Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Εξαιρούνται οι Μηχανοδηγοί από την εργασιακή εφεδρεία

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των βραδινών δελτίων ειδήσεων ,με πράξη Νομοθετικού περιεχομένου που θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες ,  οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , οι σταθμάρχες , οι κλειδούχοι και το προσωπικό ασφαλείας του ΟΣΕ εξαιρούνται απο την εργασιακή εφεδρεία . Εξαιρούνται και οι οδηγοί απο ΟΣΣΥ , ΣΤΑΣΥ .
Επίσης αποφασίστηκε οι περικοπές των αμοιβών σε δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς που δεν είναι εισηγμένοι στο Χρηματιστήριο να μην εφαρμοστούν όπως προέβλεπε ο νόμος, δηλαδή με μέσο όρο αποδοχών τα 1.900 ευρώ το μήνα αλλά να ισχύσει και για αυτούς η μείωση έως 35% όπως ισχύει και για τους εργαζόμενους στις εισηγμένες στο Χρηματιστήριο ΔΕΚΟ.
Στη μείωση του 35% περιλαμβάνονται και οι μειώσεις που έγιναν από τα τέλη του 2009, που σημαίνει πως εάν ένας εργαζόμενος είχε μείωση αποδοχών μέχρι σήμερα 20%, η μείωση που θα προκύπτει τώρα θα είναι 15%. 
(Θα πρέπει να δούμε πρακτικά τι σημαίνει αυτό και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
πηγή newsit.gr     http://goo.gl/6gHyD

8 σχόλια:

  1. Όταν η λογική υπερισχύει της αλαζονείας και της σκοπιμότητας , η πολιτική κερδίζει κατά κράτος την Τρόικα»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε οχι και μπραβο που κανανε το αυτονοητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν θυμάμαι καλα, δεν ήταν τόσο "αυτονόητο" για τους σοσιαλιστές κ.κ. Ρέππα και Ραγκούση. Ο νοών νοείτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή λέμε μπράβο στην πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ.
    Παραδεχόμαστε και εμείς ότι το μέτρο της εφεδρείας είναι ανεκτό και το εισάγουμε στην ορολογία του εργατικού δικαίου .

    Όπως λέει ο λαός τα θέλει ο κώλος μας .

    Αν η ανάρτηση δεν έχει πανηγυρικό χαρακτήρα είναι γιατί από Δευτέρα συνάδελφοι μας σιδηροδρομικοί , θα βρεθούν σε εφεδρεία .Και γιατί ανοίγει και η αξιολόγηση που θα οδηγήσει σε απευθείας απολύσεις.

    Και αν τελικά σε κάποιον ανήκουν πραγματικά τα συγχαρητήρια είναι στην Π.Ε.Π.Ε. που κατόρθωσε να προστατέψει τα μέλη της σε αυτήν την φάση .

    Για όλα τα αρνητικά φταίει η ΠΕΠΕ αλλά για τα θετικά το Υπουργείο .
    Αντιλαμβάνομαι την αγωνία του SID να μειώσει το μέγεθος της επιτυχίας (ο Μάης είναι κοντά) αλλά στην ουσία με όσα γράφει ακυρώνει τον ίδιο του τον εαυτό.

    Αυτό που προσέδεσε απίστευτη δυναμική στην διεκδίκηση του αυτονόητου , είναι όλη η προηγούμενη δουλειά που είχε γίνει με τις μετατάξεις , που δυστυχώς δεν είχε θετικό αποτέλεσμα για εμάς - ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι δεν πήγε καλά τότε-.Ούτε τότε, ούτε τώρα κάναμε την παραμικρή υποχώρηση.
    Θεωρώ επίσης ότι η αλλαγή πλεύσης που κάναμε τόσο στο θέμα με τα ΒΑΕ και οι νέοι συσχετισμοί δυνάμεων που παρουσιάστηκαν από την κοινή αίτηση εισαγωγής σε αυτά με τους οδηγούς σταθερής τροχιάς από τα υπόλοιπα μέσα , βοήθησαν τα μέγιστα .
    Και αυτό έγινε μετά από χρόνια .Χρόνια το λέγαμε αλλά δεν το κάναμε.
    Τώρα που έγινε βλέπουμε και κάποια αποτελέσματα.
    Αυτό δείχνει τι θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει τόσο καιρό , αλλά και την προοπτική που ανοίγει για τον κλάδο μας αν η πυξίδα έχει σωστό και υγιή προσανατολισμό.
    Επόμενος στόχος η ανατροπή του μισθολογίου και η κατοχύρωση των ΣΣΕ.Σκοπός μας η ανατροπή της πολιτικής.
    Δύσκολος , χρονοβόρος αλλά όχι ανέφικτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατι les paul θεωρεις οτι ο ακροδεξιος εβαλε το τσεκουρακι του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kyuss, το σχόλιο μου, δεν αποτελούσε κριτική των πράξεων του σημερινού υπουργού. Άλλωστε θεωρώ πως, δεν ειναι οι ταμπέλες, αυτές που χαρασουν πολιτική, αλλα οι άνθρωποι. Επιπροσθέτως πιστεύω, για να εφαρμοσθεί τετοιου είδους αντιλαϊκή πολιτική -οπως αυτή που ζήσαμε τα τελευταία 2 χρόνια-, χρειάζονται ανήθικους και αναλγητους ανθρώπους. Το ΔΝΤ βρήκε τους ιδανικούς στην κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, αδιστακτους και πρόθυμους να εφαρμόσουν τα ιδιαιτέρως σκληρά μέτρα του. Οι άνθρωποι αυτοί λοιπον, έδειξαν το ποιον τους. Αυτο εννοούσα λέγοντας, "ο νοών νοειτω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή