις που έχουν στενή οικονομική συσχέτιση και αλληλοεξάρτηση με αποτέλεσμα, εκατοντάδες εργαζόμενοι να μετακινούνται καθημερινά ανάμεσα στις δυο πόλεις. Επιπλέον η  Λάρισα αποτελεί

Τσαλίδης: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έτοιμη να συνδράμει στην εθνική προσπάθεια κατά της πανδημίας

Την ετοιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνδράμει στην εθνική προσπάθεια καταπολέμησης την πανδημίας με όποιον τρόπο της ζητηθεί, υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Συνεδρίαση ΔΣ ΟΣΕ - Ημερήσια Διάταξη

 Με τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί η επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΟΣΕ όπως μας ενημέρωσε ο εκπρόσωπος εργαζομένων συνάδελφος Θανάσης Λεβέντης, την Τρίτη 23 Νοεμβρίου και με θέματα ημερήσιας διάταξης: 

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Απέτυχε η «εθελουσία» στην Τράπεζα Πειραιώς , παράταση κ αναγκαστική άδεια σε 150 εργαζομενους

 Μεθόδους που εφάρμοσε για το προσωπικό του πρώην RBU επαναφέρει στο προσκήνιο, εν μέσω γενικής καραντίνας, η διοίκηση της τράπεζας Πειραιώς θέτοντας σε αναγκαστική άδεια 150 περίπου τραπεζοϋπαλλήλους!

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν.

 Τραγικές εικόνες με μικρά παιδιά να προσπαθούν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση σε καφενεία στην περιφέρεια και μέσω των κινητών των γονέων τους, ενώ ακόμα παραμένει ερωτηματικό

Χωρίς ΦΕΚ η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ, 2 μήνες μετά την έγκριση της απο την Βουλή (!!!)


 50 μέρες έχουν περάσει απο την ακρόαση και έγκριση  της νέας Διοίκησης του ΟΣΕ στην Ελληνική Βουλή και ακόμα δεν έχει εκδοθεί το ΦΕΚ για την τοποθέτηση της στον Οργανισμό. ΦΕΚ το οποίο θα

Έργα 133,5 εκατ. από την ΕΡΓΟΣΕ: Ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος, υπολειπόμενες εργασίες Τιθορέα – Δομοκός και σηματοδότηση Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

 

Στην προκήρυξη και συμβασιοποίηση σειράς έργων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ το επόμενο διάστημα. Συγκεκριμένα, προχωρά στη δημοπράτηση της ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισα – Βόλος, ύψους 67 εκατ. ευρώ.

Εργατικό Κέντρο Βόλου. Αίτημα για επανεκκίνηση δρομολογίων

Nα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια του ΟΣΕ στη γραμμή Βόλου - Λάρισας ζητεί με ανακοίνωσή του το Εργατικό Κέντρο Βόλου στηλιτεύοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την απόφαση που έλαβε στο πλαίσιο της πανδημίας.

Πραγματοποίησε την πρώτη συνεδρίαση η συντονιστική επιτροπή για τα σιδηροδρομικά έργα

Πραγματοποίησε την πρώτη συνεδρίαση η συντονιστική επιτροπή για τα σιδηροδρομικά έργα, όπως αναφέρεται στην 8η έκθεση αξιολόγησης της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής εποπτείας.

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Κοινό Δελτίο Τύπου ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΠΕΠΕ : Οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρωγοί στην προσπάθεια αντιμετώπισης του COVID 2019

 Οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρωγοί στην προσπάθεια αντιμετώπισης του COVID 2019

Τους τελευταίους  8 μήνες η χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη με την πανδημία του COVID2019. 

Οι σιδηροδρομικοί και οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μηχανοδηγοί, προσωπικό κίνησης, τεχνικό προσωπικό, εργαζόμενοι στις

ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ: Το Εργατικό – Συνδικαλιστικό Κίνημα δεν τρομοκρατείται

Εργαζόμενες -οι,

Χαιρετίζουμε τη συμμετοχή στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής των αγωνιστών του Πολυτεχνείου των πολιτών που σε όλη τη χώρα λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα έστειλαν

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Εμπορικά με ηλεκτράμαξα απο Θριάσιο - Στην τελική ευθεία για την υλοποίηση του αιτήματος του Σωματείου μας (και όχι μόνο)

Σε πλήρη εξέλιξη προς την υλοποίηση, βρίσκεται ο σχεδιασμός για την εκτέλεση εμπορευματικών δρομολογίων με ηλεκτράμαξα απο και πρός  το Θριάσιο, μια αλλαγή που θα αλλάξει δραστικά και τις συνθήκες εργασίες

Kαταγγέλια απο ΔΕΣΚ - Σιδηροδρομικών


Καταγγέλλουμε το απρόκλητο όργιο καταστολής από την Κυβέρνηση και την Αστυνομία με στόχο να διαλύσει τη συγκέντρωση των Συνδικάτων στην Αθήνα που τηρούσαν όλα τα μέτρα προστασίας και διαδήλωναν με τα επίκαιρα συνθήματα και μηνύματα του Πολυτεχνείου.

Να κρατήσουμε ζωντανή την ιστορία της χώρας μας – Έγγραφο της Υπηρεσίας Πληροφοριών της Υποδιεύθυνσης Γενικής Ασφάλειας Αθηνών (20.12.1973)

Να κρατήσουμε ζωντανή την ιστορία της χώρας μας!

Ζωντανή και κυρίως αληθινή.

Το χρωστάμε στα παιδιά που θα ‘ρθουνε, για να την παραδώσουν στους επόμενους.

Ξεφτίλα. Ένα λουλούδι στο Πολυτεχνείο για τη 17η Νοέμβρη της κόστισε 300 ευρώ

 Σε μια πρωτοφανή ενέργεια προχώρησαν οι αστυνομικοί που έκοψαν πρόστιμο σε γυναίκα που πήγε να αφήσει ένα λουλούδι στο Πολυτεχνείου. Ολη τους την αυστηρότητα φαίνεται ότι εξάντλησαν οι αστυνομικοί του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, σε γυναίκα που άφησε λουλούδι στην πύλη του Πολυτεχνείου.Όπως καταγγέλλει η ίδια η γυναίκα έστειλε μήνυμα στο 13033 με

Ενημέρωση ΠΕΠΕ για τις κανονικές άδειες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 Συνάδελφοι, συναδέλφισες

Όπως όλοι γνωρίζετε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω του Lock down έχει προχωρήσει σε σημαντικές καταργήσεις δρομολογίων σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί σε ποσοστό πέραν του 30% ο αριθμός των εκτελούμενων υπηρεσιών για τον κλάδο.

Το Σωματείο μας και αυτήν την φορά, όπως και στο 1ο Lock down,  κατέστησε σαφές στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι μας βρίσκει κάθετα αντίθετους

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών Σ.Σ. Λαρισαϊκού

Συνάδελφοι Συναδελφισσες

Το σύνθημα του Πολυτεχνείου <ψωμί παιδεία ελευθερία>παραμένει επίκαιρο και διαχρονικό 47 χρόνια μετά. Παραμένει τόσο επίκαιρο που η Κυβέρνηση δεν ήθελε φέτος να ακουστεί όχι μόνο στον δρόμο, αλλά απαγόρευσε εκτός των συναθροίσεων ακόμη και την κατάθεση στεφάνου στον χώρο! Οκτώ μήνες η κοροϊδία της κυβέρνησης δεν έχει τελειωμό και όριο. Δεν έχει πάρει ούτε ένα μέτρο ουσιαστικής ανακούφισης

Ανακοίνωση ΠΟΣ για το Πολυτεχνείο

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Το   Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών χαιρετίζει και τιμά την 47η επέτειο από τη λαϊκή εξέγερση

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Αναστέλλονται τα δρομολόγια Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από 17/11

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι, από την Τρίτη 17/11/2020, αναστέλλεται, μέχρι νεοτέρας, η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών 884 και 885 στη διαδρομή Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα, στο πλαίσιο περιορισμού

ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ: Το δόγμα νόμος, τρόμος και τάξη δεν θα περάσει

Μας απαγορεύουν να ζήσουμε δεν θα μας απαγορεύσουν και να μιλήσουμε. Το Πολυτεχνείο ζεί και θα συνεχίσει να ζεί μέσα απο τους αγώνες μας. Το σύνθημα "Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία" 47 χρόνια μετά την ηρωική εξέγερση των φοιτητών και του κόσμου της εργασίας παραμένει επίκαιρο όσο ποτέ.

Εργαζόμενες, εργαζόμενοι,

Σε συνέχεια των όσων έχουμε υποστεί 10 χρόνια τώρα με άλλοθι τα μνημόνια, εδώ και μήνες (αυτή τη φορά με πρόσχημα τον Κορωνοϊό)

Φ. Τσαλίδης: Νέα τρένα για τον Προαστιακό, προσλήψεις μηχανοδηγών (και όχι μόνο) και συζητήσεις για την νέα ΣΣΕ

Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης στο ypodomes.com και στο δημοσιογράφο Νίκο Καραγιάννη μιλώντας για όλα. Αποκάλυψε για τις νέες επενδύσεις σε τρένα

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

H Scuadra Azzurra ταξιδεύει με τρένο! Η Frecciarossa σώζει ζωές στην Ιταλία

Με την  Frecciarossa 1000  ταξιδεύει η Εθνική Ιταλίας για τα παιχνίδια που δίνει αυτές τις μέρες στο Nations League ενάντια στην Πολωνία. Στην φωτό ο διεθνής επιθετικός Lorenzo Insigne. 

Την ίδια ώρα μια Frecciarossa επιστρατεύτηκε την Παρασκευή προκειμένου να 

Η δημοκρατία δεν μπαίνει σε καραντίνα. Προσαγωγές ακόμα και για σχόλια στο facebook!

  ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ θεωρεί την απαγόρευση συναθροίσεων άνω των 4 ατόμων σε όλη την Επικράτεια, με σημερινή ανακοίνωση της η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων τονίζοντας πως η  Πολιτεία οφείλει να προστατεύσει τη δημόσια υγεία μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια του Κράτους Δικαίου. (Την δημοσιεύουμε παρακάτω)

Παράλληλα η Ελληνική Αστυνομία κάλεσε πολίτη να απολογηθεί για σχόλια του στο facebook (εικόνα αριστερά)! Πρόκειται για ακραίες -αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις

Fake news απο την Νέα Έλξη.....


Σε μια περίοδο που είναι δύσκολη για όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο (και όχι μόνο), οι εξουσιομανείς εκπρόσωποι της Νέας Έλξης  προχώρησαν σε συνεχή παραληρήματα. Προσπαθώντας να κάνουν το

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Συγκρότηση Πειθαρχικών Συμβουλίων

 
Την συγκρότηση των πειθαρχικών συμβουλίων γνωστοποίησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιστολή της στα Σωματεία και ζητώντας απο τα αρμόδια Σωματεία εκπροσώπους εργαζομένων για αυτά.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Εγκρίθηκε η Στρατηγική Εποπτείας της ΡΑΣ για την τριετία 2020-2022

Τη Στρατηγική της για Εποπτεία στον τομέα της Ασφάλειας Σιδηροδρόμων και της Διαλειτουργικότητας, για την τριετία 2020-2022, ενέκρινε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Επισκευάζεται η σιδηροδρομική γραμμή Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία, δημιουργούνται 11 ισόπεδες διαβάσεις

 Με στόχο την ενίσχυση των τουριστικών σιδηροδρομικών δρομολογίων, o OΣΕ προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση – επισκευή της υφιστάμενης μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής του τμήματος Κατάκολο – Πύργος – Αρχ. Ολυμπία. Η σύμβαση υπογράφτηκε

;Έστω και αργά, καταγγέλουν την πολιτική για τα πρόστιμα στους εργαζόμενους, ΑΦΟΥ αυτή εφαρμόστηκε!

Καλωσορίζουμε τους συναδέλφους του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πραγματικότητα . Ανακοίνωση  για το πρόστιμο σε εργαζόμενο στον σιδηρόδρομο.  Διαβάζουμε : 

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

Εγκρίθηκε αποζημίωση μέχρι 7,98 εκατ. ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ΦΕΚ

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η αποζημίωση που θα λάβουν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΚΤΕΛ και τουριστικά λεωφορεία. Για τον προσδιορισμό της αποζημίωσης λήφθηκε υπόψη