Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Την Πέμπτη ξεκινάει το Πειραιάς - Χαλκίδα - Πειραιάς.

Είναι οριστικό και την Πέμπτη ξεκινάει η επέκταση των δρομολογίων της Χαλκίδας προς Πειραιά για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες του Προαστιακού Αθηνών με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ .
Για άλλη μια φορά όμως επιβεβαιώνεται η διατυπωμένη άποψη μας ότι οι υπεύθυνοι(υπεύθυνος ;) στην ΔΙΚΑΜ για τον προγραμματισμό των δρομολογίων είναι εκτός πραγματικότητας και λειτουργούν με λογικές προηγούμενου αιώνα .Και αυτό γιατί  όπως όλοι γνωρίζουν τα προαστιακά δρομολόγια προς Λιόσια γίνονταν με 2πλο railbus (κάθε ώρα ).Και τα railbus ήταν ασφυκτικά γεμάτα .Επιπλέον και οι Χαλκίδες είναι γεμάτες - ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής .
Οι φωστήρες μας λοιπόν για άλλη μια φορά έκαναν διάνα .
΄Τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα με την εγκύκλιο που βγήκε σήμερα θα γίνονται με μονό railbus ή man 2000 !(προφανώς κατόπιν αίτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).Τα μόνα που θα είναι 2πλα είναι τα 1530/32/50/52/2536/4530 και 1533/1535/1557/2539/4531.
Προφανώς και θα επικρατήσει συνωστισμός σε όλους τους σταθμούς....
Απαξιώστε  και άλλο τον Προαστιακό Αθήνας μπορείτε .....
Και μετά όταν θα πέφτουν οι προτάσεις για ιδιωτικοποίηση εξαιτίας της ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ σας να λειτουργήσετε μια γραμμή 100 χλμ να κλαίτε γοερά για το έργο που χάνεται .
Η ΠΕΠΕ θα συνεδριάσει για όλα αυτά (και για τις προτάσεις για την ΣΣΕ)  ΜΕΤΑ την υλοποίηση τους.....

3 σχόλια:

  1. Ενα βημα μπροστα και 15 βηματα πισω Σε λιγο θα γιρισουμε και στο καρβουνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΠΑ! Τί διαβάζουν τα ματάκια μου,να εκλάβω σαν αυτοκριτική
    απο την ομάδα των τριών συνδικαλιστών της ΠΑΣΚΕ, όπου ασχολούνται με πρόσωπα και υπηρεσίες, ενώ στο διαδίκτυο κάνουν δήθεν προτάσεις ενδιαφέροντος για τα μεγάλα.
    Είναι ώρα να σοβαρευτείτε.Η ΠΕΠΕ οφείλει να κάνει αυτό που ορίζει το συμφέρον των εργαζομένων που εκπροσωπεί άμεσα,για όλα τα θέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε ASTASIAT ,τα ματάκια σου μάλλον αλλά διαβάζουν και άλλα τα χεράκια σου γράφουν .Καταλαβαίνω ότι θέλεις να προκαλέσεις και να σπεκουλάρεις .
    Κατ αρχήν να αναφερθώ στο παραπάνω θέμα που απασχολεί πραγματικά τους μηχανοδηγούς στο ΜΑΙ:
    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το σχέδιο με τις Χαλκίδες .
    1.Δεν λαμβάνετε υπόψη η πληρότητα ,θα γίνουν οι μηχανοδηγοί σάκος του μποξ από την αγανάκτηση του κόσμου.
    2.Τι γίνεται με το πλέγμα υπηρεσιών που θα εκτελεστεί από μηχανοδηγούς του ΜΑΙ για τις συγκεκριμένες διαδρομές ;
    Η δική μου πρόταση είναι ότι όλες οι Χαλκίδες έπρεπε να είναι μονές .Διότι λόγο της κατάργησης των δρομολογίων Λιόσια – Πειραιάς , μειώθηκαν κατά 6 οι υπηρεσίες καθημερινά .
    Πολλές φορές έχω γίνει δυσάρεστος γιατί έχω εκφράσει διαφορετικές απόψεις και διαφορετικές προτάσεις όμως πάντα με γνώμονα το κλάδο και το επάγγελμα μας.
    Στην καθημερινότητα και για το φύλλο υπηρεσίας οι απόψεις μου είναι γνώστες ,σεβασμός στο συνάδελφο που φτάνει στην δύση της καριέρας του και σε κάποιον που αποδεδειγμένα έχει κάποιο πρόβλημα ,χωρίς όμως να γίνεται κατάχρηση όπως συνέβαινε στο πρόσφατο παρελθόν. Αυτονόητη θα πρέπει ,και είναι σήμερα η πρόσβαση των μηχανοδηγών του ΜΑΙ σε όλο το φάσμα εργασίας ,εν όψη της αξιολόγησης .
    Ποτέ δεν αρνήθηκα την ευθηνή που μου αναλογεί και αν έχουν γίνει λάθη εδώ είμαι , να τα ακούσω ,να τα συζητήσουμε στην τοπική γραμματεία και να τα διορθώσουμε .Τα στοιχειά που βγαίνουν κάθε χρόνο στο ΜΑΙ (έπειτα από δική μας πρόταση ,μεγάλη προσπάθεια και επίμονη ,πριν από 4 χρόνια αφού είχε σταματήσει η διαδικασία αυτή ) θα βγουν τις επόμενες μέρες .Εκεί λοιπόν θα φανεί η προσπάθεια που έχει γίνει τα 2 τελευταία χρόνια για ίση κατανομή εργασίας – αμοιβής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή