tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post2343665732209530430..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : «Βολές» ΡΑΣ εναντίον ΟΣΕ (για τις πιστοποιήσεις μηχανοδηγών) και ΤΡΑΙΝΟΣΕ (για τις διακρατικές συμφωνίες)Το στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-14636769870521506922017-02-28T11:19:21.136+02:002017-02-28T11:19:21.136+02:00"Για τον ΟΣΕ, η Αρχή διαπιστώνει καθυστερήσει..."Για τον ΟΣΕ, η Αρχή διαπιστώνει καθυστερήσεις στον τομέα της<br />εκπαίδευσης και πιστοποίησης μηχανοδηγών σιδηροδρομικών συρμών"<br />Τα σαΐνια της ΡΑΣ αφυπνήστηκαν από το λήθαργό τους και σκέφτηκαν την πιστοποίηση μηχανοδηγών; Γιατί; Επειδή ανησύχησαν για την εκπαίδευση των 22 βοηθών; Σιγά, αν τους ένοιαζε θα προωθούσαν την ΚΥΑ που απαιτείται για να ξεμπλοκάρει η εκπαίδευσή τους. Για την πιστοποίηση συνταξιούχων και αλλοδαπών σκίζονται, επειδή τους πρήζει και ο γνωστός Διευθυντής που προσφέρει υπηρεσίες σε ιδιωτική εταιρεία! Αλλά ποιός θα εκπαιδεύσει στην πορεία, σύμφωνα με τους οδηγούς σπουδών, τους υποψήφιους Μηχανοδηγούς άλλης ιδιωτικής εταιρείας η οποία θα της πάρει το έργο; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Μόνο σαν ανέκδοτο θα μπορούσε να ειπωθεί αυτό. Εαν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιτρέψει την είσοδο υποψηφίων μηχανοδηγών σε Μηχανή ή Θάλαμο Οδήγησης δικής της αμαξοστοιχίας, έστω και με πληρωμή, θα είναι σεν να πετάει το μελλοντικό μεταφορικό της έργο, στα σκουπίδια. Όποιος το επιτρέψει θα ελεχθεί για το αδίκημα της απιστίας. Θα το κάνει αλλη εταιρεία ή ο ΟΣΕ; Μα δεν διαθέτουν ούτε ένα πιστοποιημένο μηχανοδηγό!!! Οι επιλογές της Preis, του Υπουργείου, των Συμβούλων και των Διευθυντών, έφτιαξαν ένα εκτρωματικό πλέγμα Νόμων και τώρα που διαπίστωσαν τι έφτιαξαν, δεν ξέρουν τι να κάνουν για να τα μπαλώσουν. Anonymousnoreply@blogger.com