tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post7706513694578113137..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Ταξίδι πολιτικής ανθρωπολογίαςΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-24812878713001973792011-08-28T22:48:43.482+03:002011-08-28T22:48:43.482+03:00Μακάρι να αντιμετωπίζαμε τα πράγματα σαν παλαιοί μ...Μακάρι να αντιμετωπίζαμε τα πράγματα σαν παλαιοί με τις πεπαλαιωμένες αντιλήψεις όπως γράφεις, στο κάτω – κάτω υπήρχαν ορισμένες αξίες που δεν επιδέχοντο ουδεμία αμφισβήτηση γιατί; Γιατί όλοι θα καταλάβαιναν ότι της διέπουν κανόνες δικαίου (ΘΕΣΜΟΙ) που πρέπει να είναι κοινά αποδεκτοί προκειμένου να βιώνουμε και να επιβιώνουμε σε μια ευνομούμενη κοινωνία κράτους. <br />Το πρόβλημα αγαπητέ φίλε και συνάδελφε Κώστα αρχίζει από τη στιγμή που ασπάζεσαι το παραπάνω, πλέον νοείσαι ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ για πολλούς δέκτες που διαμορφώνουν γνώμη και άποψη από τον κάθε τυχάρπαστο που διαμορφώνεται σε ήχο και εικόνα προκειμένου να τους δοθεί ως ολόγραμμα εικονικής πραγματικότητας προκατασκευασμένο και δουλεμένο σε σκοτεινό και νοσηρό μυαλό. <br />Πάντα το παλαιό φέρνει πολλά ( συν και πλην ) που ίσως θα περάσουν πολλά χρόνια να τα ξεχωρίσουμε για να γίνουν τα θετικά κτήμα του δικού μας νου προκειμένου να εναρμονιστούν με τη δικιά μας ψυχή για να γίνουμε εμείς οι ιδανικοί δότες του ευ ζην ώστε να διαμορφώνουμε το αύριο με γνώμονα το γενικό καλό. <br />Το πρόβλημά μας είναι το ΛΑΘΟΣ, (η λανθασμένη αντίληψη περί σιδηροδρόμου) και το βασανιστικό εν προκειμένω για εσένα είναι το πώς θα μπορέσεις να κάνεις την εκτροπή του λάθους ξεριζώνοντας εκείνο το ζιζάνιο που έχει αγκαλιάσει σφιχτά απομυζώντας μέχρι θανάτου το ΣΩΣΤΟ (τη σωστή αντίληψη για τη θέση του τρένου στην ελληνική κοινωνία) που πρέπει να συμβάλει καθοριστικά στην πορεία και το μέλλον του τόπου. <br />Το θέμα του σιδηροδρόμου του προσωπικού του και ειδικά του μηχανοδηγού, δουλεύτηκε όπως έπρεπε να δουλευτεί για να δοθεί σαν εναιώρημα ή υπόθετο σε τακτική δοσολογία στο νεοέλληνα, προκειμένου να του αλλάξει άπαξ δια παντός τη γνώμη του πρωτίστως για εμάς που δουλεύουμε στο σιδηρόδρομο και δευτερευόντως την αξία του τρένου και πόσο μπορεί να συμβάλει ως μέσο μεταφοράς στην ποιότητα της ζωής του, αυτό δεν βγαίνει από καμία σύγχρονη εξέταση κυτταρολογίας αλλά το καταλαβαίνεις εάν πεις σε αυτούς που χρησιμοποιούν το τρένο τι δουλειά κάνεις. <br />Η αλήθεια είναι ότι μέσα από το πνεύμα και το λόγο που επηρεάζει καθοριστικά το νου του ανθρώπινου χαρακτήρα μπορείς να κάνεις την εκτροπή, αλλά εδώ πάλι γεννούνται ερωτήματα: πόσοι θα το καταλάβουν για να μπορούν να πείσουν τους υπόλοιπους; Με ποιο τρόπο θα τους πείσουν; Ποια η θέση και η αξία αυτών που δουλεύουν προκειμένου να ταξιδέψει το τρένο; Πώς θα μπορούσαν να αναγνωριστούν τα ψυχικά αποθέματα που καταβάλουν οι εργαζόμενοι προκειμένου να ταξιδέψει το τρένο υπό αυτές τις συνθήκες και μετά απ’ όλα αυτά που έχουν γίνει; <br />Και το βασικότερο όλων; Πως αλλάζεις στους ιθύνοντες εντολοδόχους ανεξαρτήτου κόμματος την πολιτική περί τρένου τη στιγμή που σου απαντούν ότι εφαρμόζουμε το πρόγραμμα της τρόικα και γνωρίζεις ότι πολύ λίγοι από αυτούς έχουν ταξιδέψει με το ελληνικό τρένο; <br />Βασικά ερωτήματα τουλάχιστον για εμένα αλλά πιστεύω και για εσένα που αν απαντηθούν, πολλοί που θα δουν το DVD θα βρεθούν και θα πουν «απερίγραπτη βλακία αυτό που έγινε στον ΟΣΕ, τζάμπα και άδικα όλα όσα έγιναν με το προσωπικό του σιδηροδρόμου, από εδώ και εμπρός όλοι με το τρένο που πρέπει να γίνει δικό μας αναπόσπαστο κομμάτι άρρητα συνδεδεμένο με πολλές από τις εκδηλώσεις της ζωή μας» ή στην τελική να λάβει το τρένο το κομμάτι της αποδοχής που του πρέπει μέσα από την ελληνική κοινωνία.<br />Καλά το πας ρε Κώστα, και το εγχείρημα σωστό είναι, λίγο είδα πολλά κατάλαβα, αν δικαιωθείς εσύ και εγώ θα δικαιωθώ, αλλά και πάλι εάν δεν δικαιωθείς, αρκεί που το προσπαθείς και από αυτή την πλευρά.<br />Πάντα μετά από κάθε αγώνα που κάνουμε κάτι μένει. <br />Να είσαι πάντα καλά και να προσπαθείς γιατί είσαι παν απ’ όλα νέος και να το κάνεις σε όλους γνωστό για να μας έχεις τουλάχιστον αρωγούς στην προσπάθειά σου.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-52275079847327257662011-08-27T15:20:32.895+03:002011-08-27T15:20:32.895+03:00Σε λίγες μέρες θα ανέβει το dvd της παράστασης , ο...Σε λίγες μέρες θα ανέβει το dvd της παράστασης , οπότε θα καταλάβεις φίλε Γλαύκο ότι μόνο προσθετικά λειτούργησε αυτή η παράσταση .<br /><br />Δυστυχώς σε ένα χώρο με αντιλήψεις πολαπλά παιπαλαιομένες , τέτοιου είδους πρωτοβουλίες συνήθως απαξιώνονται , ενώ αίσθηση προκάλεσε και η απουσία των κορυφαίων του χώρου του σιδηροδρόμου - βλέπεις το θέατρο δεν προσφέρεται για προβολή -.<br />Και γω στην αρχή πίστευα ότι δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά , όμως αν ζούσες την ανταπόκριση του κοινού - που ρωτούσε αφελώς , καλά γίνονται όλα αυτά που είδαμε - αλλά και το κλίμα ,θα καταλάβαινες πολλά περρισότερα .<br />Στην παράσταση οι δημιουργοί κάναν γέφυρα του χτες που αναφέρεις με το σήμερα , και πίστεψε με το αποτέλεσμα δικαίωσε και τους πλέον δύσπιστους .Η προβολή του σιδηροδρόμου ως μέσου μεταφοράς απο την μεταπολεμική Ελλάδα έως το σήμερα των Νεοοελλήνων , αλλά και το ερωτηματικό για το αύριο σε συνδυασμό με την αποδοχή του μέσου στα προηγμένα κράτη .<br /><br />Σε λίγες μέρες θα στείλω το dvd και θα μπορείς να κρίνεις .<br />Μια γεύση .<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=2QGBt7cEX7w&feature=player_embedded<br /><br />Να είσαι καλά .Γενιδουνιας Κ.https://www.blogger.com/profile/02685776465338592300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-58767671900546271342011-08-25T22:30:18.747+03:002011-08-25T22:30:18.747+03:00Το μόνο που μπορώ να πω είναι πώς«ΤΕΛΙΚΑ ΖΟΥΝ ΑΝΑ...Το μόνο που μπορώ να πω είναι πώς«ΤΕΛΙΚΑ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ και με ΑΝΗΣΥΧΟ ΠΝΕΥΜΑ !!!!!»<br />Έχει δίκιο ο φίλος μου ο Βασίλης!!!!!!!!! και χτυπάω και ξύλο!!!!!!!!! <br />Είναι η αλήθεια ότι σε χρόνια μαύρα δύσμοιρα και σε σκοτεινές εποχές έτσι σαν τη κωλοφωτιά (πυγολαμπίδα) ξεπετάγεται η τέχνη και μπερδεύει την ανθρωπολογία με το τραίνο, τους εργαζόμενους με τη σοπράνο και τον οργανισμό ΟΣΕ, και βγάζει τραγωδία ή δράμα, μόνο έτσι μπορεί να ερμηνευτεί από τη σημερινή Ελλάδα της ύπατης αρμοστείας και του (Τσάκο ρε μάγκα οκτακόκια και κάνε τη γαργάρα τη δουλειά). ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ, πολλές οι πιέσεις και τα προβλήματα και ο καθένας μας το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί. <br />Δεν πειράζει αδέρφια μου ποτέ η μαγκούφα (η τέχνη) δεν πάει στα βουνά πάντα στα χαμηλά κατοικοεδρεύει και σ’ εμάς έρχεται και πάντα επηρεάζει τα ανήσυχα πνεύματα. <br /><br />Τελικά μέσα από την υποκουλτούρα παντρεύονται πολιτική ανθρωπολογία, οργανισμό ΟΣΕ, εργαζόμενοι του τρένου πάνω στο σανίδι και κάτω από τα φώτα της ράμπας σε θεατρικές πράξεις που αναδεικνύουν τα προβλήματα που μπορεί να έχουμε ως εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο του ελληνικού κράτους και τη σημασία του τρένου στο μέλλον του τόπου. <br />Ω!!! Οι μόνοι που θα μπορούσαν να καταλάβουν είναι οι ευρωπαίοι γιατί ανέπτυξαν την υποκουλτούρα στις σπηλιές που ζούσαν, μόνο και μόνο αυτοί θα μπορούσαν να μπουν στο πετσί του ρόλου των καλλιτεχνών και να κάνουν κτήμα τους (γνώστες του κτηματομεσιτικού) το θέμα του έργου για να εξάγουν απ’ αυτό συμπέρασμα για το πρόβλημα που μας ταλανίζει, επειδή τους διέπει υπέρμετρη ευαισθησία!!!! Και πνευματική επάρκεια!!! <br />Εμείς οι ιθαγενείς Και ο Γιώργος ΟΧΙ!! <br />Καλό είναι να προσπαθείς με νου και σοφία να συνδέσεις το τρένο του χθες και του σήμερα και να το φέρνεις ως ανάγκη του αύριο εάν γνωρίζεις όμως να το επιμερίζεις χρονικά ανάλογα, εάν όμως δεν γνωρίζεις μην κάνεις την απρέπεια να το ξαναχωρίζεις και να το ξανασυνδέεις γιατί ίσως βρεθείς εκτός ρόλου με τα κομμάτια στα χέρια και το κοινό να σου γυρίζει την πλάτη αδιάφορα. <br />Το τρένο που βγαίνει μέσα από την ποίηση και την τέχνη είναι περασμένων χρόνων και άλλων εποχών με άλλες αξίες ζωής, άλλες ανάγκες ζωής, και τελικά ίσως να ήταν και το μοναδικό μέσο μεταφοράς που συντελούσε καθοριστικά στην επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, όπως έλεγαν και οι παλαιοί (το τρένο και το τελέφωνο όχι το τηλέφωνο - τελέφωνο ). «ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΩΝ ΟΚΤΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΕΝΑ».<br />ΣΗΜΕΡΑ; <br /><br />Παλέψτε όπως μπορείτε αλλά ας αφήσουμε στην άκρη το προκείμενο εξ αντικειμένου και τη θέση ή τη μοίρα του υποκειμένου γιατί πάμε πολύ μακριά, θα πάμε παράωρα στο σταθμό και ή θα περιμένουμε το τρένο και δεν θα έρχεται ποτέ ή θα χαιρετάμε το τελευταίο βαγόνι.<br /><br />Περί τέχνης. <br />http://www.youtube.com/watch?v=RxMU1WevemU&feature=related<br />http://www.youtube.com/watch?v=OFm08nht0wM&feature=related<br />http://www.youtube.com/watch?v=n3XXfg0mfi0&feature=related<br /><br />Να είστε πάντα καλά.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-2485551097563176592011-08-25T22:17:40.364+03:002011-08-25T22:17:40.364+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.com