tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post7557121249467636572..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Στο τέλος Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γυρίζει «σελίδα»,μετατάξεις κ αξιολόγηση περιλαμβάνει το σχέδιο των Ιταλών Το στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-88189870913421871652016-09-14T07:39:00.533+03:002016-09-14T07:39:00.533+03:00Ερωτήματα αδαούς:
Τι πλάνο ανάπτυξης ή έστω λειτου...Ερωτήματα αδαούς:<br />Τι πλάνο ανάπτυξης ή έστω λειτουργίας έχουν υποβάλει οι Ιταλοί; Έχουν υποβάλει; Αυτά τα περί μετατάξεων ποιός τα διακινεί; Ποιοί ξέρουν πράγματα και δεν μιλάνε; Ποιοί θεωρούνται άχρηστοι; Ποιούς θέλουν να απομακρύνουν από την εταιρεία; Τι εθελουσία θα δώσουν και ποιός θα την πληρώσει; Εδώ έπεσαν επιπλέον 4-5 χρόνια εργασίας, σε σχεδόν έτοιμους για σύνταξη με το νέο μνημονιακό ασφαλιστικό, εθελουσία θα δώσουν; Μετατάξεις σαν αυτές του ΓΑΠ; Που θα γίνουν διαθεσιμότητες αργότερα; <br />Οικονομίες κλίμακας με ανάπτυξη νέων δρομολογίων και τους ίδιους μηχανοδηγούς, δεν γίνεται. Ήδη για να βγει το έργο μένουν και πληρώνονται ανεκτέλεστες άναπαύσεις και άδειες. Νέοι μηχανοδηγοί θέλουν 2 χρόνια εκπαίδευσης για να αναλάβουν. Άρα; Συνταξιούχοι με επανεκπαίδευση 2-3 μηνών; Αλλοδαποί ελληνόφωνοι με εκπαίδευση 6μηνών στο δίκτυο και τις μονάδες; Ένας μηχανοδηγός σε μονάδες μετωπικών θαλάμων, με μονάδες και δίκτυο διαλυμένα, σηματοδότηση εκτός, ανύπαρκτο σύστημα προστασίας υπερβάσεων κλειστών σημάτων και ταχυτήτων; Περικοπή δρομολογίων; Η ΡΑΣ τι θα κάνει; Θα προσαρμοστεί για να πετύχει η ιδιωτικοποίηση; Η ασφάλεια θα φτάσει σε Αγγλικά επίπεδα, που δεν προλάβαινε ο παπάς να θάψει;Λοξόςnoreply@blogger.com