Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Πυρ ομαδόν κατά Βορίδη

Για προκλητική εύνοια προς τα ΚΤΕΛ και αθέμιτο ανταγωνισμό καταγγέλλουν οι τουριστικοί πράκτορες .
*Από τα σημερινά ΝΕΑ

Ολομέτωπη επίθεση κατά του υπουργού Μεταφορών Μάκη Βορίδη εξαπολύουν οι εκπρόσωποι σχεδόν του συνόλου του τουριστικού κλάδου, διατυπώνοντας αιχμές κυρίως για τις ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου που αφορούν τους κλάδους των ταξί και των υπεραστικών λεωφορείων των ΚΤΕΛ.


Ανάλογες αιτιάσεις διατυπώνονται και από άλλους κλάδους που θεωρούν ότι θίγονται, καθώς στο πολυνομοσχέδιο - όπως υποστηρίζουν - υπάρχουν «φωτογραφικές ρυθμίσεις» για τους πιλότους της πρώην Ολυμπιακής, τα δημόσια έργα, ακόμα και για τα δημόσια και ιδιωτικά ΚΤΕΟ!


ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΑΛΛΑΓΩΝ. Από την πλευρά του, ο Μάκης Βορίδης που χθες το απόγευμα είχε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο ετοιμάζει σειρά νομοτεχνικών βελτιώσεων, τις οποίες θα ενσωματώσει στο νομοσχέδιο. Ειδικότερα, όσον αφορά τον κλάδο των ταξί ο υπουργός αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στο «μέτωπο» των 7θέσιων - 9θέσιων ειδικών οχημάτων, στην έκδοση πρόσθετων - νέων αδειών ταξί κυρίως στην περιφέρεια, καθώς και στο ζήτημα της φορολόγησης της μεταβίβασης των αδειών ταξί. Εξετάζεται το ενδεχόμενο οι μεταβιβάσεις να φορολογούνται βάσει αντικειμενικού συστήματος, το οποίο θα κοστολογεί διαφορετικά τις άδειες της περιφέρειας και των μεγάλων αστικών κέντρων.


«ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ». Πάντως, οι ξενοδόχοι, οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων, τουριστικών γραφείων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, οι πλοιοκτήτες σκαφών τουρισμού, οι αντιπρόσωποι αεροπορικών εταιρειών, οι διοργανωτές συνεδρίων και οι διαχειριστές των τουριστικών μαρινών επιτίθενται κατά του κ. Βορίδη, με κοινή ανακοίνωσή τους στην οποία αναφέρουν: «Καμία βελτίωση για τον πολίτη και τον επισκέπτη της χώρας και καμία βελτίωση της σχέσης ποιότητας - τιμής για το ταξί στην Ελλάδα, δεν φέρνει το νομοσχέδιο για την "απελευθέρωση" των ταξί».


ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ. Με χθεσινή ανακοίνωσή τους οι ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων (ΗΑΤΤΑ) καλούν τον υπουργό Μεταφορών να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του συνόλου του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια:

n Μίνι βαν στα τουριστικά γραφεία για τη μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών προκειμένου να εξυπηρετούνται οι σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού, όπως συμβαίνει σε όλα τα τουριστικά κράτη.

n Οχημάτων 4x4 για την εξυπηρέτηση των γραφείων υπαίθριων τουριστικών δραστηριοτήτων.

n Λιμουζινών για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.

n Οδηγών μαζί με τη μίσθωση αυτοκινήτων (rent a car).

Οι εκπρόσωποι του ΗΑΤΤΑ υποστηρίζουν ότι το νομοσχέδιο, «αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Ελλάδας για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, διαιωνίζει το πρόβλημα και θωρακίζει τα ΚΤΕΛ, που ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό στις τουριστικές επιχειρήσεις. Παράλληλα, προσφέρει απλόχερα ποσό 45 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ ΑΕ ή μετόχων αυτών».


ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Στο μεταξύ, με κινητοποιήσεις απειλούν οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), αντιδρώντας στην πρόβλεψη του πολυνομοσχεδίου, με την οποία αναστέλλονται οι μετατάξεις περίπου 200 πιλότων και τεχνικών της πρώην Ολυμπιακής από την ΥΠΑ. Οι πιλότοι και τεχνικοί οι οποίοι τον περασμένο Αύγουστο είχαν χαρακτηριστεί πλεονάζον προσωπικό από το υπηρεσιακό συμβούλιο της ΥΠΑ, με στόχο να μεταταχθούν, θα παραμείνουν στην Υπηρεσία καθώς σύμφωνα με πληροφορίες δεν βρέθηκαν συναφείς με το αντικείμενό τους θέσεις και φορέας υποδοχής με αποτέλεσμα να μην προχωρήσουν οι μετατάξεις τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου