tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post4158795144120682545..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Υπόμνημα της ΑΣΚΕ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-69783717244950014312015-08-15T13:08:05.072+03:002015-08-15T13:08:05.072+03:0021 με τον συνταξιούχο Ζαφείρη να δίνει καθημερινά ...21 με τον συνταξιούχο Ζαφείρη να δίνει καθημερινά μάχη στα τηλέφωνα για να πείσει ότι ...δεν είναι μουλάρι ο αστραχάν.<br />Ότι δεν είναι απεργοσπάστης αυτός που θέλει να εκπροσωπεί κομμουνιστές, αλλά απο το 2009 έχει βάλει ρεπό σχεδόν σε όλες τις απεργίες! Ότι δεν ισχύουν όλα όσα μετέφεραν στην περιφέρεια ,ιστορικά στελέχη της ΑΣΚΕ.<br /><br />Εμείς απλά λέμε ότι το να είσαι γραφικός σήμερα,είναι διασκεδαστικό.<br />Το να λείπει όμως μια φωνή που εκπροσωπεί πολιτικό λόγο και να καταντά να αναλώνεται το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη σε προσωπικές αντιπαραθέσεις και ίντριγκες, είναι τραγικό για το κίνημα σε αυτές τις στιγμές.<br /><br />Και είναι φυσικά πολύ εύκολο στην αντιμετώπιση του.Γιατί ο Αστραχάν είναι όντως μουλάρι.<br /><br />Φυσικά, το ότι το στέκι γράφει ότι το Σωματείο θα στηρίξει την καταγγελία της ΑΣΚΕ (όταν και όποτε γίνει) δείχνει και τις πραγματικές προθέσεις του Σωματείου απέναντι στην εργοδοσία.<br /><br />(αφορμή μας έδωσε ένας αναγνώστης "Νέμεσις", τον ευχαριστούμε)Το στέκι της Έλξηςhttps://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-64032628784776761652015-08-15T13:07:52.313+03:002015-08-15T13:07:52.313+03:00ια άλλη μια φορά μια συνδικαλιστική παράταξη τα β...ια άλλη μια φορά μια συνδικαλιστική παράταξη τα βάζει με το στέκι της έλξης. Τους ευχαριστούμε θερμά και επειδή κάποια πράγματα πρέπει να μπουν στην θέση τους,δίνουμε και κάποιες απαντήσεις.Πονάνε, το ξέρουμε.<br />Το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη (εφ εξής ΑΣΚΕ) επικοινώνησε κατά σειρά με τον Αντιπρόεδρο της ΠΕΠΕ,μετά επικοινώνησε με τον Γενικό Γραμματέα της ΠΕΠΕ, μετά πήρε τηλέφωνο τον αντικαταστάτη του Καπετανάκη για να ζητήσει να δοθεί το ...γεύμα σε όλους τους μηχανοδηγούς. ΔΕΝ πήρε ποτέ τηλέφωνο<br />τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ ή κάποιον απο την +ΣυνΕξέλιξη.<br /><br />ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ.(ουρά τους είναι;). <br />Ερώτηση : Έτσι κάνει και στην ΠΟΣ το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών; Μιλάει μόνο με ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ;<br /><br />Είναι η όχι ρεφορμισμός το να στέλνει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ολόκληρο υπόμνημα για ένα ...γεύμα που δόθηκε σε όσους ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ εργάζονται ως επίκουροι στην Θεσσαλονίκη.<br />Eίναι ή όχι απαράδεκτο το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη, να υποστηρίζει δημόσια -λίγες μέρες- πριν, ότι η εργοδοσία πρέπει να καταβάλει μισή την διανυκτέρευση στους επίκουρους, εξαιτίας του γεύματος; Εργοδότες είναι ή συνδικαλιστές ; <br /><br />Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε -και απολογείται για αυτό- ότι η επίκληση της ΕΟΚ στο υπόμνημα της,γίνεται επειδή η ΕΟΚ αναφέρεται στην απόφαση του Άρειου Πάγου.<br />Μετά η ΑΣΚΕ, θυμήθηκε την ALE στην οποία ο κακός Πρόεδρος της ΠΕΠΕ θέλει να πάει μόνος του(όπως ορίζει το καταστατικό), επειδή θέλει να μαζέψει τα οικονομικά του Σωματείου και να γλυτώσει το ταμείο 4-6 χιλιάρικα ετησίως.( Ήδη ο κακός Πρόεδρος έχει μειώσει τα έξοδα κατά 50% σε 2 μόλις μήνες)<br />Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε την αναγκαστική εργασία και τις 60 διανυκτερεύσεις που ξεπερνάνε κάποιοι μηχανοδηγοί (3-4) το χρόνο, λόγω του κακού προγραμματισμού εργασίας στο ΜΑΙ.<br />Θα μπορούσε μάλιστα κάποιος να πεί ότι προφανής της στόχος είναι οι 3-4 μηχανοδηγοί στο Ρέντη, με τους οποίους έχει προσωπικά θέματα, ο γραφικός της εκπρόσωπος στο κεντρικό μηχανοστάσιο.<br />Ξέχασε η ΑΣΚΕ, τις υπερωρίες και τα δεκάωρα που εργάζεται το σύνολο των μηχανοδηγών..<br />Προφανώς γιατί, σαν γνήσιος κομμουνιστής και εκπρόσωπος του προλετάριου ο υποτιθέμενος εκπρόσωπος της σχεδόν καθημερινά δουλεύει δεκάωρα και πληρώνεται 4-5 αναπαύσεις το μήνα και έτσι η ΑΣΚΕ δεν επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτά. (ή για άλλη μια φορά ΡΕΦΟΡΜΙΣΜΟΣ;;;)<br />Μετά η ΑΣΚΕ θυμήθηκε ότι σήμερα είναι μόνο 21 μηχανοδηγοί.<br />ΞΕΧΑΣΕ όμως ότι μόνο 32 μηχανοδηγοί ΕΠΕΒΑΛΑΝ τον προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ μετά απο 10 χρόνια.<br />Και με την ΑΣΚΕ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ (σε πλήρη συμπόρευση με τις ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ).<br /><br />ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ για τους φίλους μας στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.<br /><br />'Οταν κάνεις επιλογές στελεχών που θέλουν να εκπροσωπήσουν (σε αυτούς αναφερόμαστε και μόνο) κομμουνιστές ή θέλουν να μεταδώσουν ταξικές θέσεις οφείλεις να <br /><br />εξετάζεις ΑΝ στο παρελθόν αυτοί έχουν χρησιμοποιήσει το σύστημα για να προαχθούν και μάλιστα με τον πλέον χυδαίο τρόπο (χωρίς ένα ένσημο).Αν δηλαδή ΧΡΩΣΤΑΝΕ σε αυτό.<br />εξετάζεις αν σε πλησίασαν επειδή τα έχουν πετάξει απο το παράθυρο απο την ΠΑΣΚ γιατί ζήτησαν καρέκλα συνδικαλιστή.(κ το 2009, κ το 2012).<br />Η αν τα πετάξανε κατόπιν απο την ΔΑΚΕ για τον ίδιο λόγο.<br />Αν είναι όντως κομμουνιστές ή απλά θέλουν την καρέκλα του ΠΑΜΕ για να εκφέρουν δημόσια λόγο και να βγάλουν την διαχρονική τους εμπάθεια απέναντι σε συγκεκριμένα πρόσωπα.<br />Και οφείλεις κατόπιν να αντιληφθείς ΓΙΑΤΙ μια παράταξη που είχε εκπροσώπηση εδώ και 30 χρόνια στην ΠΕΠΕ, λαμβάνει 21 ψήφους, 5 μόλις στην έδρα του νέου "επικεφαλή" της!(5 σε σύνολο 130 ψηφισάντων μηχανοδηγών).<br /><br />Το στέκι της Έλξηςhttps://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.com