Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Ειδήσεις απο το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε.


19-20 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το Σ.Τ.Α. στην Θεσσαλονίκη ...
Επιπλέον στην συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο η ενημέρωση ήταν η εξής ...
όσον αφορά τα ΥΓΟΣ 

Επιβεβαιώθηκε η ανάρτηση που είχαμε κάνει τις προηγούμενες μέρες .Το ελεγκτικό συνέδριο μπλόκαρε την εκταμίευση αφού θεωρούσε ότι πρέπει αυτή να γίνει απο την ημέρα έγκρισης της σύμβασης και μετά.
Η σύμβαση με το Δημόσιο υπογράφηκε πέρυσι τον Ιούνη και αφορά ετήσια επιχορήγηση 50 εκ για τα επόμενα 3 χρόνια .
Αύριο εκδικάζεται η αίτηση ανακοπής που κατέθεσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενάντια στην απόφαση του ελεγκτικού .Το Δημόσιο δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα και η άποψη του κ. Ζηλιασκόπουλου είναι ότι θα προχωρήσει σύντομα η εκταμίευση .
Με την ευκαιρία αυτή ο Σύμβουλος έκανε και μια πρόχειρη αποτίμηση της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας , αναφέροντας πως το έλλειμμα έχει περιοριστεί σημαντικά ( 600 χιλ για το μήνα Σεπτέμβριο ), ενώ ανέφερε και τα ποσά που καταβάλει ετησίως  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ .
23 εκ για υπενοικίαση του τροχαίου υλικού
25 εκ για την συντήρηση του και 22 εκ . τέλη υποδομής ενώ ανέφερε πως δόθηκε ένα μικρό ποσό έναντι στον ΟΣΕ τον προηγούμενο μήνα και πώς η εταιρεία δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ρευστότητας .Τέλος η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλέον καταβάλει από τα ίδια κεφάλαιά της λειτουργικά έξοδα (πχ πετρέλαια, καθαρισμό  κτλπ) .

Για την εργασιακή εφεδρεία 

Ο Σύμβουλος τόνισε πως συνεχίζεται η προσπάθεια για να μην φύγει κόσμος από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ .Τις επόμενες μέρες - και με τις πολιτικές εξελίξεις να τρέχουν - θα έχουμε νεότερα .
Η ΠΕΠΕ στην συνεδρίαση του ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα να αναθέσει στον δικηγόρο Καρούζο  το θέμα της εργασιακής εφεδρείας .

Για τις περικοπές δρομολογίων 

Ο Σύμβουλος τόνισε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί καμία περικοπή σε δρομολόγια ΑΝ δεν ισχύσει η εργασιακή εφεδρεία .Αν όμως ισχύσει μίλησε για καταργήσεις σε Χαλκίδα, Έδεσσα και σε μερικά άλλα δρομολόγια .
Από την πλευρά της ΠΕΠΕ έγινε αίτημα στις συσκέψεις που πραγματοποιούνται για τα δρομολόγια  να συμμετέχει μηχανοστασιάρχης , ενώ θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει και η συγκρότηση της Δ/νσης Τροχαίου υλικού με μηχανοστασιάρχες να αναλαμβάνουν την διαχείριση του.Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σε αυτό το αίτημα απάντησε πως περιμένει την υπογραφή απο τον Υπουργό Υποδομών του οργανογράμματος για να προχωρήσει .

Θέση της ΠΕΠΕ ήταν να μην γίνει καμία κατάργηση δρομολογίου και να επανέλθουν άμεσα τα καταργημένα δρομολόγια στο Νερ/σσα - Αερ/μιο.

Για την εκπαίδευση των βοηθών 

Ο Σύμβουλος είπε πως θα κοιτάξει να το προχωρήσει το συντομότερο .

Υπήρξε και κουβέντα για μερικά τοπικά θέματα ...Όπως για το Υπηρεσιακό αυτοκίνητο στο ΜΑΙ , που πλέον εξυπηρετεί 3 τομείς (έλξη , κίνηση , προαστιακό ) και δεν είναι πλέον λειτουργικό για το προσωπικό .
Το θέμα θα επανεξεταστεί , ενώ και στο ΔΣ εκφράστηκαν απόψεις για το ότι ο μηχανοδηγός δεν πρέπει να κάνει τον οδηγό σε υπηρεσιακά αυτοκίνητα ......

Για το θέμα του Συμβούλου αποκρατικοποιήσεων τόνισε πως έχει γίνει μόνο μια διερευνητική επαφή και ότι εκτίμηση του κ. Ζηλιασκόπουλου πως το πωλητήριο θα μπει για το σύνολο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όχι για μεμονωμένες δραστηριότητες .Το θέμα είναι αν θα υπάρχει αγοραστής .....

Τέλος ο κ. Ζηλιασκόπουλος  ανέφερε ότι θα πρέπει να φτιαχτεί ένα δίκαιο και αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης του προσωπικού που  θα καθορίζει στο  τέλος της κάθε χρονιάς - αν υπάρχουν κέρδη (ανέφερε ότι για το 2012 έχουν προϋπολογιστει 3 εκ και το 2013 12 εκ κέρδη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) - αμοιβή παραγωγικότητας με μέρος των κερδών ....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου