Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Οι αντίπαλοι που αντιμετωπίζει καθημερινά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ(Απίστευτο!!!)

Λάβαμε και δημοσιεύουμε απίστευτη επιστολή που απέστειλε η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν. Αχαίας στο Υπουργείο Μεταφορών και όπου εν ολίγοις ζητάει το κλείσιμο του Προαστιακού της Πάτρας !!!!!

Διαβάστε την επιστολή και θα καταλάβετε πολλά για τις συνθήκες κάτω απο τις οποίες γίνεται ο αγώνας για την διατήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου σε πολλά μέρη της χώρας .

Τα σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας .

13 σχόλια:

  1. Απίστευτο όντως !!!Επιτέλους πέσαν οι μάσκες !Να ποιοι σαμποτάρουν το σιδηρόδρομο !Τα μικροσυμφέροντα μήπως τελικά είχαν παίξει το ρόλο τους και στο καθολικό κλείσιμο του δικτύου της Πελοποννήσου ????Η παράσταση στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών που έγινε πριν λίγες μέρες στην Καρόλου επιβεβαιώθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΙΣΧΟΣ.Να βγαλει αμεσως μια ανακοινωση η τραινοσε κ να ζητησει γονατιστα συγνωμη,για το κακο που προκαλεσε σε αυτη την συμπαθεστατη ομαδα,οχι τιποτα αλλο μη κανουν κ καμμια μηνυση για διαφυγοντα κερδη.Ειναι τοσο μεγαλοκαρδοι που θα δωσουν συγχωρεση,σε αυτο το ατοπημα.
    ΕΡΩΤΗΣΗ.α)Τι νερο πινουν;β)Παιρνουν ληγμενα;Η κατασταση τους ειναι σοβαρη,κ χρειαζεται επειγοντως γιατρος να τους δει..δε λεω ειδικοτητα.Οποιος γνωριζει κανενα καλο επιστημονα ας μας ειδοποιησει,παρακαλω προωθηστε το ειναι μεγαλη αναγκη.Το εοβεσνα δεν την παλευει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως ήρθε η ώρα να απαντήσει και επίσημα η ΠΕΠΕ σε τέτοιους είδους προκλητικές επιθέσεις ενάντια στο πλεόν οικολογικό και οικονομικό μέσο , το σιδηρόδρομο .

    Οι εποχές πλέον απαιτούν ανοίγματα στις τοπικές κοινωνίες όπου θα εξηγήται αναλυτικά ο ρόλος του τρένου .
    Σε αυτό το επίπεδο , ίσως και με δημοσιεύσεις στα τοπικά μέσα ενημέρωσης θα πρέπει να απαντηθεί η επιστολή αυτή .
    Σε όλα τα προηγμένα κράτη ,ο ρόλος του σιδηροδρόμου αναγνωρίζεται καθολικά και γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης και επεκτασής του.
    Στην Ελλάδα , τα τοπικά συμφέροντα και η κεντρική πολιτική επιλογή δεκαετιών σε βάρος του σιδηροδρόμου και υπέρ του αυτοκινητιστικού λόμπυ έχουν αφήσει πίσω το σιδηρόδρομο .

    Πλέον δεν θεωρώ καν τυχαία , τα κρούσματα δολιοφθοράς που σημειώθηκαν στην περιοχή και καθυστέρούν την προέκταση του Προαστιακού της Πάτρας , ενός εγχειρήματος που εκτός τον άλλον φέρνει και κερδοφορία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
    Αρκετά λοιπόν με αυτά τα συμφέροντα που κρατούν αιχμάλωτο το μέσο .

    Και εμείς σαν ΠΕΠΕ , θα πρέπει να αναδείξουμε και να αποκαλύψουμε με την ευκαιρία αυτή, αυτούς που πολεμάνε το τρένο , αντί να τρωγόμαστε για το αν σήμερα είναι πράσινοι και χτες μπλέ .

    Γιατί αυτοί είναι ενωμένοι σε έναν κοινό στόχο .

    Να κλείσουν το σιδηρόδρομο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα τεστ IQ στους υπογράφοντες κρίνεται απαραίτητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε καλά τώρα, αυτοί ζούνε ακόμη στον κόσμο τους.
    Θεωρώ πως το δικό τους ζόρι δεν είναι αν το τρένο λειτουργεί με κέρδος η παθητικό αλλά κατευθυνόμενο για να κάνουν τα ΚΤΕΛ ακόμη πλουσιότερα όπως επίσης και τους ΤΑΡΙΦΕΣ. ΤΑΡΙΦΕΣ οι οποίοι έδειξαν την ποιότητά τους καταταλαιπωρώντας όλη την κοινωνία με τις απαράδεκτες ενέργειές κλείνοντας τα πάντα με αποτέλεσμα να είσαι αναγκασμένος να κρέμεσαι από τα χείλη του κάθε ανόητου και άσχετου ΤΑΡΙΦΑ για τον αν θα περάσεις απέναντι η όχι.
    Δυστυχώς φάνηκε ξεκάθαρα αυτών που έστειλαν το έγγραφο η νοοτροπία τους καθώς επίσης σε τη ποιότητα ανθρώπων βασίζετε η κοινωνία μας για να προχωρήσει μπροστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εκστρατεία έχει ξεκινήσει από βδομάδες και μήνες πριν:
    http://img829.imageshack.us/img829/5539/70098709.jpg

    (με αφορμή τα πυκνά δρομολόγια στο Λαμία-Στυλίδα)

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, και μιάς και αναφέρθηκαν οι ταξιτζήδες, ιδού ένα νέο επίτευγμά τους:

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=88987&catid=6

    Με τέτοιες κινήσεις, χάνουν το όποιο δίκιο έχουνε.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα συμφέροντα είναι μεγάλα ,κάτι πρέπει να γίνει , κινητοποίηση χρειάζεται σε πολύπλευρο επίπεδο και όχι μόνο από την ΠΕΠΕ ,γιατί δυστυχώς είναι πολλοί οι φορείς που ζουν παρασιτικά και δεν θέλουν το τρένο και προβαίνουν πάντα σε στοχευμενες ενέργειες και υπόγεια μέσα !Βλέπουμε τι γίνεται και βιώσαμε το έργο τους !Το θέμα είναι βαθιά πολιτικό και βέβαια χρειάζεται και από μας επιλογές που θα πρέπει να ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδια ειμαι ηδη μεταταγμενος απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλα δε μπορω να καταπιω το αδικο. Ο Σκεντζος που υπογραφει την επιστολη ειναι ο προδρος των Ταξιτζηδων στην Πατρα. Να διαδοσετε αυτή την αθλιότητα και την αλητεία των ταξιτζήδων. Του χειρότερου επαγγελματικού κλάδου. Βγάλτε ανακοίνωση να μάθει ο κόσμος της Πάτρας και του Ρίου πόσο άθλιοι είναι. Καλά θα κάνει και θα τους σκίσει ο Ραγκούσης. Στο μόνο που συμφωνώ με την κυβέρνηση.Βγάλτε δελτίο τύπου ΤΩΡΑ. Ο Εμπορικός σύλλογος της Πάτρας το θέλει σαν τρελλός το τρένο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα τσογλάνια της ασφάλτου κάνανε και απολογισμό και είδαν οτι είναι ζημιογόνος!!!!! Μην τους λυπηθείτε και μην κωλώσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε ποιος τον γ.. τον μ..Εγω αν ημουν τραινοσε θα τον εγραφα στα ισα ενα ξερο fuck you.παλιοταριφες κ λεωφορεια,που τον επιασε ο πονος για την οικονομια της ελλαδος...αρχιφοροφυγαδες,αλλα δεν φταινε αυτοι καποιοι (πολιτικοι) τους χαιδευαν τοσα χρονια κ τωρα αντε μαστους..ρε κοψιμο τη γλωσσα που θελουν παλιοχουντοσκυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΠΕΠΕ και η κάθε ΠΕΠΕ θα έπρεπε να έχει κατανοήσει πλέον ότι: Οι δικές μας ανάγκες, οι μεταφορικές ανάγκες των εργαζόμενων – του ελληνικού λαού εξυπηρετούνται από έναν ενιαίο 100% Δημόσιο Σιδηρόδρομο, ο οποίος θα ανήκει σε ένα ενιαίο 100% Δημόσιο φορέα Μεταφορών-Συγκοινωνιών (χερσαίων, αεροπορικών, ακτοπλοϊκών) που στην αποκλειστική ευθύνη του κράτους θα ανήκει ο σχεδιασμός, η κατασκευή, η λειτουργία, η συντήρηση, ο έλεγχος και η χρηματοδότησή του. Ποιου κράτους όμως; Του κράτους που θα διασφαλίζει τα συμφέροντα των εργαζομένων και όχι της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας.
    Οι αεροπορικές εταιρίες , οι ακτοπλοϊκές εταιρίες, οι εταιρίες των φορτηγών, οι σιδηροδρομικές εταιρίες που έρχονται, τα ΚΤΕΛ, οι εταιρίες των ταξί που έρχονται δεν είναι καπιταλιστική ιδιοκτησία; Και βέβαια είναι. Αν όμως όλες αυτές οι εταιρίες ήταν κοινωνικοποιημένες, αποτελούσαν λαϊκή περιουσία και δίπλα τους λειτουργούσαν τα ταξί συμπληρωματικά πάντα, κοινωνικοποιημένα και αυτά, ή έστω σε πρώτη φάση συνεταιριστικά θα είχαμε προβλήματα σαν το παραπάνω; Όχι. Να ποιους δύσκολους στόχους πρέπει να διεκδικεί η ΠΕΠΕ (το λέει άλλωστε και το καταστατικό της άρθρο 4, παράγραφος 6), η κάθε ΠΕΠΕ, η κάθε ΠΟΣ, η ΓΣΕΕ και όχι να πατρονάρουν τον καπιταλισμό και ενίοτε να ανεβαίνουν… στα κεραμίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι προκλησεις συνεχιζονται...ομως δεν πρεπει να μεινουν αναπαντητες αυτη τη φορα. Χρειαζεται δραση: δημοσιοποιηση της επιστολης σε blogs, παρεμβαση στα τοπικα μεσα ενημερωσης (μακαρι να ηταν εφικτη η απαντηση απο τα αθηναικα ΜΜΕ -αλλα κανενα πιστο σκυλι δεν δαγκωνει το χερι που το ταιζει-), εκδοση δελτιου τυπου -και διανομη του στο επιβατικο κοινο της τοπικης κοινωνιας και τελικα εφοσον υπαρχει νομικη βαση, να κινηθει νομικα εναντια τους το σωματειο, προκειμενου να προασπισουμε το συμφερον -κατ΄ουσιαν- της εργασιας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή