tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post5690868429507082832..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Aπαράδεκτες εικόνες στην σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!Το στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-73637228166561121762015-12-23T07:46:53.508+02:002015-12-23T07:46:53.508+02:00Με τις Διεταιρικές και τις "αξιολογήσεις"...Με τις Διεταιρικές και τις "αξιολογήσεις" οδηγείται στις μάντρες των παλιατζήδων, μεγάλο τμήμα του τροχαίου υλικού που δεν παραλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ΤΑΙΠΕΔ μάλιστα, μετα τα αποτελέσματα της Βελγικής εταιρείας, έκοψε από τα αιτούμενα οχήματα, όσα έτυχε τότε να κάνουν ΓΠΕ ή ακινητούσαν τότε για λόγους που στη συνέχεια εξέλειπαν. Αλήθεια, οι διάφοροι άσχετοι που καλούνται να εγκρίνουν και να υπογράψουν τις σχετικές συμφωνίες, γνωρίζουν ότι η αξία μιας Ηλεκτράμαξας, ακόμα και ακίνητης από χρονια, υπερβαίνει το όριο πάνω από το οποίο η "δια πράξεων και παραλείψεων" απαξίωση, θεωρείται κακούργημα; Ο Ζηλιασκόπουλος το κατάλαβε και έκοψε ρόδα μυρωμένα...<br />Το κόστος συντήρησης εκτοξέυεται για να προικοδοτήσει την ΕΕΣΣΤΥ, αλλά καταστρέφει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή οποία αν δεν ξεπουληθεί, θα κλείσει (κατα τους παπαγάλους των ΜΜΕ) κάνοντας την ΕΕΣΣΤΥ εταιρεία άνευ αντικειμένου. Μας δουλεύουν ή ετοιμάζουν το σενάριο του χωρισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα δύο μετά την όποια άκαρπη προσπάθεια ιδιωτικοποίησής της;;; <br />Συγκεκριμένα φωστήρες του Υπουργείου και του ΤΑΙΠΕΔ, παντελώς άσχετοι με το σιδηρόδρομο, μαζί με "εκπροσώπους" των "επενδυτών", προτείνουν το επιβατικό κομμάτι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ενωθεί με τη ΣΤΑΣΥ, απ' όπου θα αντληθεί και προσωπικό από το πλεονάζον που προσέλαβαν οι Σουφλιάς και Στυλιανίδης σε ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ για το οποίο υποτίθεται ότι ελέγχονται από τον Επιθεωρητή Δημοσίας Διοικήσεως κ. Ρακιτζή (εδώ μόκο τα ΜΜΕ και οι συνδικαλιστές) και θα ξεπουληθεί πιθανώς στους Γάλλους, ενώ το εμπορικό θα ξεπουληθεί αυτόνομα γιατί υπάρχει ενδιαφέρον από περισσότερους υποψήφιους αγοραστές. Η ΕΕΣΣΤΥ με αυτό τον τρόπο θα αναλάβει και τη συντήρηση των μετρό και των τραμ όπως το αρχικό σενάριο, που είχε εκπονηθεί επί Ρέππα, προέβλεπε. Όμως η υποχρέωση με το Νόμο, της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΣΤΑΣΥ να πηγαίνει στην ακριβή ΕΕΣΣΤΥ για επισκευή και συντήρηση του στόλου και όχι στη φτηνή Ρουμανία, Βουλγαρία ή Πολωνία, ή στον οποιονδήποτε πιστοποιημένο συντηρητή, είναι κάτι που πιθανώς θα ανατραπεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. αν ο ιδιώτης το θελήσει, στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού στο χώρο της Ευρώπης. Τότε η ΕΕΣΤΥ τι θα επισκευάζει; Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ; Και πως θα προχωρήσουν τέτοια σενάρια όταν ακόμα και στα πλαίσια της ΣΤΑΣΥ, ο τ. ΗΣΑΠ (ηλεκτρικός) θεωρείται άβατον και οι ηλεκτροδηγοί του μετρό, ούτε απ έξω από τον τ. ΗΣΑΠ δεν περνούν; Ενώ οι πλέονάζοντες του τραμ και της ΑΜΕΛ, απασχολούνται σε κάτι Διευθύνσεις Τεκμηρίωσης και σε άλλες τέτοιες ψυχρές υπηρεσίες;Savournoreply@blogger.com