Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Νέα συμπληρωματική Σύμβαση για το Καλλίδρομο (από το 1997 το χτίζουν- το βράδυ το γκρεμίζουν)


Τίτλοι τέλους για την εκκρεμότητα και το σήριαλ που υπήρξε εδώ και ένα σχεδόν χρόνο με την συμπληρωματική σύμβαση στο έργο της ΕΡΓΟΣΕ για τις υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της σήραγγας Καλλιδρόμου των χωματουργικών και λοιπών έργων που ανήκει στο Σιδηροδρομικό τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι.


Το σήριαλ με την συμπληρωματική σύμβαση ξεκίνησε πριν ένα περίπου χρόνο όταν αποφασίστηκε να δοθούν 44.000.000 ευρώ για να ολοκληρωθούν τα έργα. Μετά ξεκίνησε το πρόβλημα με την έλλειψη ΔΣ στην ΕΡΓΟΣΕ και η καθυστέρηση έφτασε μέχρι σήμερα που καλέστηκε η Κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ- J&P ΑΒΑΞ που έχει αναλάβει το σημαντικό έργο της κατασκευής της σήραγγας Καλλιδρόμου, για να υπογραφεί η νέα σύμβαση και να ολοκληρωθεί το μεγάλο αυτό έργο.
Το έργο της υποδομής της σήραγγας Καλλιδρόμου αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013 ενώ σύντομα θα βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την επιδομή (γραμμές και ηλεκτροκίνηση) όχι μόνο της σήραγγας Καλλιδρόμου αλλά ολόκληρου του τμήματος από την Τιθορέα μέχρι τον Δομοκό, έργο συνολικού μήκους 106χλμ.

H ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ

Όταν ολοκληρωθεί θα είναι η μεγαλύτερη Σιδηροδρομική σήραγγα στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια με συνολικό μήκος 9.036 μέτρα. Είναι διπλού κλάδου (δύο ξεχωριστές σήραγγες) ενώ λόγω της μορφολογίας του εδάφους κατατάσσεται στις 3 δυσκολότερες (κατά την κατασκευή) σήραγγες παγκοσμίως.
Η κατασκευή της έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ καθώς ξεκίνησε από το 1997 ενώ θα φτάσει μέχρι το 2015 για να την διατρέξουν τα πρώτα τρένα. Έχουν απομείνει περίπου 900 μέτρα για να διανοιχθεί πλήρως. Όταν αυτό επιτευχθεί θα ξεκινήσουν τα έργα επιδομής (εγκιβωτισμός των γραμμών επί σκυροδέματος, Slab-Track), εντός της Σήραγγας Καλλιδρόμου, για να επιτευχθούν υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης και να μειωθούν οι απαιτήσεις συντήρησης της γραμμής.
Θα ακολουθήσει η ηλεκτροκίνηση, η τηλεδιοίκηση και η παράδοση της που θα φτάσει εντέλει το 2015. Η μάξιμουμ ταχύτητες στον σχεδιασμό της σήραγγας είναι για 200 χλμ/ώρα. 19 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής (εγκιβωτισμός των γραμμών επί σκυροδέματος, Slab-Track), εντός της Σήραγγας Καλλιδρόμου, για να επιτευχθούν υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης και να μειωθούν οι απαιτήσεις συντήρησης της γραμμής.

8 σχόλια:

  1. Σε πρόλαβε το fimotro ρε φίλε SID .Πάνω στην αγωνία σου να στηρίξεις την Κυβέρνηση (τον Υπουργό Μεταφορών ) αφού έρχεται η ώρα για την αποκατάσταση της δημοκρατίας από την παράταξη που σήμερα συγκυβερνά (και έφυγε τρέχοντας μόλις συνειδητοποίησε το πρόβλημα που είχε δημιουργήσει ) και συ περιμένεις σαν αθώο πρόβατο να τσιμπήσεις και πάλι μεζέ – τσουπ σκάει το fimotro και σου χαλάει το πλάνο .

    Αυτή η ρουφιάνα η διαύγεια έχει ξεφτιλίσει πολλούς .
    Που να υπήρχε και την τελευταία 5ετία (2004-2009).
    Αλλά το ερώτημα είναι αν θα δημοσιεύαμε τα πρωτότυπα (αυτά με τις υπογραφές των Συμβούλων )ή τα άλλα (αυτά που άλλαζαν από όροφο σε όροφο ).

    Αυτή η παρασιτική νοοτροπία του Έλληνα .
    Κάλιο αργά παρά ποτέ .Ας γινόταν πάρτυ με τις εργολαβίες ας βούταγαν από παντού .
    Πέρναμε και μείς .Μόνο που τώρα μόνο εμείς πληρώνουμε .Αυτοί το πήραν το δωράκι από το φιλαράκι σου .
    9 μύρια .και μάλιστα 30.12 να κάνουν και Πρωτοχρονιά .

    Και είχαμε φτάσει με την ανοχή πολλών αλλά και την συμμετοχή λίγων να έχουμε ένα σιδηρόδρομο με έλλειμμα 10 δις .
    Επειδή λέγαμε κάλιο αργά παρά ποτέ .

    Αυτή η νοοτροπία μας .
    Πάλι καλά που είμαι μόνο 7 χρόνια στον σιδηρόδρομο SID .Γιατί αν ήμουν 30 με τόσους δήθεν αγαθούς που τριγυρνάνε δεν θα άντεχα .

    Αρκετά με τα λαμόγια που διαλύσαν τα πάντα εδώ και 3 δεκαετίες .
    Αρκετά με όσους τους στήριξαν .Είτε παίζοντας τους δήθεν ηλίθιους είτε σιωπώντας συνειδητά .

    Κάλιο αργά ποτέ λοιπόν.
    Μήπως και καταλάβεις κάποτε την μοίρα σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΝΗΜΗ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΓΕΛΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ (ΛΑΛΑ).ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ 2ΕΤΙΑ ΤΟΥ Γ.Α.Π ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.ΑΛΛΑΞΕ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς για σένα SID δεν ήμουν στις υπογραφές .Γιατί αν ήμουν δεν θα κατήγγειλα απλά .

    Και πάλι δυστυχώς για τους άλλους , εσύ ήσουν αλλά δεν κατήγγειλες .
    Ίσως έλεγες κάλιο αργά παρά ποτέ .

    Όσον αφορά για το που ήταν τα λαμόγια (και που είναι ακόμα ) όλοι ξέρουν .Και μάλιστα τώρα τελευταία εμφανίζονται ολοένα και συχνότερα οι τιμητές του πολύ πρόσφατου χτες .
    Ας μην ανοίγουμε όμως πληγές γιατί μας ενδιαφέρει το σήμερα και το αύριο .

    Τέλος η υπεροψία που σε διακατέχει (εκτός από την άγνοια ) φαίνεται και από το σχόλιο για τις παρατάξεις .

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και συ κοιτάς σε ποια παράταξη ανήκω. Αυτό είναι το πρόβλημα όλου του σιδηροδρόμου .

    Μπορείς και καλύτερα φίλε .(γράψε και επώνυμα δεν είναι κακό ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΣΑΘΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ .Π.Α.Σ.Ο.Κ ΤΕΛΟΣ.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ.ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΗΜΟΥΝ. ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σαι καλά φίλε sid .

    Απλά γιατί με επιβεβαίωσες σε κάποιους δύσπιστους φίλους μου.
    Αυτά τα σχόλια σου να τα βλέπουν όσοι έρχονται και κάνετε παράταξη μαζί .

    Γιατί όταν τους είπα ότι αυτά λέτε , δεν με πίστευαν .
    Ας σας απαντήσουν όμως αυτά τα παιδιά που σας πιστεύουν .

    Και φυσικά εγώ θα σου πω και πάλι το ίδιο που απάντησα σε ΔΣ όταν με τους ίδιους χαρακτηρισμούς και έλλειψη επιχειρημάτων προσπαθούσατε να απαντήσετε σε απλά ερωτήματα μου.
    Αν κάποιοι μπήκαν από το παράθυρο είναι γιατί είχατε κλείσει την πόρτα φιλαράκι .
    Εσύ και κάποιοι άλλοι .Λουκέτο βάζατε .Όταν φωνάζατε τους μηχανοδηγούς τεμπέληδες επειδή δεν δούλευαν 365 μέρες το χρόνο εμποδίζοντας τις προσλήψεις για να αυξήσετε με την υπερεργασία πλασματικά το εισόδημα .

    Στο ξαναλέω η υπεροψία δεν είναι καλός σύμβουλος.

    ps.
    Μην προσπαθήσεις να τα μαζέψεις πάλι .Αμάζευτα τα έκανες .

    ps2
    Αφιερωμένο το σχόλιο σου σε ένα φιλαράκι μου.Δεν με πίστευε όταν γυρίζαμε και του τα έλεγα σε ένα ταξίδι .

    ps3
    Για αυτά που έρχονται , μόνο αθώο δεν είναι το σχόλιο σου για παράθυρα .
    Ακόμη και οι ποιο ανίδεοι καταλαβαίνουν.

    Γράψε επώνυμα .Μπορεί να μην δέχεσε μαθήματα από μένα αλλά ας ξέρουν οι υπόλοιποι ποιος είσαι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ PS- PS2-PS3 ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΚΕΤΟ.ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ρε sid ,έλα τώρα , εκτίθεσαι !Αν πιστεύεις ότι δυο χρονιά κράτα η αποδόμηση της Ελλάδας ,τότε κρίμα πραγματικά ,για να μην πω τίποτα χειρότερο ...μαθήματα πολίτικης δεν δέχεσαι ,μαθήματα κοινής λογικής χρειάζεσαι !Επειδή είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ , έμαθα και λίγο να φιλοσοφώ και να έχω ΚΡΙΤΙΚΉ ΣΚΈΨΗ ,το κατάντημα μας οφείλεται σε δυο κόμματα ,σε αυτό που ανήκει ο Γενιδουνιας και σε αυτό που ανήκεις εσύ !!!Γενιδουνια χαίρομαι που εσύ καταδικάζεις το κόμμα σου ,άλλα τι γίνεται με την παράταξη σου ,που τόσα χρόνια συμμετείχε στα κοινά ;Τι κάνεις εκεί , δεν βλέπεις ;Εμείς τα είδαμε τόσα χρόνια ...εσύ τι κάνεις ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή