tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post9155954068607176443..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης εισέρχεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-84738016937149221242015-02-18T17:40:46.187+02:002015-02-18T17:40:46.187+02:002010-2015 ''τα πέτρινα χρόνια" της με... 2010-2015 ''τα πέτρινα χρόνια" της μεταπολίτευσης! που ο σιδηρόδρομος συρρικνώθηκε, υπάλληλοι βρεθήκαμε για 8 μήνες χωρίς γραφείο, αντικείμενο ακόμη και p.c γιατί για κάτι αυτονόητο έπρεπε να κάνουμε αίτηση, αν και είμαστε σιδηροδρομικοί με εμπειρία, γνώση και προσόντα. Oι 37,5 ώρες εργασίας έγιναν 40 στην εσωτερική υπηρεσία όπου οι απολαβές διέφεραν μεταξύ των υπαλλήλων και τα διάφορα σεμινάρια που γίνονταν για επιμόρφωση των υπαλλήλων όπως για το πτυχίο ECDL που κοστίζει σήμερα 500 ευρώ η παρακολούθηση και το πτυχίο ,δυστυχώς το συγκεκριμένο σεμινάριο παρακολούθησαν κατ επιλογήν υπάλληλοι και Διευθυντές, ακόμη και κάποιοι που μετά από ένα χρόνο βγήκαν σε σύνταξη ενώ όσοι δουλεύαμε on-line δεν έκαναν τον κόπο καν να μας ενημερώσουν και το μάθαμε τυχαία.<br /><br /> 2010-2015 ζήσαμε τον τρόμο των μετατάξεων και της διαρκής απειλής πάνω από το κεφάλι μας ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να κλείσει αν δεν βρεθεί αγοραστής (σαν να ήταν τα τραίνα δημοπρασία), είδαμε υπαλλήλους με ελάχιστα χρόνια εμπειρίας και υπηρεσίας ,να γίνονται προϊστάμενοι, χάσαμε 60-70% του μισθού μας, είδαμε σταθμούς να κλείνουν, γραμμές να ξηλώνονται, κατοίκους περιοχών που διέρχονταν τα τραίνα να κάνουν καταλήψεις των γραμμών για να διατηρηθούν οι σταθμεύσεις των αμαξοστοιχιών.<br /><br /> Αυτός περίπου είναι ο δικός μας απολογισμός ως εργαζόμενοι που τα ζήσαμε εκ των έσω και φυσικά δεν ήταν για εμάς κερδοφόρος.<br /><br /> Αγγελική Γιωτοπούλου-ΑποστολάκηAnonymousnoreply@blogger.com