Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Aλλαγή (ες )στο Οργανόγραμμα

Σύμφωνα με πληροφορίες , αλλαγές σημειώθηκαν στο Οργανόγραμμα κατά την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μια απο αυτές αφορά και την έλξη , αφού με απόφαση της τελευταίας στιγμής τοποθετείται μηχανοστασιάρχης στην Πάτρα.
Την επόμενη εβδομάδα ελπίζουμε να δημοσιεύσουμε το τελικό κείμενο.
Σημειώνουμε ότι για άλλη μια φορά το Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεδρίασε χωρίς την παρουσία εκπροσώπου εργαζομένων αφού οι διαδικασίες για την εκλογή του δεν έχουν προχωρήσει.Αποτέλεσμα είναι να μην πληροφορούνται τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρείας την θέση των εργαζομένων ενώ και εμείς δεν έχουμε την ημερήσια διάταξη για να ενημερώνουμε τους συναδέλφους για τα όσα αποφασίζονται.(μέχρι πρότινος μας την έστελνε ο συνάδελφος Συρόπουλος Σπύρος).

4 σχόλια:

  1. Μια αδικία σε βάρος του μηχανοστασίου Πάτρας αποκαταστάθηκε (εν μέρη για αρχή) .Η συνέχεια θα πρέπει να είναι στην ίδια λογική και κύριο μέλημα της ΠΕΠΕ θα πρέπει να είναι η μετατροπή των κλιμακίων σε γραφεία και πάλι.
    Και φυσικά το αυτονόητο.
    Καμία μετάθεση για κανένα συνάδελφο.

    Τέλος ολοκληρώνεται(μετά απο παρέμβαση της ΠΕΠΕ) και θα είναι σύντομα πραγματικότητα και το άλλο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων απο την Πάτρα για κύκλο στην εργασία(Προαστιακός Κιάτου+ Πάτρα ), προκειμένου όλοι να είναι για ένα διάστημα μες το μήνα κοντά στις οικογενειές τους.
    Οι εποχές είναι δύσκολες για όλους και πρέπει να ακούγονται και να πραγματοποιούνται τα αυτονόητα - που άλλωστε δεν έχουν και κανένα κόστος .
    Με την ευχή να πάνε όλα καλύτερα (το χρειαζόμαστε ) , εύχομαι σε όλους Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

    Σε όσους δουλεύουν φέτος καλή υπομονή και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.( ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν οι πληροφορίες μου ειναι ακριβείς οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στην Διοίκηση του ΟΣΕ για το αίτημα επιστροφής σταθμαρχών και κλειδούχων. Σειρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι η τοποθέτηση μηχανοστασιάρχη στην Πάτρα έχει ενοχλήσει πολύ και πολλούς που θέλαν το μηχανοστάσιο να κλείσει.
    Ίσως γιατί ο πολλαπλασιασμός του 0 με όλα τα νούμερα φέρνει αποτέλεσμα και πάλι 0 ενώ ο πολλαπλασιασμός του 1 με όλα τα νούμερα φέρνει γινόμενο .
    Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα για όσους μάθαν τα μαθηματικά με λάθος τρόπο.Επιτέλους ας αλλάξουν (αλλά πως να αλλάξεις όταν έχεις μάθει 30 χρόνια στην ίδια περπατησιά).
    Τέλος τουλάχιστο προκλητική (αλλά προπάντων αποκαλυπτική για το ποιοι είναι οι κομματικοί συνεργάτες και τι εναγωνίως επιζητούσαν για την Πάτρα αλλά δεν το κατάφεραν) ήταν η προσπάθεια της τελευταίας στιγμής απο συγκεκριμένη Διεύθυνση να καπέλώσει την τοποθέτηση.
    Τα υπόλοιπα στις συνελεύσεις.

    ΥΓ γράφεται επώνυμα.Θα φτάσετε στο τέλος να έχετε αλλάξει 10 ψευδώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή