tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post2886029625408841456..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Σχετικά με τις ώρες μηχανοδήγησης...- Ξεκάθαρη η άποψη μαςΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-77302241873446989772016-12-06T12:42:11.509+02:002016-12-06T12:42:11.509+02:00...και κάποτε είχαμε και 80 χαω!
Είτε το θέλουν κ......και κάποτε είχαμε και 80 χαω! <br />Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι η ανθρωπότητα προοδεύει.<br />Το θέμα είναι να διασφαλιστούν ορισμένες συνθήκες (ERTMS, απουσία μονοδρομίσεων, περιφραγμένες γραμμές, λειτουργούσα τηλεδιοίκηση κοκ).<br />Υπάρχει βέβαια και η ελληνική πραγματικότητα όπου οι αγκυλώσεις ορισμένων μας κρατάει δεκαετίες πίσω και τρομοκρατούν όπως τα πρώτα χρόνια του Σιδηροδρόμου που πίστευαν ότι όποιος θα ταξιδεύει με το τραίνο στην ταχύτητα των 5χαω θα πεθείναι από ασφυξία!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-91296615860692134842016-12-06T00:31:44.903+02:002016-12-06T00:31:44.903+02:00Μια παραμετρος ειναι η εξης.Ας που με οτι τωρα με ...Μια παραμετρος ειναι η εξης.Ας που με οτι τωρα με δρομολογημενες ταχυτητες τα 100 και 120 χλμ ανα ωρα κανουμε κατα μεσο ορο γυρω στα 400 χλμ καθημερινα στις 5.30 ωρες.Οι ταχυτητες ομως ως γνωστον στο σιδηροδρομο αλλαζουν ραγδαια και δεν μπορουν να συγκριθουν ας που με με τους οδηγους φορτηγων ή λεωφορειων.Σε λιγο το 120 σε εμας θα γινει 160 και το 160θα γινει 200...φανταζεστε για ποσα χιλιομετρα μιλαμε τη μερα?Αυτο λοιπον κατα την αποψη μου ειναι κατι που δεν μπορει να παραβλεφθειαν θελουμε πραγματικα μια ξεκαθαρη και σοβαρη προταση για τις συνθηκες μηχανοδηγησηςΑσωτοςhttps://www.blogger.com/profile/05802588942306292222noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-51135718374651355122016-12-05T22:15:48.766+02:002016-12-05T22:15:48.766+02:00Στόχος του Σωματείου μας θα πρέπει να είναι η διμε...Στόχος του Σωματείου μας θα πρέπει να είναι η διμερής υπογραφή της συμφωνίας για τις ώρες μηχανοδήγησης.Συμφωνία που θα σέβεται όλες τις παραμέτρους και θα διασφαλίζει το επάγγελμα μας,συμφωνία που θα κατοχυρώνει θεσμικά τον ρόλο της ΠΕΠΕ την επόμενη μέρα,ανεξάρτητα απο το πως θα πάει η υπόθεση της ιδιωτικοποίησης.Μεγάλος στόχος, η συμφωνία αυτή να αποτελέσει πυλώνα για την θέσπιση εθνικής Νομοθεσίας για τον τρόπο εργασίας ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών στην χώρα,όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλα τα προηγμένα Ευρωπαϊκά κράτη.Και η ακόλουθη προσπάθεια για κλαδική,για να αποφύγουμε το μισθολογικό dumping που συναντάμε σε πολλές χώρες.Εκεί πλέον επικεντρούμε την προσπάθεια μας, μαζί με το ζήτημα της εκπαίδευσης των 22 βοηθών.Αύριο συμμετέχουμε στην συνάντηση των Σωματείων κλάδου έλξης,για να συντονίσουμε την προσπάθεια ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ!<br /><br />Γενιδούνιας Κώστας Anonymousnoreply@blogger.com