Συνεχίζει να παραβιάζει κανονισμούς ο ΔΙΚΑΜ.
Για άλλη μια φορά έβγαλε τα απωθημένα του για τον κλάδο έλξης .
Σήμερα αποφάσισε να στείλει σε έκτακτη Περιοδική Ιατρική Εξέταση και επιπλέον ψυχοτεχνική εξέταση συναδέλφους επειδή λέει ενεπλάκησαν σε συμβάντα .(που προβλέπεται αυτό )...
Όχι μόνο είναι προσβλητική η στοχοποίηση των συναδέλφων αλλά και επικίνδυνη για τον κλάδο .
ΔΕΝ διαφωνούμε με την περιοδικό έλεγχο όλων των μηχανοδηγών με ιατρικές και ψυχοτεχνικές εξετάσεις , αλλά με την επικίνδυνη λογική του ΔΙΚΑΜ που θέλει να εισάγει νέα ήθη και έθιμα κατά παράβαση όλων των κανονιστικών διατάξεων συνδυάζοντας απευθείας συμβάντα με ψυχοτεχνικές εξετάσεις .
Την διαλυμένη υποδομή δεν την είδε , την εγκληματική του υπογραφή για μηχανοδήγηση 6 ωρών σε δίκτυο χωρίς ATP και ταχύτητες 160 χλμ δεν την θυμάται , την εκβιαστική του πίεση στο προσωπικό για ταχύτητες 160 χλμ εκεί που δεν υπάρχει κανένα σύστημα ασφαλείας ίσως την ξέχασε .
Εμείς όμως όχι .
Η εμπάθεια του απέναντι στον κλάδο των μηχανοδηγών όχι μόνο είναι πλέον ολοφάνερη αλλά και επικίνδυνη .
Ένας προϊστάμενος με 2ετή παρουσία σε μια διεύθυνση που δεν εισήγαγε καμία καινοτομία , δεν προέβλεψε καμία νέα διαδικασία και απλά συνεχώς επιχειρούσε να υποβαθμίσει τον κλάδο της έλξης σπάζοντας τα νεύρα των μηχανοδηγών και όχι μόνο .
Έχουμε πολλά να γράψουμε , αλλά δεν το κάνουμε σεβόμενοι πρώτα από όλα τον εαυτό μας .
Για άλλη μια φορά έβγαλε τα απωθημένα του για τον κλάδο έλξης .
Σήμερα αποφάσισε να στείλει σε έκτακτη Περιοδική Ιατρική Εξέταση και επιπλέον ψυχοτεχνική εξέταση συναδέλφους επειδή λέει ενεπλάκησαν σε συμβάντα .(που προβλέπεται αυτό )...
Όχι μόνο είναι προσβλητική η στοχοποίηση των συναδέλφων αλλά και επικίνδυνη για τον κλάδο .
ΔΕΝ διαφωνούμε με την περιοδικό έλεγχο όλων των μηχανοδηγών με ιατρικές και ψυχοτεχνικές εξετάσεις , αλλά με την επικίνδυνη λογική του ΔΙΚΑΜ που θέλει να εισάγει νέα ήθη και έθιμα κατά παράβαση όλων των κανονιστικών διατάξεων συνδυάζοντας απευθείας συμβάντα με ψυχοτεχνικές εξετάσεις .
Την διαλυμένη υποδομή δεν την είδε , την εγκληματική του υπογραφή για μηχανοδήγηση 6 ωρών σε δίκτυο χωρίς ATP και ταχύτητες 160 χλμ δεν την θυμάται , την εκβιαστική του πίεση στο προσωπικό για ταχύτητες 160 χλμ εκεί που δεν υπάρχει κανένα σύστημα ασφαλείας ίσως την ξέχασε .
Εμείς όμως όχι .
Η εμπάθεια του απέναντι στον κλάδο των μηχανοδηγών όχι μόνο είναι πλέον ολοφάνερη αλλά και επικίνδυνη .
Ένας προϊστάμενος με 2ετή παρουσία σε μια διεύθυνση που δεν εισήγαγε καμία καινοτομία , δεν προέβλεψε καμία νέα διαδικασία και απλά συνεχώς επιχειρούσε να υποβαθμίσει τον κλάδο της έλξης σπάζοντας τα νεύρα των μηχανοδηγών και όχι μόνο .
Έχουμε πολλά να γράψουμε , αλλά δεν το κάνουμε σεβόμενοι πρώτα από όλα τον εαυτό μας .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου