Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020
Σοβαρή καταγγελία απο τους φύλακες των διαβάσεων για τα αποτελέσματα του διαγωνισμού στον ΟΣΕ
Προκηρύσσεται το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προϋπολογισμού 46,5 εκατ. ευρώ
Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020
OΣΕ : Τα αποτελέσματα για τον διαγωνισμό για πρόσληψη προσωπικού ορισμένου χρόνου στις ισόπεδες διαβάσεις
Απεργιακές συγκεντρώσεις, κυβερνητικές παρεμβάσεις και «κρούσματα» καταστολής
Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020
ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Ξεκίνησε η διαδικασία παραλαβής για τις νέες υπηρεσιακές στολές
Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020
Νίκο τα έμαθες τα νέα; Απολύσεις - αυξήσεις στα όρια ηλικίας (και ΟΜΕΔ στην ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;). Που είναι η ΓΣΕΕ;
8 μήνες μετά, αποφάσισαν πλαφόν στην τιμή για τα τεστ για covid! ΔΩΡΕΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
Αναχώρησε σήμερα το 1ο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020
ΣτΑ- ΔΣ: Live stream συνεδρίαση πρότεινε στην Νέα Έλξη ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ
Απολύσεις εν μέσω πανδημίας κάνει η Aegean παρά την επιπλέον κρατική ενίσχυση 120 εκ Ευρώ!
Η Π.Ο.Σ. των απεργοσπαστών δεν έχει σχέση με το εργατικό κίνημα
Ασφαλιστικό: Νέα αυξημένα όρια ηλικίας και υπολογισμός συντάξεων απο την έκθεση Πισσαρίδη
Κατάργηση των πρόωρων συντάξεων από το 2022 με εφαρμογή για όλους τους ασφαλισμένους του γενικού ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης των 67 ετών ή των 62 ετών με 40 χρόνια ασφάλισης, νέο σύστημα υπολογισμού συντάξεων με βάση την ηλικία εξόδου, αύξηση του επιδόματος ανεργίας
Λουτράκι: “Ο Προαστιακός κατασκευάζεται με το γράμμα του Νόμου και θα παραδοθεί εντός του 2021".
Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020
Πελοπόννησος : To 2023 και (αν) βλέπουμε, εξαγγελίες με δρομολογιακούς χρόνους χειρότερους από το 2010 !
Απο την σημερινή ανακοίνωση 2 είναι τα αυταπόδεικτα γεγονότα
- Η κοροϊδία και η επικοινωνιακή πολιτική για το θέμα
Οι επικοινωνιακές κορώνες για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος - Ναύπλιο ενόψει των 200 χρόνων απο την Ελληνική Επανάσταση μένουν στα χαρτιά, όπως τόσες άλλες.
17 μήνες περάσαν, με δεκάδες δημοσιεύματα για το θέμα και τελικά φτάσαμε στις 25 Νοεμβρίου του 2020 να πληροφορούμαστε επίσημα ότι ο διαγωνισμός για την "αναβάθμιση της γραμμής" θα προκηρυχτεί τελικά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Καλό 2023 λοιπόν ΚΑΙ ΑΝ...
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ
Στις 14/2/2020 η πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο κ. Νίκας, δήλωνε ¨
“Η δέσμευση είναι ότι το 2021 το τρένο θα πάει από την Κόρινθο στο Ναύπλιο και θα επαναλειτουργήσει η γραμμή ως την αργολική πρωτεύουσα” τόνισε ο περιφερειάρχης, διευκρινίζοντας ότι το τρένο δεν θα φθάνει στην Αθήνα, αλλά στον μεγάλο σταθμό της Κορίνθου, όπου και θα γίνεται μετεπιβίβαση στον προαστιακό, για τη συνέχιση του ταξιδιού προς Αθήνα"
Στις 29/5/2020 η επικοινωνιακή πολιτική συνεχιζόταν
"Βάλαμε σήμερα στις ράγες την επανεκκίνηση του τρένου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο ζήτημα και χαίρομαι ιδιαίτερα για το γεγονός ότι συνδέω την παρουσία μου στην Περιφέρεια με την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου σε αυτή" δήλωνε ο κ. Νίκας παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών.
Και αποκορύφωμα η συνάντηση του Ιουλίου στην Τρίπολη, παρουσία όλων των στελεχών (Περιφέρεια - ΟΣΕ - ΥΜΕ) όπου εκεί δίνονταν και πάλι διαβεβαιώσεις ότι οι ...μπουλντόζες για την αναβάθμιση ζεσταίνονται και είναι ζήτημα ημερών να μπούν για να ξεκινήσουν οι εργασίες.
- Υπάρχει και ένα δεύτερο ζήτημα που εκθέτει την Διοίκηση του ΟΣΕ καθώς ο υπηρεσιακός της μηχανισμός είτε δεν δείχνει διάθεση να την προστατέψει, είτε την εκθέτει συνειδητά.
Ο ΟΣΕ σήμερα ανακοίνωσε ότι το δρομολόγιο Κόρινθος - Ναύπλιο, θα γίνεται περίπου "σε μια ώρα" και μετά απο 15.4 εκ Ευρώ που θα δοθούν για την "αναβάθμιση".
Το 2010 αυτό γινόταν σε χρόνους ΚΑΤΩ της μιας ώρας και συγκεκριμένα σε 56 λεπτά!
Αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που πλαισιώνουν την σημερινή Διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία δείχνει την πρόθεση της να επανεκκινήσει το δίκτυο, πρόθεση που ασφαλώς χαιρετίζει ο σιδηροδρομικός κόσμος, έχουν επίγνωση του τι ακριβώς προτείνουν να ειπωθεί.
Δηλαδή σε διαδρομή που το 2010 γινόταν σε 56 λεπτά, θα ξοδευτούν 15.4 εκ Ευρώ, για να γίνεται αυτή σε "περίπου μια ώρα"! Δημοσιεύουμε το time table το 2010 για του λόγου το αληθές.
Εμείς αν είμαστε στην θέση της Διοίκησης του ΟΣΕ, σήμερα, θα αναρωτιόμαστε αν τα στελέχη που σήμερα εμπιστεύεται για αυτές τις μελέτες, γνωρίζουν τι γινόταν στον σιδηρόδρομο καθώς και τι ακριβώς σημαίνει αναβάθμιση γραμμής, όταν αυτή ανακοινώνεται επίσημα.
Εκτός αν η "προσθήκη νέων υλικών επιδομής σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές" και όλα τα υπόλοιπα, σημαίνουν ότι θα κάνουμε παραπάνω χρόνο για το δρομολόγιο απο αυτόν που γινόταν το 2010!
Συμπέρασμα
Οι επικοινωνιακές πολιτικές έχουν πάντα άσχημη κατάληξη.
Το τρένο έπρεπε (και πρέπει) στις 25 Μαρτίου 2021 να πήγαινε στο Ναύπλιο, στην πρώτη Πρωτεύουσα της Ελλάδας.
ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΧΕ, έγιναν 5 ή 6 συνεντεύξεις τύπου για το ζήτημα, δεκάδες δημοσιεύματα κυκλοφόρησαν.
Σήμερα μάθαμε ότι η μελέτη θα προκηρυχτεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, για να είναι έτοιμο το έργο "αναβάθμισης" το ...2023 (και αν).
Τώρα το ότι το 2023 θα έχουμε και Εθνικές Εκλογές (αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο στο μεταξύ) είναι μια μικρή λεπτομέρεια.
Κλείνοντας.
Τα στελέχη του ΟΣΕ, αυτά που επιλέχτηκαν μεταξύ των "αρίστων" χωρίς να έχει γίνει καμία προκήρυξη για τις θέσεις που κατέλαβαν, ας είναι περσότερο προσεκτικά και ας μην εκθέτουν την Διοίκηση.
Γιατί με τους δρομολογιακούς χρόνους που ανακοινώθηκαν σήμερα, εκτέθηκε μια προσπάθεια που όλοι μας θέλουμε να ευοδωθεί.
Εκτός αν νομίζουν "οι άριστοι" ότι απευθύνονται σε λωτοφάγους ή αν θεωρούν ότι έχουν το ακαταλόγιστο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Ανακοίνωση ΟΣΕ για τον σιδηρόδρομο στην Πελοπόννησο ...
Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020
Δεν εφαρμόζεται η αύξηση στις συντάξεις χηρείας! Παράνομη εγκύκλιος Βρούτση…
Πελοπόννησος: Η Περιφέρεια πρότεινε στον ΟΣΕ να πληρώσει για μελέτη κανονικοποίησης έως Καλαμάτα
Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020
Συμμετοχή στην απεργία της Πέμπτης ζήτησε η ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών
Με επιστολή της προς το Προεδρείο τη Π.Ο.Σ.
Συνάδελφοι,
Όπως όλοι γνωρίζετε στις 26 Νοεμβρίου 2020 Σωματεία, Εργατικά Κέντρα, και Ομοσπονδίες σε όλη τη χώρα συμμετέχουν στην 24ωρη Πανεργατική απεργία απαιτώντας από την Κυβέρνηση
Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ στις 26 Νοεμβρίου, 24ωρη απεργία των εργαζομένων
Επιστρατεύουν προσωπικό από το ΕΣΥ για να λειτουργήσουν τις “επιταγμένες” ιδιωτικές κλινικές! – Έγγραφο
ΣΤΑΣΥ: Σιωπητήριο για «λόγους ασφαλείας» - Που κρύβεται η Π.Ο.Σ.;
Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020
Οι εχθροί του δημόσιου συστήματος Υγείας (βίντεο)
Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020
Επερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τα δρομολόγια Λάρισας- Βόλου
Τσαλίδης: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έτοιμη να συνδράμει στην εθνική προσπάθεια κατά της πανδημίας
Συνεδρίαση ΔΣ ΟΣΕ - Ημερήσια Διάταξη
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020
Απέτυχε η «εθελουσία» στην Τράπεζα Πειραιώς , παράταση κ αναγκαστική άδεια σε 150 εργαζομενους
Μεθόδους που εφάρμοσε για το προσωπικό του πρώην RBU επαναφέρει στο προσκήνιο, εν μέσω γενικής καραντίνας, η διοίκηση της τράπεζας Πειραιώς θέτοντας σε αναγκαστική άδεια 150 περίπου τραπεζοϋπαλλήλους!
Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020
Αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν.
Χωρίς ΦΕΚ η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ, 2 μήνες μετά την έγκριση της απο την Βουλή (!!!)
50 μέρες έχουν περάσει απο την ακρόαση και έγκριση της νέας Διοίκησης του ΟΣΕ στην Ελληνική Βουλή και ακόμα δεν έχει εκδοθεί το ΦΕΚ για την τοποθέτηση της στον Οργανισμό. ΦΕΚ το οποίο θα
Έργα 133,5 εκατ. από την ΕΡΓΟΣΕ: Ηλεκτροκίνηση Λάρισα – Βόλος, υπολειπόμενες εργασίες Τιθορέα – Δομοκός και σηματοδότηση Θεσσαλονίκη – Ειδομένη
Εργατικό Κέντρο Βόλου. Αίτημα για επανεκκίνηση δρομολογίων
Πραγματοποίησε την πρώτη συνεδρίαση η συντονιστική επιτροπή για τα σιδηροδρομικά έργα
Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020
Κοινό Δελτίο Τύπου ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΠΕΠΕ : Οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρωγοί στην προσπάθεια αντιμετώπισης του COVID 2019
Τους τελευταίους 8 μήνες η χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη με την πανδημία του COVID2019.
ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ: Το Εργατικό – Συνδικαλιστικό Κίνημα δεν τρομοκρατείται
Χαιρετίζουμε τη συμμετοχή στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής των αγωνιστών του Πολυτεχνείου των πολιτών που σε όλη τη χώρα λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα έστειλαν
Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020
Εμπορικά με ηλεκτράμαξα απο Θριάσιο - Στην τελική ευθεία για την υλοποίηση του αιτήματος του Σωματείου μας (και όχι μόνο)
Kαταγγέλια απο ΔΕΣΚ - Σιδηροδρομικών
Καταγγέλλουμε το απρόκλητο όργιο καταστολής από την Κυβέρνηση και την Αστυνομία με στόχο να διαλύσει τη συγκέντρωση των Συνδικάτων στην Αθήνα που τηρούσαν όλα τα μέτρα προστασίας και διαδήλωναν με τα επίκαιρα συνθήματα και μηνύματα του Πολυτεχνείου.
Να κρατήσουμε ζωντανή την ιστορία της χώρας μας – Έγγραφο της Υπηρεσίας Πληροφοριών της Υποδιεύθυνσης Γενικής Ασφάλειας Αθηνών (20.12.1973)
Ζωντανή και κυρίως αληθινή.
Το χρωστάμε στα παιδιά που θα ‘ρθουνε, για να την παραδώσουν στους επόμενους.
Ξεφτίλα. Ένα λουλούδι στο Πολυτεχνείο για τη 17η Νοέμβρη της κόστισε 300 ευρώ
Ενημέρωση ΠΕΠΕ για τις κανονικές άδειες στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Όπως όλοι γνωρίζετε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω του Lock down έχει προχωρήσει σε σημαντικές καταργήσεις δρομολογίων σε όλη την Ελληνική Επικράτεια, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί σε ποσοστό πέραν του 30% ο αριθμός των εκτελούμενων υπηρεσιών για τον κλάδο.
Το Σωματείο μας και αυτήν την φορά, όπως και στο 1ο Lock down, κατέστησε σαφές στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι μας βρίσκει κάθετα αντίθετους
Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών Σ.Σ. Λαρισαϊκού
Ανακοίνωση ΠΟΣ για το Πολυτεχνείο
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020
Αναστέλλονται τα δρομολόγια Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από 17/11
ΕΜΕΙΣ-ΑΡΚΙ/ΓΣΕΕ: Το δόγμα νόμος, τρόμος και τάξη δεν θα περάσει
Εργαζόμενες, εργαζόμενοι,
Σε συνέχεια των όσων έχουμε υποστεί 10 χρόνια τώρα με άλλοθι τα μνημόνια, εδώ και μήνες (αυτή τη φορά με πρόσχημα τον Κορωνοϊό)
Φ. Τσαλίδης: Νέα τρένα για τον Προαστιακό, προσλήψεις μηχανοδηγών (και όχι μόνο) και συζητήσεις για την νέα ΣΣΕ
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020
H Scuadra Azzurra ταξιδεύει με τρένο! Η Frecciarossa σώζει ζωές στην Ιταλία
Την ίδια ώρα μια Frecciarossa επιστρατεύτηκε την Παρασκευή προκειμένου να
Η δημοκρατία δεν μπαίνει σε καραντίνα. Προσαγωγές ακόμα και για σχόλια στο facebook!
Fake news απο την Νέα Έλξη.....
Σε μια περίοδο που είναι δύσκολη για όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο (και όχι μόνο), οι εξουσιομανείς εκπρόσωποι της Νέας Έλξης προχώρησαν σε συνεχή παραληρήματα. Προσπαθώντας να κάνουν το
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020
ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Συγκρότηση Πειθαρχικών Συμβουλίων
Την συγκρότηση των πειθαρχικών συμβουλίων γνωστοποίησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιστολή της στα Σωματεία και ζητώντας απο τα αρμόδια Σωματεία εκπροσώπους εργαζομένων για αυτά.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020
Εγκρίθηκε η Στρατηγική Εποπτείας της ΡΑΣ για την τριετία 2020-2022
Τη Στρατηγική της για Εποπτεία στον τομέα της Ασφάλειας Σιδηροδρόμων και της Διαλειτουργικότητας, για την τριετία 2020-2022, ενέκρινε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).