tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post8209612510456251483..comments2024-03-28T07:29:56.765+02:00Comments on Το στέκι της έλξης : ETR 485, Ότι να ναι απο μέρους του τύπου, ανυπόστατες διαροές προκαλούν γέλιο στους σιδηροδρομικούςΤο στέκι της Έλξηςhttp://www.blogger.com/profile/08756403382907012388noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2455509287598627859.post-64195098110667687492018-09-17T09:57:43.154+03:002018-09-17T09:57:43.154+03:00Οι αρλούμπες που κατά κόρον γράφονται από νεο-φιλε...Οι αρλούμπες που κατά κόρον γράφονται από νεο-φιλελεύθερους κονδυλοφόρους, γράφονται για να δείξουν ότι... τι; Είναι κακές οι ιδιωτικοποιήσεις; Μα αυτοί είναι αναφανδόν υπέρ! Η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στον όμιλο FS, μετά από διαδικασίες που αυτοί δρομολόγησαν. ή μήπως η κακιά μας Κυβέρνηση κοροϊδεύει τον κόσμο και φέρνει σαράβαλα τραίνα σε αγαστή συνεργασία με την ...ιδιωτική Ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Καταλαβαίνουν τι γράφουν ή απλά γράφουν ότι τους κατέβει και ότι τους λένε υπεύθυνα και ανεύθυνα παπαγαλάκια, εντός και εκτός σιδηροδρόμου, μόνο και μόνο για να αντιπολιτευτούν; Δεν ξέρουν ότι οι συρμοί με σύστημα πλευρικής εξισορρόπησης (tilting) που στην Ιταλία τα λένε Pentolino και χωρίζονται σε ETR διαφόρων γενεών και συστημάτων ρευματοληψίας, είναι ιδιοκτησία τους; Ότι για αυτά δεν θα καταβάλλεται ενοίκιο που αυξάνει τα κόστη; Τι νόμιζαν κάποια καλόπαιδα στο ΤΑΙΠΕΔ, στο Υπουργείο ή όπου αλλού; Ότι η όποια ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λειτουργούσε με τα κριτήρια της παλαιάς κρατικής Εταιρείας; Θα νοίκιαζε το τροχαίο υλικό που θα της πασάριζαν, μόνο και μόνο για να εισπράττουν κάποιοι μισθώματα και να δικαιολογούν την ύπαρξή τους; Αν οι Ιταλοί βλέπουν στα σοβαρά την επένδυσή τους, θα φέρουν και άλλο δικό τους υλικό. Θα το συντηρούν στη δική τους ΕΕΣΣΤΥ και θα αφήσουν την ΓΑΙΑΟΣΕ στα κρύα του λουτρού, να διαχειρίζεται ένα στόλο από ταλαιπωρημένα οχήματα που κανείς άλλος δεν θα θέλει και θα περιέλθουν σε κατάσταση σκραπ μετά από μερικά χρόνια ακινησίας.Anonymousnoreply@blogger.com