tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post2209180233480353650..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Γερμανικό ενδιαφέρον για τρένο Πελοποννήσου - Εκπρόσωποι της ΣΠΑΠ Α.Ε. στο Δήμο ΚαλαμάταςΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger34125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-80339937117012554902011-10-02T19:42:46.032+03:002011-10-02T19:42:46.032+03:00Α, και να μη ξεχνάμε:
Σε εφημερίδα πριν καιρό δημ...Α, και να μη ξεχνάμε:<br /><br />Σε εφημερίδα πριν καιρό δημοσιεύτηκε ότι ο ΟΣΕ/ΕΔΙΣΥ: τα κόστη υποδομής ήταν 35.3 εκατ. € το 2010 και προβλέπονταν να πέσουν το 2011 στα 24.7 λόγω του κλεισίματος γραμμών και της πληρωμής ηλεκτρικής έλξης από τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ.<br /><br />Αναλογιστείτε πόσα από αυτά τα 10+ εκατομύρια διαφορά είναι μόνο η ετήσια συντήρηση του μετρικού δικτύου...<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-32271389741258596972011-10-01T01:41:23.925+03:002011-10-01T01:41:23.925+03:00@Κ.Γενιδούνιας:
Μια πηγή μου ανέφερε ότι για τη γρ...@Κ.Γενιδούνιας:<br />Μια πηγή μου ανέφερε ότι για τη γραμμή της Μεσσήνης είχαν ζητηθεί 500.000 Ευρώ για να συνεχίσει τη λειτουργία της.<br /><br />Δεν είναι ακριβώς ψίχουλα το ποσόν...<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-46938469130820926932011-10-01T01:37:37.506+03:002011-10-01T01:37:37.506+03:00Εγώ να ρωτήσω τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Εσείς είστε που ισχυρι...Εγώ να ρωτήσω τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ;<br /><br />Εσείς είστε που ισχυριστήκατε ότι υπάρχει πρόταση, και μάλιστα καλύτερη.<br /><br />Εσείς λοιπόν φέρετε το βάρος της αποδείξεως του ισχυρισμού σας, όχι εγώ.<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-27985748139978923552011-10-01T00:33:51.982+03:002011-10-01T00:33:51.982+03:00Να πας να ρωτήσεις την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μάθεις τη π...Να πας να ρωτήσεις την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να μάθεις τη πρόταση.<br />Να πάς να ρωτήσεις σε Αχαΐα, Αρκαδία, Αργολίδα, και Κορινθία αυτούς που έβγαζαν 2,3,κ 4 άδειες φορτηγών και βυτιοφόρων, και αυτούς που έβγαζαν 3κ4 άδειες λεωφορείων.<br />Να πάς να ρωτήσεις όλους αυτούς τους νεόπλουτους που σήμερα θα βάλουν στο μπάτο τους τις άδειες παρέα με τις μερσεντές που κυκλοφορούν.<br />Να πας να ρωτήσεις αυτούς που όταν κέρδιζαν τα δικαστήρια με τα ασφαλιστικά μέτρα που τους είχε επιβάλει το ΚΤΕΛ έκατσαν κότες λυράτες για να μην πάνε κόντρα στο μεγάλο ΚΑΡΤΕΛ. που έχει μάθει να ιδιοποιείται τους δρόμους. <br />Να πάς να ρωτήσεις όλα αυτά τα τομάρια που τόσα χρόνια έκαναν κουμάντο στο σιδηρόδρομο και στη πολιτεία, που πολλοί εξ αυτών βρίσκονται στα βόρεια προάστια και απολαμβάνουν τις βιλάρες τους με τις ατομικές πισίνες.<br />Να πας να ρωτήσεις τους τοπικούς ΑΡΧΟΝΤΕΣ που στο άκουσμα του τρένου σπυριάζουν γιατί έχουν μάθει να συντηρούν και να συντηρούνται από τζάκια και από την άλλη να θέλουν αεροδρόμια και αεροπλάνα από το μ….. στο κ…..<br />Να πάς να ρωτήσεις όλους αυτούς τους νεογιάπηδες διαπλεκόμενους αριθμολάγνους που προκειμένου να ευημερούν οι αριθμοί σκοτώνουν οικογένειες, <br />ανθρώπους και αξίες. <br />Αυτούς να πας να ρωτήσεις για να μάθεις τις προτάσεις τους και τα οράματα που έχουν και είχαν για το σιδηρόδρομο Πελοποννήσου προκειμένου να λυθούν όλες οι απορίες που έχεις.<br />Εγώ ό,τι είχα να σου πω στο είπα και δεν θα επανέλθω γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να σέβομαι το χώρο που μένω και που γράφω. <br />Πιστεύω να κατάλαβες.<br />Και πάρε και αυτά για ενθύμιο για να θυμάσαι. http://www.youtube.com/watch?v=EAsDzAUa2Hc&feature=related <br />http://www.youtube.com/watch?v=NNMtxDzrbzk http://www.youtube.com/watch?v=zyTXAebLXkYGlaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-40735432531376288702011-09-29T23:43:32.380+03:002011-09-29T23:43:32.380+03:00Α, και παρακαλώ να αφήσετε τα επικολυρικά του τύπο...Α, και παρακαλώ να αφήσετε τα επικολυρικά του τύπου 'ποτέ δεν θα έκτιζα με γερμανούς σε συντρίμμια ψυχών για να γεμίζω κενά Σαββατοκύριακα εκδρομέων.', γιατί είστε εκτός θέματος.<br /><br />Ξαναρωτώ: η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπέβαλε πρόταση συνολικά καλύτερη από των Γερμανών; <br />Ναι ή όχι;<br />Να τη δούμε!<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-92008110826311476282011-09-29T23:41:05.963+03:002011-09-29T23:41:05.963+03:00Η απάντησή μου (κι ακόμα περιμένω απαντήσεις για τ...Η απάντησή μου (κι ακόμα περιμένω απαντήσεις για το Καρδιακαύτι):<br /><br />http://www.patrisnews.com/news_details.php?id=5978<br /><br />Και θυμίστε μου, πότε έτρεξαν τελευταία φορά τα πετρέλαια της Μεγαλόπολης;<br /><br />Μήπως η διακοπή τους οφείλεται (και) στο γεγονός ότι χρειάζονταν τρία πληρώματα και δύο μέρες για να πάει το τραίνο one-way από τον Ασπρόπυργο στη Μεγαλόπολη;<br /><br />Από που συνάγεται ότι το τραίνο Πάτρα-Πύργος ήταν κερδοφόρο; <br />Μήπως μπορείτε να μου δώσετε στοιχεία που να δείχνουν τη κερδοφορία τους;<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-33782319037088780812011-09-28T00:43:26.060+03:002011-09-28T00:43:26.060+03:00Σου έλειψα Ν.Φ. Η αλήθεια είναι ότι πάντα οι μεγάλ...Σου έλειψα Ν.Φ. Η αλήθεια είναι ότι πάντα οι μεγάλες φιλίες αρχίζουν πάντα μέσα από μεγάλες συγκρούσεις και ανθούν σε ευγενικές ψυχές.<br />Μέσα από αυτά που σου έγραψα βγαίνει η αλήθεια και η πρόταση.<br />Η αλήθεια για ότι έγινε εις βάρος του δικτύου και η πρόταση που μέσα από το ψέμα και την απάτη χάθηκε. <br />Τα είδες τα διάβασες τα σνόμπαρες τα έσβησα, αυτή ήταν και είναι η αλήθεια σε ότι διάβασες και ότι αποτύπωσες. <br />Ποτέ δεν στο έπαιξα προφέσορας, ίσως εσύ να κατάλαβες λάθος, στο κάτω - κάτω δεν έχω κανένα λόγο και προηγούμενα μαζί σου. <br />Ποτέ αγαπητέ μου δεν θα ξεκίναγα από τη μέση μιας κατά κάποιο τρόπο ιστορίας με πολλές νοηματικές ασάφειες στα πολλά γιατί και διότι και ποτέ δεν θα έκτιζα με γερμανούς σε συντρίμμια ψυχών για να γεμίζω κενά Σαββατοκύριακα εκδρομέων. <br />Το πρόβλημα μας Ν.Φ δεν είναι εάν ο γερμανός έχει πρόταση για να μην σκουριάζει το δίκτυο, το πρόβλημά μας είναι η αλήθεια (ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΤΣΙ;)<br />Γουστάρεις τη πρόταση του γερμανού, καλά κάνεις. Εγώ θέλω να μάθω γιατί και τι έφταιξε που δεν προχώρησε η πρόταση η δικιά μας, που τυγχάνει να ήταν ίδια ίσως και καλύτερη από του γερμανού.<br />Ο Γερμανός θέλει εμπορικά τρένα, είχαμε.<br />Ο Γερμανός θέλει να πάρει τη μεταφορά καύσιμων για το ΑΗΣ Μεγαλόπολης από τον Ασπρόπυργο την είχαμε.<br />Ο Γερμανός θέλει προαστιακό στη Μεσσηνία τον είχαμε.<br />Ο Γερμανός θέλει μέχρι και προαστιακό Πάτρα - Πύργο είχαμε τακτικά τρένα και μάλιστα κερδοφόρα.<br />Ο Γερμανός θέλει τρένα Κόρινθο – Ναύπλιο – Τρίπολη τα είχαμε.<br />Ποια είναι επιτέλους η πρόταση του γερμανού αν μη τι άλλο από το να τον πληρώνουμε να τα κυκλοφορεί;Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-48822410201148319792011-09-27T01:07:27.819+03:002011-09-27T01:07:27.819+03:00ΟΚ, το κατάλαβα.
Η απορία μου πάντως παραμένει (απ...ΟΚ, το κατάλαβα.<br />Η απορία μου πάντως παραμένει (απευθυνόμενη στον Glaykos).<br /><br />Σε κάθε περίπτωση, θα ήθελα να δω κάποια θετική κινητικότητα στα δίκτυα που έχει παρατήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο έλεος του Θεού.<br /><br />Υπάρχει κάποια καλύτερη πρόταση από αυτή των Γερμανών;<br />Θα ήθελα να την ακούσω.<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-51338075213629852472011-09-26T01:07:20.673+03:002011-09-26T01:07:20.673+03:00Για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις ,
τα σχόλι...Για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις , <br />τα σχόλια διαγράφηκαν από το ίδιο το μέλος , όχι από τους διαχειριστές .Το στέκι της Έλξηςhttps://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-33877730421927993482011-09-25T23:05:48.228+03:002011-09-25T23:05:48.228+03:00Ξέχασα να το αναφέρω, αλλά οι Οικολόγοι-Πράσινοι έ...Ξέχασα να το αναφέρω, αλλά οι Οικολόγοι-Πράσινοι έχουν καταθέσει πρόταση για το θέμα που συζητάμε:<br /><br />http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=2516:2011-09-16-10-47-56&catid=123:2011-05-05-07-10-24<br /><br />Θα ήθελα τη γνώμη σας.<br /><br />Ν.Φ.<br />ΥΓ. Μου προξενεί έκπληξη η διαγραφή των σχολίων άλλου μέλους. Ποιός ο λόγος;Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-29618056910328687982011-09-18T22:34:48.047+03:002011-09-18T22:34:48.047+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-24363904220764116942011-09-18T22:33:09.728+03:002011-09-18T22:33:09.728+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-63031860567103369462011-09-18T21:08:43.828+03:002011-09-18T21:08:43.828+03:00Κ. Γενιδούνια,
Καταρχήν, ευχαριστώ που διατηρείς ...Κ. Γενιδούνια,<br /><br />Καταρχήν, ευχαριστώ που διατηρείς ένα επίπεδο στο δημόσιο διάλογο μας.<br /><br />Μου γεννήθηκε πάντως η απορία: πως η Μεσσήνη χάθηκε και η Πάτρα βρέθηκε από το πουθενά με 'Προαστιακό'; <br />Θα ήθελα να ακούσω την ερμηνεία αυτού του γεγονότος.<br /><br />Δεύτερον, η περιγραφή της προσπάθειας που λες ότι κάνατε μήπως ήταν 'too little, too late', και σαμποταρίστηκε κι από μέσα στη Καρόλου;<br /><br />Θυμίζω ότι και οι ΣΦΣ είχαν κάνει συνέντευξη τύπου πέρυσι το καλοκαίρι, και δεν πάτησε σχεδόν κανείς δημοσιογράφος και κανένας σιδηροδρομικός<br />(μας ανέφεραν αργότερα ότι είχε 'πέσει γραμμή' να μη πατήσει κανείς)<br /><br />Γενικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και ο ΟΣΕ) είναι αρνητικά φορτισμένα ως λέξεις.<br />Αν έχεις προσέξει, όλοι λένε 'θέλουμε Προαστιακό', επειδή κατάφεραν να φτιάξουν μια θετική εικόνα για το μέσον (σύγχρονα τραίνα, πυκνά δρομολόγια, ηλεκτροκίνηση, κτλ.).<br /><br />Το ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη πραγματικότητα υλοποιεί τα δρομολόγια, είναι αδιάφορο για τον τελικό επιβάτη<br />(μεταξύ αστείου και σοβαρού, αν 'έκλεινε' σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μεγάλωνε ξαφνικά την ίδια στιγμή η Προαστιακός θα θεωρούνταν θετική εξέλιξη)<br /><br />Τα τελευταία χρόνια έχουν αναφερθεί πολλές φορές επεισόδια με προϊστάμενους αμαξοστοιχιών, σταθμάρχες κτλ., οι οποίοι οχυρωμένοι πίσω από το γράμμα του νόμου συμπεριφέρονταν ως μικροί δικτάτορες απέναντι στους επιβάτες/πελάτες, με αποτέλεσμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία.<br /><br />Κι, όπως θα ξέρεις, εύκολα χάνεις πελάτες (σε λίγα λεπτά), αλλά πολύ δύσκολα αποκτάς νέους (μήνες και χρόνια). Οι παλινωδίες με τα Τρίκαλα θα μπορούσαν να αποτελέσουν μάθημα σεμιναρίου επάνω σε αυτό το ζήτημα.<br /><br />Μήπως (λέω, μήπως) αυτή η κακή έξωθεν μαρτυρία κάνει τους άλλους να επιζητούν οποιαδήποτε λύση, αρκεί να μη σχετίζεται με τη Καρόλου;<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-85140242827115149312011-09-18T19:03:35.020+03:002011-09-18T19:03:35.020+03:00Όταν θα γίνει ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός τό...Όταν θα γίνει ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός τότε θα δούμε ποια είναι η καλύτερη πρόταση .<br /><br />Νομίζω ότι ήδη αναφέρθηκε εδώ ότι με 4 εκ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έτοιμη να τρέξει το δίκτυο .<br />Και χωρίς να ζητάει τον ουρανό με τα άστρα αλλά και τα σύννεφα μαζί .<br /><br />Το περίεργο όμως είναι , ότι όλοι έχουν πέσει να προμοτάρουν την πρόταση των Γερμανών .<br /><br />Είναι στην ράτσα μας να γουστάρουμε να είμαστε ραγιάδες , πολύ απλά γιατί τότε οι κοτζαμπάσηδες πλουτίζουν .Και όπου αυτοί δες την σημερινή τοπική αυτοδιοίκηση .<br />Σε λίγο θα δεις να διοργανώνουν και διαδήλωση στην Καλαμάτα , ενώ όταν έκλεινε το τρένο είχαν μαζευτεί στο εργατικό κέντρο μόνο οι εργαζόμενοι.<br />Και έτρεχε ο Γιώργος ο Σταθόπουλος μαζί με άλλους πολλούς , μηχανοδηγός τότε , σε μουσείο σήμερα, να πείσει αυτούς τους λακέδες να επιδοτήσουν με λίγα γαμόχιλιάρικα την γραμμή της Μεσσήνης και το ΤΕΙ .Απλά για να το κρατήσουμε ανοικτό το ρημάδι .<br />Και τότε εισπράτταμε ειρωνεία κ σιωπή .<br />Και σήμερα βγήκαν και τραγουδάνε να πάρουν οι uber alles τα λεφτά .<br /><br />Ε μην περιμένεις ρε Νίκο , να χαρούμε κιόλας .<br /><br />Διαγωνισμός πρώτα και τότε περίμενε πολλές εκπλήξεις από ΤΡΑΙΝΟΣΕ.<br />Αρκεί να μην αρχίσουν οι γνωστοί - άγνωστοι τα παραμύθια περί κατεστημένου δημοσίου κτλπ.<br />Και βέβαια να μην περάσουν και οι τελευταίες προτάσεις , που ζητάνε πλέον ανοικτά το κλείσιμο του μέσου .Γενιδουνιας Κ.https://www.blogger.com/profile/02685776465338592300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-80803481875671868112011-09-18T18:43:27.566+03:002011-09-18T18:43:27.566+03:00Βλέπω ένδεια επιχειρημάτων και καταφυγή σε ειρωνικ...Βλέπω ένδεια επιχειρημάτων και καταφυγή σε ειρωνικά σχολιάκια για φωτογραφίες κτλ., με νουθεσίες του στυλ 'άσε εμάς τους ειδικούς να κάνουμε κουμάντο'.<br /><br />Επειδή κι εγώ μπορώ να καταφύγω σε επιχειρήματα επιπέδου καφενείου, δεν σημαίνει ότι θα το κάνω κιόλας.<br /><br />Ακόμη αναμένω απάντηση στο ερώτημα που έθεσα: <br /><br />έχετε καμιά καλύτερη πρόταση από αυτή που κατέθεσαν οι Γερμανοί;<br /><br />Και όχι, η απάντηση 'να μην έρθει κανείς, να σαπίσει το δίκτυο' δεν με καλύπτει.<br /><br />Αναμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-89983111272732576702011-09-17T23:12:34.211+03:002011-09-17T23:12:34.211+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-29730235226545861602011-09-17T23:11:27.387+03:002011-09-17T23:11:27.387+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-55854841525530936022011-09-15T13:11:05.577+03:002011-09-15T13:11:05.577+03:00Εγώ προσωπικά είμαι της γνώμης ότι καλύτερα να τρέ...Εγώ προσωπικά είμαι της γνώμης ότι καλύτερα να τρέξουν τραίνα παρά να μένει το δίκτυο έρμαιο στους γύφτους.<br /><br />Μνημείο δεν θα μείνει σίγουρα, αν κρίνω από τη φόρα που έχουν πάρει να τα ξηλώσουν όλα (κάτι καμπαναριά και νεκροταφεία τα έχουν ήδη 'περιποιηθεί', αν διαβάζετε ειδήσεις)<br /><br />Δε με νοιάζει αν θα είναι Γερμανοί, Άγγλοι, Αμερικανοί ή (γιατί όχι; ) Έλληνες.<br /><br />Δε γουστάρετε Γερμανούς;<br />Ωραία, φέρτε μου Γάλλους, Άγγλους, Αμερικανούς, Ρώσους, κάποιον τέλος πάντων.<br /><br />Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατεί, ας αναλάβει άλλος. <br />Ας είναι κι από τη Ζιμπάμπουε, άμα είναι ικανός και θέλει.<br /><br />Τα πατριωτικά λογύδρια τα ακούω βερεσέ, από τη στιγμή που αποδείχθηκε το κράτος ανίκανο να διαχειριστεί τη δημόσια περιουσία<br />(η οποία είναι το ίδιο δική μου όσο και δική σας, καθώς πληρώθηκε από το υστέρημα όλων μας)<br /><br />Τα 75 εκατομύρια Ευρώ για την ανακαίνιση του δικτύου εσείς κι εγώ τα πληρώσαμε, και θα είμαστε ηλίθιοι (για να το πω ευγενικά) να τα αφήσουμε βορά στους γύφτους μαζί με τις ALCo, τα GTW και τα ΜΑΝ.<br /><br />(αλήθεια, τι έγινε και με κείνο το πρόγραμμα ανακατασκευής των ALCo; Τελείωσαν την Α-9101 κι ακόμα δεν έχουν κάνει τις άλλες)<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-86160002263360065502011-09-14T19:05:52.178+03:002011-09-14T19:05:52.178+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-49537294718439042792011-09-14T19:03:24.196+03:002011-09-14T19:03:24.196+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-20010168659706163712011-09-14T19:01:49.303+03:002011-09-14T19:01:49.303+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-76685881561246330142011-09-14T18:52:45.982+03:002011-09-14T18:52:45.982+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Glaykoshttps://www.blogger.com/profile/15203127546026348534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-54943198894876946212011-09-14T16:08:33.347+03:002011-09-14T16:08:33.347+03:00Και στο μεταξύ, η λεηλασία συνεχίζεται:
http://ww...Και στο μεταξύ, η λεηλασία συνεχίζεται:<br /><br />http://www.skaipatras.gr/skai-enimerosi/item/14476-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%B4%CE%B1%CF%80%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%83%CF%89%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CF%83%CE%B5.html<br /><br />Μέχρι να παρθούν αποφάσεις, νομίζω ότι οι γύφτοι θα έχουν ξηλώσει όλο το δίκτυο, οπότε η όλη συζήτηση περί 'ξεπουλήματος' ή όχι στους Γερμανούς ή άλλους θα είναι πλέον ακαδημαϊκή...<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-2450624672106581232011-09-13T18:58:43.652+03:002011-09-13T18:58:43.652+03:00Μια επισήμανση που μου έγινε από πηγή προσκείμενη ...Μια επισήμανση που μου έγινε από πηγή προσκείμενη στη πρωτοβουλία των Γερμανών:<br /><br />"Η επιδότηση που ζητούν οι Γερμανοί (7 εκατ. €) δεν αφορά μόνο την εκμετάλλευση, αλλά και τη συντήρηση των υποδομών (γραμμές, κτίρια, εγκαταστάσεις και κυρίως τροχαίο υλικό) αν και εφόσον τους δοθούν με χρησιδάνειο. <br /><br />Δηλαδή η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με την απαιτούμενη κρατική ενίσχυση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μόνον, αλλά στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί. Το εν λόγω ποσό δεν το γνωρίζω επακριβώς, αλλά ανεπίσημα πρέπει να είναι (ήταν) περί τα 28 εκατ. €.<br /><br />Το ποσό μου φαίνεται μικρό και για τα δύο μαζί, αλλά φαντάζομαι πως οι Γερμανοί που το υπολόγισαν κάτι θα ξέρουν...<br /><br />Το κράτος (ο ΟΣΕ) δεν έχει τίποτα να χάσει, ίσα ίσα που θα ωφεληθεί καθώς θα απαλλαχθεί πλήρως και από το κόστος συντήρησης της υποδομής και του μετρικού τροχαίου υλικού που υποτίθεται πως είναι υποχρεωμένο να κάνει σύμφωνα με τον 3891/2010, άλλο αν στην πράξη δεν κάνει τίποτα..."<br /><br />Λοιπόν;<br /><br />Ιδού η Μεσσηνία, ιδού και το άλμα (παραφράζοντας το γνωστό ρητό).<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-32656953780862518962011-09-13T18:45:49.571+03:002011-09-13T18:45:49.571+03:00Ιδού και περισσότερα στοιχεία για τον διαγωνισμό π...Ιδού και περισσότερα στοιχεία για τον διαγωνισμό που προανέφερα:<br /><br />προηγούμενο κόστος: € 8.50 / τραινοχιλιόμετρο<br />νέο κόστος: € 0.75 / τραινοχιλιόμετρο(!!!) (τα θαυμαστικά δικά μου)<br /><br />Το πακέτο περιλάμβανε 2.6 εκατομύρια τραινοχιλιόμετρα ετησίως, οπότε καταλαβαίνετε τη διαφορά για τον φορολογούμενο της Βαυαρίας<br /><br />Η βασική αιτία της διαφοράς είναι ότι στη προηγούμενη περίπτωση δεν υπήρξε διαγωνισμός.<br />Η DB Regio διαπραγματεύτηκε ένα συμβόλαιο για πολλές γραμμές το 2003. <br />Το 2005 ο υπουργός μεταφορών πήρε μια καλοπληρωμένη θέση στο διοικητικό συμβούλιο των DB. Φυσικά, αυτά τα δύο δεν συσχετίζονται... <br />(*Ν.Φ.: διαβλέπω ειρωνία από τη πηγή μου*)<br /><br />Αυτή τη φορά, υπήρξε άγριος ανταγωνισμός για το συμβόλαιο. <br />Γρήγορα "Regionalexpress" δρομολόγια (μέση ταχύτητα σε αυτό: 90 χλμ/ώρα) πετυχαίνουν τους ψηλότερους ρυθμούς αύξησης, και πρόκειται για ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο.<br /><br />Παρεμπιπτόντως: ο νέος operator είναι ο παλιός: DB Regio.<br />Μειονέκτημα: οποιοσδήποτε μπορεί να δει εύκολα πως ο φορολογούμενος γδάρθηκε.<br /><br />Τον ρώτησα τα ακόλουθα:<br />- η χαμηλότερη τιμή εξηγείται από ψηλότερες τιμές εισιτηρίων;<br />- Τίποτα περισσότερο από τις συνηθισμένες σποραδικές αυξήσεις<br /><br />- νεώτερο (οικονομικότερο) τροχαίο υλικό;<br />- Ναι, αλλά πρώτα πρέπει να το αγοράσουν, κόστος 50-60 εκατ. Ευρώ για 12 τραίνα...<br /><br />- αναμένονται περισσότεροι επιβάτες από πριν;<br />- ναι<br /><br />- το συμβόλαιο έχει μεγαλύτερη διάρκεια;<br />- ναι<br /><br />Δεν θα ανακαλύψουμε και τη πυρίτιδα στην Ελλάδα...<br /><br />Ν.Φ.Nick Fotishttps://www.blogger.com/profile/04642130783531026884noreply@blogger.com