Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Η ΠΕΠΕ πρέπει να πάρει θέση για τα γεγονότα

Άποψή μας είναι ότι η ΠΕΠΕ πρέπει να συνεδριάσει ΑΜΕΣΑ(θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει μετά την κατάργηση των τοπικών δρομολογίων και τα πρώτα συμβάντα στο ΣΚΑ ) και να πάρει θέση για τα γεγονότα .
Στο στέκι καθημερινά τις  τελευταίες μέρες έρχονται μηνύματα από συναδέλφους που εκφράζουν την ανησυχία τους για τα όσα συμβαίνουν .
Και εδώ είναι ο ρόλος της ΠΕΠΕ που κάποια στιγμή πρέπει να ζητήσει ευθύνες για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης όλων αυτών των χρυσοπληρωμένων έργων αλλά και να φέρει τις σημερινές Διοικήσεις ενώπιον των ευθυνών τους για όσα συμβαίνουν.
Ακόμα και με προσωπικές  αγωγές εναντίον όλων όσων έχουν εμπλακεί στα έργα τα τελευταία χρόνια .Γιατί προφανώς το εξώδικο του Ιουλίου δεν ήταν αρκετό http://mixanodigoiose.blogspot.com/2011/07/blog-post_7669.html (το εξώδικο  προς τον ΟΣΕ)

Στην τελευταία συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ τον Ιούλιο ( ξαναδιαβάστε τι είχε ειπωθεί τότε> http://mixanodigoiose.blogspot.com/2011/07/blog-post_7008.html), είχαν ειπωθεί όλα αυτά που σήμερα συμβαίνουν και είχε δοθεί η προφορική δέσμευση ότι θα υπάρξουν άμεσες παρεμβάσεις .
Αντί για αυτό τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο , όπως και η ψυχολογία των μηχανοδηγών που βλέπουν τα προβλήματα συνεχώς να πολλαπλασιάζονται.
Είναι καιρός κάποιοι να απολογηθούν για όλα αυτά τα δις που πλήρωσε ο Έλληνας Φορολογούμενος και δεν του έχει ανταποδοθεί το παραμικρό σε ποιότητα μεταφοράς

3 σχόλια:

  1. Οι μηχανοδηγοί έχουν πληρώσει το τίμημα της υποδομής πολλές φορές .
    Η λάθος πολιτική του ΔΙΚΑΜ που ενοχοποιεί τον κλάδο με τα εκτός Υπηρεσίας για να καλύψει όλο αυτόν τον καιρό τις ελλείψεις στην γραμμή ,αλλά και η σιωπή των προηγούμενων χρόνων όταν δημοπρατούνταν και δεν εκτελούνταν ποτέ τα έργα οδήγησε στα σημερινά αποτελέσματα .

    Ήταν αναμενόμενο, όλοι το βλέπαμε .

    Καιρός λοιπόν να πάρουμε την απόφαση και να καθίσουμε στο σκαμνί όλους αυτούς που καταχρέωσαν τον ΟΣΕ (αλλά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) .

    Και επιτέλους ας αποφασιστεί και ας γίνει πράξη αυτή η ρημάδα η επιτροπή λογιστικού ελέγχου του χρέους σε ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ με συμμετοχή εργαζομένων (εκλεγμένων από την βάση) και εξωτερικών παραγόντων .

    Να δούμε που πήγαν όλα αυτά τα λεφτά .
    Και ποιοι ευθύνονται για αυτό το χάλι .

    Το θέμα στο ΣΚΑ αφορά το μηχανοστάσιο που εργάζομαι , το μηχανοστάσιο ΜΑΙ .
    Θα πρέπει άμεσα να συνεδριάσουμε σαν σώμα και να πάρουμε αποφάσεις .
    Οι συνάδελφοι ανησυχούν και αν η ανησυχία γίνει αίσθημα ανασφάλειας είναι ότι χειρότερο για τον μηχανοδηγό .
    Αύριο ξεκινάει και η διαπραγμάτευση για την ΣΣΕ και θα πρέπει να υποβάλλουμε σαν σωματείο την πρόταση μας .
    Αντί να τρώμε τον χρόνο μας με διάφορες μικρότητες - σκοπιμότητες στο ΜΑΙ ας ασχοληθούμε και με κάτι ουσιαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι είπες τώρα Γενιδούνια...ποιος καλύπτει τον ΔΙΚΑΜ ;Ποιοι κάνουν πλάτες με όλη την συμπεριφορά αυτή ;Ξυπνάτε !Δεν περιμένω απάντηση αλλά μήπως και ο πρόεδρος σου φταίει ;Γιατί ο πρόεδρός σου,και η παράταξη η οποία είσαι δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση ;(θα μου πεις σαν τι να βγάλει ;),η Δακε γιατί και αυτή σιωπά ; Ο Βελλής ;Αυτά τα λίγα είναι τροφή για σκέψη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Zapata ,νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός στις τοποθετήσεις σου.Το σωματείο στο παρελθόν έχει κάνει ενέργειες για την ασφάλεια του κλάδου.Απλά θυμίζω :1.Μήνυση για τα καλώδια 2.Έχει τοποθετηθεί για το πρόβλημα των τροχών των η/α 3.Έχει πάρει απόφαση για το Κιάτο - Αεροδρόμιο 120χλμ ταχύτητα λόγο φ/ς και επίσης επίσημα σαν σωματείο έχουμε θέσει όλα τα προβλήματα της υποδομής στους αρμόδιους .Λοιπόν εκ τούτου μην τα ισοπεδώνουμε όλα και ζητάμε τις παρατάξεις να βγάζουν ανακοινώσεις.Καλύτερα σε δύσκολους καιρούς να επικρατεί σοβαρότητα ,υπευθυνότητα.Συμφωνώ με τις απόψεις του Κώστα πιο πάνω να δούμε που πήγαν τα λεφτά. Θεωρώ ότι η τοπική γραμματεία στο ΜΑΙ θα πρέπει να συνεδριάσει και επίσης να γίνει συνέλευση έδρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή