Επιστολή της τοπικής Γραμματείας Μηχανοστασίου Πάτρας που δίνει απαντήσεις στο αίτημα της ΟΕΒΕΣΝΑ Πάτρας για κλείσιμο του Προαστιακού.
Με έκπληξη διαβάσαμε τις δηλώσεις και το αίτημα του προέδρου των Ταξί Πάτρας κ. Π. Σκέντζου, για την κατάργηση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας.
Αυτό που εμείς καταλάβαμε από όλα όσα είπε ο κ. Π. Σκέντζος, είναι -ούτε λίγο ούτε πολύ- να καταργηθούν οι αστικές και προαστιακές συγκοινωνίες της Πάτρας, προκειμένου να γίνει μονοπώλιο η -συμπαθής κατά τα άλλα- τάξη των Ταξί.
Από όσα τουλάχιστον εμείς γνωρίζουμε, σε όλες τις πόλεις του κόσμου συγκοινωνία εκτελούν το τραμ, το μετρό, το λεωφορείο και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, ενώ τα ταξί έχουν επικουρικό ρόλο. Την τελευταία μάλιστα δεκαετία, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί συστηματικά την ανάπτυξη των μέσων σταθερής τροχιάς, τα οποία είναι προφανώς και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Η λογική του κ Σκέντζου και των μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών, είναι αυτές που επέβαλαν το κλείσιμο πεντακοσίων (500) χιλιομέτρων σιδηροδρομικού δικτύου και το ξεσπίτωμα εκατοντάδων οικογενειών, με ότι αυτό συνεπάγεται (κοινωνικά, οικονομικά, αναπτυξιακά) για τις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδος και Πελοποννήσου.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι απόψεις του κ Σκέντζου δεν εκφράζουν το σύνολο των επαγγελματιών Ταξί Πάτρας, και ότι τα αρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών θα δουν με θετική ματιά το αίτημα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης των νομών Αχαΐας και Ηλείας, για επέκταση του Προαστιακού προς Ψαθόπυργο και Πύργο-Ολύμπια.
Τοπική Γραμματεία Μηχανοστασίου Πάτρας
- το link για την απίστευτη επιστολή (...)της ΟΕΒΕΣΝΑ προς τον Υπουργό Μεταφορών κ.Ραγκούση
Οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί απο τα Μηχανοστάσια Πάτρας , Πύργου , Καλαμάτας και Τρίπολης βιώνουν με το χειρότερο τρόπο τα αποτελέσματα της καταστροφικής πολιτικής επιλογής για κλείσιμο του περιφερειακού σιδηροδρομικού δικτύου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι κρίμα πραγματικά , συμπολίτες μας να ζητούν να κλείσει ο σιδηρόδρομος , το πλέον οικολογικό , οικονομικό και ασφαλές μέσο μαζικής μεταφοράς , όταν σε όλα τα προηγμένα κράτη αυτός αναπτύσετε συνεχώς .
Σε καμιά περίπτωση δεν επιδιώκουμε αντιπαλότητα με τους εργαζόμενους στα ταξί - εργαζόμενους που και αυτοί μοχθούν κάτω απο επαχθείς συνθήκες -.
Ωστόσο θα πρέπει όλοι να καταλάβουν , ότι αυτές οι λανθασμένες διαχρονικά πολιτικές επιλογές -αποτέλεσμα συνήθως πιέσεων απο τοπικά μικροσυμφέροντα - φέραν την χώρα μας σήμερα ουραγό στην διεθνή κοινότητα .
Ο σιδηρόδρομος πρέπει άμεσα να επαναλειτουργήσει στην Πελλοπόνησο και πρέπει και εμείς σαν ΠΕΠΕ και σαν σιδηροδρομικοί να τονίζουμε τον ρόλο του, στην ανάπτυξη , ιδιαίτερα στην περιφερειακή , που έχει σήμερα απόλυτη ανάγκη ο τόπος .