Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Συνάντηση ΠΕΠΕ με Δ/νων Σύμβουλο ΟΣΕ

Πραγματοποιήθηκε χτές η συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο .


Στην συνάντηση παραβρέθηκαν απο το ΔΣ της ΠΕΠΕ , ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος , ο Γενικός Γραμματέας Τουρλής , ο Αντιπρόεδρος Βελής και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου , Συρόπουλος , Φιλιπόπουλος και Γενιδούνιας .
Επίσης την κουβέντα παρακολούθησε και ο συνάδελφος μηχανοδηγός Γιαννόπουλος Αποστόλης .

Απο την πλευρά του ΟΣΕ , παρεβρέθηκε  ο Δ/ντης Γραμμής κ. Μπασαγιάννης .

Εκτέθηκαν όλα τα προβλήματα που αφορούν τις ελλείψεις στην υποδομή .
Αναλυτικότερα
  • Για το θέμα των φωτοσημάτων , δόθηκε η απάντηση ότι θα προχωρήσει αποκατάσταση στο δίκτυο που έχει διαλυθεί λόγω της κλοπής των καλωδίων της τηλεδιοίκησης .Εξετάζεται πλέον το ενδεχόμενο να θάβονται τα καλώδια σε βάθος 50 - 60 cm κάτω απο το έδαφος , προκειμένου να μην κλέβονται εύκολα .Έχει ήδη προχωρήσει εργολαβία απο την ΕΡΓΟΣΕ .
  • Για το θέμα της ηλεκτροκίνησης , δεν υπήρξε σαφής απάντηση για το πότε θα ξεκινήσουν εργασίες αποκατάστασης - σίγουρα προηγείται το θέμα της φωτοσήμανσης είπε η Διοίκηση - αλλά γίνονται ενέργειες απο πλευράς ΕΡΓΟΣΕ για την ανάταξη του δικτύου .Είναι στα σχέδια προκήρυξη εργολαβίας για το θέμα αυτό .
  • Για το θέμα με την βλάστηση γύρω απο την γραμμή που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιές  , η Διοίκηση του ΟΣΕ αναγνώρισε το πρόβλημα , και η απάντηση είναι πως δίνονται σε εξωτερικά συνεργεία συνεχώς αναθέσεις για την κοπή των χόρτων .Ιδιαίτερα τέθηκε το θέμα της γραμμής της Ειδομένης απο τον συνάδελφο Συρόπουλο , αλλά η απάντηση που δόθηκε δεν ικανοποίησε αφού δεν είναι σίγουρο ότι θα προλάβουν τα συνεργεία το καλοκαίρι.Για το ίδιο θέμα ΄( Ειδομένη ) έγινε κουβέντα για το θέμα της μη λειτουργίας της τηλεδιοίκησης , αλλά ούτε καν των ενδιάμεσων σταθμών με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθημερινά προβλήματα στην κυκλοφορία των εμπορικών αμαξοστοιχιών . 
  • Για το θέμα των βραδυποριών , δόθηκε η απάντηση ότι σχεδιάζεται συνεργασία μεταξύ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ , προκειμένου να υπάρξει επιτέλους στην γραμμή αξιοπιστία , αφού εξακολουθούν να υπάρχουν βραδυπορίες που δεν ισχύουν .Ο ΟΣΕ τον τελευταίο καιρό προχωράει σε εκ του μηδενός αποτύπωση των προβλημάτων γραμμής σε όλο το δίκτυο , ειπώθηκε .Στο προσεχές διάστημα θα υπάρξει συνάντηση υπηρεσιακών παραγόντων των 2 εταιρειών  στο Υπουργείο , προκειμένου να συζητηθούν τα προβήματα στην γραμμή .Αναγνωρίστηκε ότι υπήρξε πρόβλημα στις σχέσεις των 2 εταιρειών γύρω απο διάφορα ζητήματα .Επιπλέον αναφέρθηκε ότι έχουν δοθεί εργολαβίες , ιδιαίτερα για το κομμάτι Τιθορέα - Δομοκός , προκειμένου να διατηρηθεί η γραμμή στο σημερινό επίπεδο .Λεφτά για περαιτέρω βελτιώσεις δεν υπάρχουν ! Σε ερώτηση για το εαν έχουν αλλάξει με Προεδρικό Διάταγμα τα όρια σφάλματος της γραμμής  η απάντηση ήταν θετική , με την υποσημείωση απο την πλευρά της Διοίκησης ΟΣΕ ότι αυτά που ίσχυαν μέχρι πρότινος ήταν πολύ αυστηρά και δεν συναντώνται σε κανένα δίκτυο .Δόθηκε η δέσμευση ότι το προεδρικό διάταγμα θα δοθεί άμεσα στην ΠΕΠΕ .Έγινε αναφορά  για την χαρακτηριστική περίπτωση του Δαύλεια - Τιθορέα , όπου με την παράδοση της γραμμής δόθηκε βραδυπορία 80χλμ , χωρίς να αποδοθούν ευθύνες σε κανέναν για το ότι ξοδεύτηκαν εκκατομύρια για ένα κομμάτι δικτύου που ποτέ δεν λειτούργησε σωστά .Ο κ. Θεοφανόπουλος αναγνώρισε τα προβλήματα που υπάρχουν στην υποδομή , ωστόσο ανέφερε πως το θέμα αυτό πάει χρόνια πίσω και δεν μπορεί να αναλάβει όλη την ευθύνη για το σημερινό χάλι .Ωστόσο ανέφερε πως γίνεται προσπάθεια για να δουν τι μπορεί να διορθωθεί άμεσα .
  • Έγινε αναφορά για την παραμέληση βασικών κανόνων ασφαλείας απο το προσωπικό των εργολάβων που εργάζονται στην γραμμή .( έλλειψη σημάτων κάλυψης , μέσων προστασίας , μη ενημέρωση των μηχανοδηγών για τα σημεία στα οποία γίνονται εργασίες ) .Ζητήθηκαν οι αναφορές των μηχανοδηγών που έχουν γίνει για τέτοια περιστατικά προκειμένου να υπάρξει εκ νέου σύσταση στους εργολάβους απο τον ΟΣΕ , αλλά και ενημέρωση στους συναδέλφους άλλων κλάδων για να ειδοποιούν άμεσα τους μηχανοδηγούς για την ύπαρξη συνεργείων στην γραμμή .
  • Για το θέμα με την έλλειψη φωτισμού στις γαλαρίες , δεν υπήρξε δέσμευση για άμεση επιλυσή του .
  • Για το θέμα της Κατερίνης , δόθηκε η απάντηση ότι θα παραδοθεί στις επόμενες μέρες ,αφού λύθηκε το θέμα της οικονομικής εκρεμότητας με τον εργολάβο .Υπάρχει πρόβλημα με το ύψος της αποβάθρας στην 1η γραμμή .
  • Τέθηκε το πρόβλημα που υπάρχει με την διέλευση πεζών στο κομμάτι γραμμής ΤΧ1 - ΤΧ5 και ιδιαίτερα στο ύψος της Μενεμένης, όπου τελευταία είχαμε και πολλά περιστατικά  .Θα εξεταστεί αν μπορεί να γίνει νέα περίφραξη , με το αίτημα να αφορά μεταλική περίφραξη που θα αποτρέπει την είσοδο τους  .
  • Τις επόμενες μέρες θα τοποθετηθούν καθρέπτες στις αποβάθρες των σταθμών στον Προαστιακό Αθηνών και Θεσσαλονίκης προκειμένου οι μηχανοδηγοί να βλέπουν την απο - επιβίβαση , αφού τα desiro δεν διαθέτουν .
Τελειώνοντας η Διοίκηση του ΟΣΕ ανέφερε πως δεν έχει προχωρήσει ακόμα η πληρωμή των ΥΓΟΣ προς τις εταιρείες , πράγμα που θα διευκόλυνε κατά την άποψη τους , το οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν .
Διατυπώθηκε η πρόθεση απο τον κ.. Θεοφανόπουλο , να γίνονται συχνότερα συναντήσεις με το ΔΣ της ΠΕΠΕ ( ήταν η 1η συνάντηση επί θητείας του ) προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ενημέρωση και συνεργασία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην Υποδομή .

Η συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλο αναβλήθηκε για την Τρίτη 2 Αυγούστου , λόγω υποχρεώσεων του.

Η ενημέρωση του blog , έγινε απο τον συνάδελφο Γενιδούνια Κώστα .

3 σχόλια:

  1. Φαίνετε πως όχι μόνον για την διοίκηση του ΟΣΕ αλλά και για την ΠΕΠΕ η Σιδηροδρομική γραμμή Μακεδονίας Θράκης και οι Συνάδελφοι που εργάζονται εκεί είναι ενός κατώτερου θεού. Το λέω αυτό διότι δεν έγινε καμία αναφορά και άσκηση πίεσης όπως ορθός τέθηκαν για άλλα σημεία για την τριτοκοσμική κατάσταση αυτής της Σιδηροδρομικής γραμμής ( η γραμμή της ντροπής ) Μακεδονία Θράκης όπου οι ταχύτητες αντί να αυξάνονται και να μειώνετε ο χρόνος διαδρομής, εκεί μειώνονται συνεχώς και φυσικά οι χρόνοι διαδρομής αυξάνονται. Ενδεικτικά μόνον αναφέρω στα στενά του Νέστου δίπλα στο ποτάμι υπάρχει εδώ και χρόνια απόσταση 13,5 χιλιομέτρων βραδυπορία η οποία από τα 70 km/h έπεσε στα 40 km/h εν συνεχεία στα 20 km/h και τώρα πλέον εδώ και έναν μήνα στα 10 km/h . Όσον αφορά δε για την γραμμή του Έβρου με ταχύτητες 40 και 50 km/h άνετα βγάζεις δρομολόγιο. Μπορώ να αναφερθώ σε πλήθος βραδυποριών για την γραμμή αυτήν των 40 και 25 km/h που παραμένουν για χρόνια ολόκληρα αλλά δεν θέλω να κουράσω. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει ένα υπόδειγμα βραδυποριών της γραμμής αυτής και θα καταλάβει(σε αυτό κάποιες βραδυπορίες δεν αναφέρονται κάν). Απλά για την γραμμή Θεσσαλονίκη Αλεξανδρούπολη μια κόλα Α4 είναι γεμάτη από βραδυπορίες εμπρός και πίσω.
    Θεωρώ πως είναι γελοίο σήμερα οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι σε βασικούς άξονες να κινούνται με ταχύτητες 10 km/h και να μην ιδρώνει το αυτί κανενός.
    Άντε ίσως κάποιοι καρεκλοκένταυροι να μην έχουν ιδέα για το τη γίνεται εκεί πάνω αλλά για την ΠΕΠΕ είναι απαράδεκτο να μην πιέζει για την αποκατάσταση αυτής της τραγικής κατάστασης όχι μόνον για λόγους αξιοπρέπειας και προστασίας προς τους
    Μηχανοδηγούς από κάποιο σοβαρότατο συμβάν αλλά και για το καλό των Ελληνικών Σιδηροδρόμων και των επιβατών.
    Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι της ΠΕΠΕ η Ελλάδα μας δεν είναι μόνον ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ - ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΚΙΑΤΟ.
    Επίσης κάποτε θα πρέπει να καταλάβετε πως πρέπει να νοιαστείτε πραγματικά όχι μόνον για τα οικονομικά μας αλλά και για την ποιότητα , προστασία και διευκόλυνση της δουλειάς όλων των Μηχανοδηγών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι μας αδικείς .
    Ιδιαίτερα το θέμα των βραδυποριών και της κατάστασης της γραμμής απασχόλησε σχεδόν το μεγαλύτερο μέρος της συνάντησης .
    Και η τοποθέτηση της ΠΕΠΕ αφορούσε το σύνολο της γραμμής .Απο τον Προαστιακό της Πάτρας μέχρι τον ακριτικό Έβρο.
    Το ότι η διοίκηση του ΟΣΕ απάντησε ότι δίνονται εργολαβίες ιδιαίτερα για το Τιθορέα - Δομοκός , σαφώς και δεν ικανοποιεί κανέναν .Ώστόσο η πίεση της ΠΕΠΕ αφορούσε το σύνολο του δικτύου .
    Όσον αφορά το τελευταίο σχολιό σου , δεν χρειάζεται παρά να σου θυμίσω τις πρόσφατες παρεμβάσεις της ΠΕΠΕ , προκειμένου να διατηρηθεί η έδρα της Δράμας και να μην μετατεθούν συνάδελφοι μηχανοδηγοί .
    Μάλιστα είχε πραγματοποιηθεί στην Καρόλου και συνάντηση παρουσία των εκλεγμένων ΣΤΑ απο την Δράμα αλλά και του επικεφαλή του μηχανοστασίου Δράμας με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ιδιαίτερα για αυτό το ζήτημα.΄

    Οπότε δεν βρίσκω σωστή την τοποθετησή σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με βάσει την ανάρτηση φαίνεται πώς ο γιατρός ασχολήθηκε και έδωσε προτεραιότητα στον απλά τραυματία και όχι στον βαριά τραυματία, εσείς δε από την πλευρά σας ενημερώσατε τον γιατρό για τον βαριά τραυματία και επικεντρωθήκατε να τονίζετε στον γιατρό για θέματα που σχετίζοντε με τον απλά τραυματία. Δεν καταλαβαίνω γιατί σας αδικώ ! με βάση το έγγραφο έτσι εν είναι ;
    Δεν ήμουν παρών στην συζήτηση σας για να γνωρίζω τη ειπώθηκε και τη όχι.
    Εγώ συμπεραίνω και σχολιάζω με βάση την ανάρτηση καθώς επίσης και την πραγματικότητα που επί 30 χρόνια περίπου βιώνω - βιώνουμε.
    Την Ελλάδα των δυο ταχυτήτων
    Θα ήθελα να διευκρινίσω πως ήμουν ξεκάθαρος, δεν αναφέρθηκα ούτε σε οικονομικά αλλά ούτε και σε θέματα στήριξης του προσωπικού παρά μόνον στην ποιότητα , προστασία και διευκόλυνση της δουλειάς όλων των Μηχανοδηγών .
    Για την περίπτωση της Δράμας θα συμφωνήσω μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή