tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post6130198160154638599..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : Στο 1 δις ευρώ η κατασκευαστική αξία της γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο. Η γεωπολιτική;Το στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-3391875638127572592022-01-10T11:33:59.541+02:002022-01-10T11:33:59.541+02:00Με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον ΟΣΕ, με...Με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον ΟΣΕ, με κλειστούς σταθμούς, υποτυπώδη δρομολόγια σε αρκετές γραμμές, αναστολή στο δίκτυο Πελοποννήσου, τηλεδιοίκηση-σηματοδότηση εκτός λειτουργίας σε μεγάλα τμήματα του δικτύου κλπ κλπ, οι συνεχείς εξαγγελίες νέων γραμμών, αναβαθμίσεων και υδρογονικών τραίνων, μόνο θυμηδία προκαλούν. Έργα για τους εργολάβους που μετά θα απαξιωθούν όπως η διαπλάτυνση της γραμμής Καλαμπάκας, η ανακατασκευή των γραμμών Τριπόλεως και Φλώρινας, νέα τμήματα μετά την Κομοτηνή κλπ κλπ. Όλα στο βρόντο από τους αρίστους. Το οδικό λόμπυ είναι πολύ ισχυρό και μπλοκάρει κάθε προσπάθεια αναβάθμισης του σιδηροδρόμου οπουδήποτε στη Χώρα. Το κάθε ΚΤΕΛ μπορεί να επηρεάσει την εκλογή τουλάχιστον ενός Βουλευτή σε κάθε μεγάλο Νομό. Και είναι περιττό να αναφερθεί σε ποια πλευρά του πολιτικού φάσματος ανήκουν, κατά πλειοψηφία, οι μέτοχοι των ΚΤΕΛ! Κορωνοϊόςnoreply@blogger.com